PunkyF00l Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 En weer een nieuwe video.Voor jullie opmerken dat er niets verandert is aan de kwaliteit tegenover de vorige: deze was al opgenomen voor ik de commentaar kreeg, alsook de volgende die geupload zal worden. Reageren
.Senne Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Is de echte 1.8 al uit? Mijn Minecraft client update is nog steeds 1.7.3, zelfs met force update. Reageren
vice Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 (bewerkt) Is de echte 1.8 al uit? Mijn Minecraft client update is nog steeds 1.7.3, zelfs met force update. Het is een 'leaked' versie, maar wordt wel 'gesupport' door Mojang . Morgen komt er trouwens misschien een update voor de leaked pre-release. Het zal wss ook niet meer zolang duren tot 1.8 écht uitkomt. Kan ook morgen al zijn.. Of later. http://www.minecraftforum.net/news/214-want-to-play-18-early-heres-how/ Bewerkt: 12 september 2011 door vice Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 En weer een nieuwe video. Voor jullie opmerken dat er niets verandert is aan de kwaliteit tegenover de vorige: deze was al opgenomen voor ik de commentaar kreeg, alsook de volgende die geupload zal worden. Gebruik voortaan gewoon Default texturepack, dan weten mensen tenminste wat wat is. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Is de echte 1.8 al uit? Mijn Minecraft client update is nog steeds 1.7.3, zelfs met force update. Ik wacht gewoon tot de client er zelf mee op de proppen komt. Wil de fun niet verpesten door eerst allerlei bugs tegen te komen. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Het valt reuze mee qua bugs hoor. Enkel furnace crash soms en af en toe wat licht glitches, welke overigens niet voorkomen bij elke computer. En als laatste dat de mineshafts soms wat verkeerd spawnen, but who cares? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 Het valt reuze mee qua bugs hoor. Enkel furnace crash soms en af en toe wat licht glitches, welke overigens niet voorkomen bij elke computer. En als laatste dat de mineshafts soms wat verkeerd spawnen, but who cares? En hier is een simpele fix voor: http://www.minecraftforum.net/topic/615356-patch-furnace-crash/ Reageren
vice Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 De furnaces zouden (volgens de patchfixlijst) gefixt moeten zijn. Anyways, er is een update uitgebracht voor de pre-release: Minecraft Beta Pre-release 'versie 2': De client (minecraft.jar) http://t.co/A3aXYOG De server http://t.co/crs68nh Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Ik krijg hem maar niet werkend? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Ik krijg hem maar niet werkend? Wat doe je precies? Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Maakt eigenlijk niet meer uit, want de officiële release is er Nu gewoon "Auto-update"! Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Ik heb de update binnengehaald en ik ben meteen zo'n stronghold gaan bekijken (seed en coördinaten op de wiki ). Dat is echt immens. Bovendien vond ik onder die stronghold ook nog een mineshaft met zwevende tracks () en twee dungeons die op de een of andere manier allemaal met elkaar verweven waren. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 Hier herken ik mezelf zo erg in. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 17 september 2011 Rapport Geplaatst: 17 september 2011 (bewerkt) Ik weet wel waarom... Omdat je bij Vanilla servers geen extra Ram kan assignen waardoor ie dus heel snel gaat laggen... En natuurlijk omdat de mensen die Bukkit maken een f*cking leven hebben en wij niet ... Wij draaien overigens al sinds 1.6 ofzo met Bukkit met superveel plugins via Hamachi dus was wel even wennen op Vanilla laatst. In ieder geval is Bukkit nu geupdate, maar we draaien nog steeds zonder plugins. Gewoon alles Legit zeg maar Zal is kijken of ik vanavond een screen kan posten van m`n nieuwe huis, ben er best wel trots op EDIT, nog in aanbouw + uitzicht Bewerkt: 17 september 2011 door Mythbuster Reageren
vice Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Geplaatst: 18 september 2011 Ik weet wel waarom... Omdat je bij Vanilla servers geen extra Ram kan assignen waardoor ie dus heel snel gaat laggen... En natuurlijk omdat de mensen die Bukkit maken een f*cking leven hebben en wij niet ... Wij draaien overigens al sinds 1.6 ofzo met Bukkit met superveel plugins via Hamachi dus was wel even wennen op Vanilla laatst. In ieder geval is Bukkit nu geupdate, maar we draaien nog steeds zonder plugins. Gewoon alles Legit zeg maar Zal is kijken of ik vanavond een screen kan posten van m`n nieuwe huis, ben er best wel trots op Via een 'omwegje' kan je het geheugen ook vergroten met Vanilla. Ik krijg Bukkit ook niet deftig werkend , maar ik heb toch zelf geen echte server (soms met m'n zus ofzo), dus daar heb ik geen plugins voor nodig. Wel mooi huis en uitzicht ^^. Ik vind de nieuwe world generatie van 1.8 behoorlijk goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.