Jump to content

Aanslagen in Parijs

Recommended Posts

Geplaatst:

er moet nu toch wel echt iets gedaan worden om dit soort tragedies in te perken

Maar wat dan? Je kunt onmogelijk alle moslims in Frankrijk in de gaten houden, noch kun je overal en altijd politiebeveiliging hebben.
  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• KoningJesper

35

• NicolaB

26

• ThunderDuck

23

• AXIO

21

Geplaatst:

Ik stel voor dat we met z'n allen #jesuisparis delen, er een paar weken over leuteren, niets veranderen en dan maar hopen dat het in de toekomst niet meer voorvalt.

Tot zover het cynisme van mijnentwege, er moet nu toch wel echt iets gedaan worden om dit soort tragedies in te perken, maar ik vrees dat er weer geen bal zal veranderen.

Stel iets voor, zou ik zeggen.
Geplaatst:

Gecontroleerd grenzenbeleid misschien? Of vinden jullie het maar normaal dat Syriëstrijders zomaar kunnen terugkeren?

Ik beweer niet dat dat alle aanslagen zou voorkomen, maar het kan alleszins weinig schaden dat men de grenzen wat beter in de gaten houdt.

Geplaatst:

En hoe weet je wie een Syriëstrijder is? Als je als immigrant met een bootje Griekenland binnenkomt, zonder identiteitsbewijs, hoe kan iemand dan weten dat jij niet gewoon een vluchteling bent? De Europese veiligheidsdiensten houden sowieso heel goed in het oog wie geradicaliseerd is en wie niet, maar in het geval van Frankrijk zijn het er simpelweg zo veel dat het onmogelijk is om ze allemaal bij te houden.

Geplaatst:

Het is gwn heel lastig tegen te houden. Of je moet op elk hoekje het leger neerzetten maar dan krijg je een politiestaat en dat wil niemand

Geplaatst:

In de theaterzaal zouden ook nog eens tientallen doden liggen. Vreselijk.

Maak daar maar 'rond de honderd' van. Plus nog rond de 60 van daarvoor. Echt verschrikkelijk. Lijkt heel erg op India 2008

Geplaatst:

Het kan er bij mij ook niet in dat er nog altijd mensen zijn die deze middeleeuwse ideologie blijven verdedigen, en te pas en te onpas de woorden "racist" en "discriminatie" rondstrooien als je ook maar durft om er kritiek op te hebben. Zelfs als maar 1% van de moslims op aarde geradicaliseerd is dan spreken we nog over 1,6 miljoen mensen. Een schrikbarend aantal. En het erge is dat het actuele percentage waarschijnlijk nog wel hoger ligt.

Geplaatst:

Alle lichten van de Eiffeltoren zijn uit gezet uit medeleven naar de slachtoffers en nabestaanden

De lichten van de Eiffeltoren gaan elke nacht om 1 uur uit.
Geplaatst:

Laten we eerlijk zijn, het was niet een kwestie van of, maar een kwestie van wanneer. En dat geldt ook voor de volgende aanslag. Nu maar hopen dat de politie en inlichtingen diensten van alle Europese landen hun werk goed doen vannacht en alle terreur cellen oprollen.

Geplaatst:

Het kan er bij mij ook niet in dat er nog altijd mensen zijn die deze middeleeuwse ideologie blijven verdedigen, en te pas en te onpas de woorden "racist" en "discriminatie" rondstrooien als je ook maar durft om er kritiek op te hebben. Zelfs als maar 1% van de moslims op aarde geradicaliseerd is dan spreken we nog over 1,6 miljoen mensen. Een schrikbarend aantal. En het erge is dat het actuele percentage waarschijnlijk nog wel hoger ligt.

:7
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zag zojuist allemaal berichten voorbij komen op Facebook daarover.

Begin van het jaar de aanslag bij Charlie Hebdo en nu bijna aan het einde van 2015 weer een laffe daad! :@

Bewerkt: door Noretz
Geplaatst:

Wat is daar grappig aan?

Als 1,6 miljoen al een schrikbarend aantal is, ben ik benieuwd wat hij van 16 miljoen vind aangezien dat neerkomt op 1% van de wereldwijde moslimbevolking. Bunker bouwen? :puh:

Ben overigens benieuwd wat je onder een radicale moslim verstaat Big Boss en waar je je schattingen op baseert.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...