Jump to content

Aanslagen in Parijs

Recommended Posts

• Reacties 306
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• KoningJesper

35

• NicolaB

26

• ThunderDuck

23

• AXIO

21

Geplaatst:

Rusland wil grondtroepen sturen, laten wij westerlingen dat ook doen. Één front en we zijn er in een maand vanaf.

inderdaad, hij gaat 150.000 soldaten naar het midden-oosten sturen om daar heel ISIS uit te laten moorden
Geplaatst:

Rusland wil grondtroepen sturen, laten wij westerlingen dat ook doen. Één front en we zijn er in een maand vanaf.

Welke Nederlandse soldaten wil je sturen dan, dat kleine restantje wat over is na de bezuinigingen, of die soldaten die geen munitie meer hebben? :clown:

We moeten het is het westen dan toch hebben van Duitsland, Engeland en Frankrijk

Geplaatst:

Waar lees je dat?

Geplaatst:

Alle lichten van de Eiffeltoren zijn uit gezet uit medeleven naar de slachtoffers en nabestaanden

De lichten van de Eiffeltoren gaan elke nacht om 1 uur uit.

Ze zijn gisteren eerder uitgegaan, want ik ben om 1 uur naar bed gegaan en toen waren ze al iets van een uur uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Zo als froodoo zegt is dat makkelijker gezegt dan gedaan maar wat je zegt klopt wel rusland wil inderdaad grond troepen sturen

Tja, was het allemaal maar zo simpel...

Het had allemaal niet hoeven gebeuren dit

Als wij westerlingen europianen niet zo groot wouden willen worden en alle grensen open knallen en iedereen maar binnen laten die maar wil komen

Dit is mischien raar wat ik zeg maar wij eurooianen / westerlingen lijken nu net hitler vind ik

Hitler wou ein volk ein reich ein land

Wij europianen / westerlingen willen een europa een land wel verschilende nationaliteiten een munt eenheid maar goed

inderdaad, hij gaat 150.000 soldaten naar het midden-oosten sturen om daar heel ISIS uit te laten moorden

Als dat even zou kunnen heel graag maar dat zal denk ik niet zo heel makkelijk gaan

Welke Nederlandse soldaten wil je sturen dan, dat kleine restantje wat over is na de bezuinigingen, of die soldaten die geen munitie meer hebben? :clown:

We moeten het is het westen dan toch hebben van Duitsland, Engeland en Frankrijk

Leuk grapje hoor

Maar zit enigzins wel een beetje van waarheid in

Bewerkt: door Pino1982
Geplaatst:

Dit is mischien raar wat ik zeg maar wij eurooianen / westerlingen lijken nu net hitler vind ik

Hitler wou ein volk ein reich ein land

Wij europianen / westerlingen willen een europa een land wel verschilende nationaliteiten een munt eenheid maar goed

ZIt je Europa, net na een aanslag in Parijs nou te vergelijken met Hitler? :?

Geplaatst:

Nee dat niet goed lezen wat er staa

Wij europianen willen een groot europa een groot land een munt eenheid wel verschilende nationaliteiten een munt eenheid

Dat is eigenlijk het zelfde wat hitler wou toch of zie ik dat nu verkeerd

Maar terug tekomen op de aanslag in parijs het is heel erg dat zo iets kan gebeuren

Maar wij europianen gaan nu wel lopen jammeren enz enz maar het had dus ook voorkomen kunnen worden door niet een groot europa tewillen worden en zijn

Het is mischien hard wat ik nu zeg maar ze hadden de muur in berlijn eigenlijk nooit weg moeten halen

Geplaatst:

Wij europianen willen een groot europa een groot land een munt eenheid wel verschilende nationaliteiten een munt eenheid

Maar terug tekomen op de aanslag in parijs het is heel erg dat zo iets kan gebeuren

Maar wij europianen gaan nu wel lopen jammeren enz enz maar het had dus ook voorkomen kunnen worden door niet een groot europa tewillen worden en zijn

Het is mischien hard wat ik nu zeg maar ze hadden de muur in berlijn eigenlijk nooit weg moeten halen

Wat heeft die berlijnse muur er nou weer mee te maken? Gaat die muur IS buiten houden denk je?

Weet je eigenlijk wat voor iets die muur was? :7

Hoe meer je post, hoe meer ik geloof dat je weer echt zo'n tokkie bent.:fp:

Geplaatst:

En dan weer 10 jaar in de woestijn om lopen modderen, om het vervolgens achter te laten en 2 jaar later weer terug bij af te zijn?

Klinkt leuk, maar de juiste oplossing moet nog gevonden worden. En die weet ik helaas ook niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Gebruik dan eerst interpunctie :t

Dat zie je behoorlijk verkeerd ja :7

Ja hoor, tuurlijk :7

Wat :7

Bewerkt: door KoningJesper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...