Basssss Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Bij mij doet alles het prima qua inloggen, al liggen de stats op de website van Minecraft er wel uit. (Er staat dat 0 mensen het spel gekocht hebben ect) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Weet iemand waarom mijn MC niet meer opstart? Komt dit door de update ofzo? Als ik mn naam invul bij dat venstertje met dat groene blokje met het vraagteken en dan op ok druk dan doet hij verder helemaal niks :/. 1) Minecraft.net ligt er weer uit 2) Even je client opnieuw opstarten. Reageren
rienie Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Eindelijk mijn eigen server op. Weet iemand hoe ik een soort stress test kan doen om te zien wat de capaciteit van de server is? Reageren
.Corneria. Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Eindelijk een eigen server! PS: Ben gisteren in spawner gevallen met 29 dia bij me. Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 februari 2011 Rapport Geplaatst: 11 februari 2011 (bewerkt) Eindelijk mijn eigen server op. Weet iemand hoe ik een soort stress test kan doen om te zien wat de capaciteit van de server is? Eerst beginnen met de internet snelheid? Bewerkt: 11 februari 2011 door davedavy Reageren
.Senne Geplaatst: 13 februari 2011 Rapport Geplaatst: 13 februari 2011 Mo'creatures, de meest epische minecraft mod ooit. Voegt een hoop creatures toe aan het spel, waaronder paarden waarmee je kan rijden (en zelfs vliegen met pegasus), en kan houden als huisdier. Reageren
Tebby Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Sinds ik van XP (32-Bit) naar W7 (64-Bit) ben overgestapt krijg ik zwart beeld als ik op LOGIN druk. Er flitst dan in 0,3333 seconde Done loading in beeld. En dan ZWART HELLUP Reageren
.Corneria. Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Deze is Awesome! Ik speel niet echt veel op minecraft maar nu weer even.Ik speelde 5 min, ging ik minen, viel ik in de en verloor ik 3 ,34 en 27 . Reageren
.Corneria. Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 *Bump* Ik ben weer eens minecraft beginnen spelen en heb even dit gemaakt: (Gemaakt met Romecraft Texturepack) Reageren
rienie Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Misschien wel een handige tip als je hout wilt hebben dat niet brand moet je half block van hout maken en die opstapelen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Hoe komt het dat ik zo lagg in Minecraft? Zelf server geen lagg, Iemand anders's server wel, Mijn proccesor: AMD Athlon IIX X2 250 processor, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~3.0ghz Meer info vragen maar, Reageren
frits191 Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 (bewerkt) Nu is voor minecraft een super vette mod uit: ZombieCraft Dit is hetzelfde als dat van black ops zombies alleen dan in minecraft! Hier is een video van mij wanneer ik dit speel: http://www.youtube.com/watch?v=6hlr5J44JjQ En ook: http://www.youtube.com/watch?v=rqtVeRGhweQ Bewerkt: 29 maart 2011 door frits191 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Hoe komt het dat ik zo lagg in Minecraft? Zelf server geen lagg, Iemand anders's server wel, Mijn proccesor: AMD Athlon IIX X2 250 processor, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~3.0ghz Meer info vragen maar, Zet je render distance lager. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Hoe komt het dat ik zo lagg in Minecraft? Zelf server geen lagg, Iemand anders's server wel, Mijn proccesor: AMD Athlon™ IIX X2 250 processor, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~3.0ghz Meer info vragen maar, Zet je render distance lager. Dank het is opgelost ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.