aron24 Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Tragisch. Beter sterven alle terroristen, maar goed dat gaat sowieso eeuwen duren. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Rusland wil grondtroepen sturen, laten wij westerlingen dat ook doen. Één front en we zijn er in een maand vanaf. Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Tja, was het allemaal maar zo simpel... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Rusland wil grondtroepen sturen, laten wij westerlingen dat ook doen. Één front en we zijn er in een maand vanaf. inderdaad, hij gaat 150.000 soldaten naar het midden-oosten sturen om daar heel ISIS uit te laten moorden Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Rusland wil grondtroepen sturen, laten wij westerlingen dat ook doen. Één front en we zijn er in een maand vanaf. Welke Nederlandse soldaten wil je sturen dan, dat kleine restantje wat over is na de bezuinigingen, of die soldaten die geen munitie meer hebben? We moeten het is het westen dan toch hebben van Duitsland, Engeland en Frankrijk Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Rusland wil grondtroepen sturen, laten wij westerlingen dat ook doen. Één front en we zijn er in een maand vanaf. Waar lees je dat? Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Alle lichten van de Eiffeltoren zijn uit gezet uit medeleven naar de slachtoffers en nabestaanden De lichten van de Eiffeltoren gaan elke nacht om 1 uur uit. Ze zijn gisteren eerder uitgegaan, want ik ben om 1 uur naar bed gegaan en toen waren ze al iets van een uur uit. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 (bewerkt) Rusland wil grondtroepen sturen, laten wij westerlingen dat ook doen. Één front en we zijn er in een maand vanaf. Waar lees je dat? http://www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond/2015/10/Rusland-stuurt-ook-grondtroepen-naar-Syrie-2697816W/ IS heeft trouwens de aanslag geclaimd. Tja, wie had het anders moeten zijn? Bewerkt: 14 november 2015 door ezra24rct3 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 (bewerkt) Rusland wil grondtroepen sturen, laten wij westerlingen dat ook doen. Één front en we zijn er in een maand vanaf. Zo als froodoo zegt is dat makkelijker gezegt dan gedaan maar wat je zegt klopt wel rusland wil inderdaad grond troepen sturen Tja, was het allemaal maar zo simpel... Het had allemaal niet hoeven gebeuren dit Als wij westerlingen europianen niet zo groot wouden willen worden en alle grensen open knallen en iedereen maar binnen laten die maar wil komen Dit is mischien raar wat ik zeg maar wij eurooianen / westerlingen lijken nu net hitler vind ik Hitler wou ein volk ein reich ein land Wij europianen / westerlingen willen een europa een land wel verschilende nationaliteiten een munt eenheid maar goed inderdaad, hij gaat 150.000 soldaten naar het midden-oosten sturen om daar heel ISIS uit te laten moorden Als dat even zou kunnen heel graag maar dat zal denk ik niet zo heel makkelijk gaan Welke Nederlandse soldaten wil je sturen dan, dat kleine restantje wat over is na de bezuinigingen, of die soldaten die geen munitie meer hebben? We moeten het is het westen dan toch hebben van Duitsland, Engeland en Frankrijk Leuk grapje hoor Maar zit enigzins wel een beetje van waarheid in Bewerkt: 14 november 2015 door Pino1982 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Dit is mischien raar wat ik zeg maar wij eurooianen / westerlingen lijken nu net hitler vind ik Hitler wou ein volk ein reich ein land Wij europianen / westerlingen willen een europa een land wel verschilende nationaliteiten een munt eenheid maar goed ZIt je Europa, net na een aanslag in Parijs nou te vergelijken met Hitler? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 ZIt je Europa, net na een aanslag in Parijs nou te vergelijken met Hitler? Nee dat niet goed lezen wat er staa Wij europianen willen een groot europa een groot land een munt eenheid wel verschilende nationaliteiten een munt eenheid Dat is eigenlijk het zelfde wat hitler wou toch of zie ik dat nu verkeerd Maar terug tekomen op de aanslag in parijs het is heel erg dat zo iets kan gebeuren Maar wij europianen gaan nu wel lopen jammeren enz enz maar het had dus ook voorkomen kunnen worden door niet een groot europa tewillen worden en zijn Het is mischien hard wat ik nu zeg maar ze hadden de muur in berlijn eigenlijk nooit weg moeten halen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 127 doden... Jezus... Reageren
moechy Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 ZIt je Europa, net na een aanslag in Parijs nou te vergelijken met Hitler? Nee dat niet goed lezen wat er staa Wij europianen willen een groot europa een groot land een munt eenheid wel verschilende nationaliteiten een munt eenheid Dat is eigenlijk het zelfde wat hitler wou toch of zie ik dat nu verkeerd Maar terug tekomen op de aanslag in parijs het is heel erg dat zo iets kan gebeuren Maar wij europianen gaan nu wel lopen jammeren enz enz maar het had dus ook voorkomen kunnen worden door niet een groot europa tewillen worden en zijn Het is mischien hard wat ik nu zeg maar ze hadden de muur in berlijn eigenlijk nooit weg moeten halen Wat heeft die berlijnse muur er nou weer mee te maken? Gaat die muur IS buiten houden denk je? Weet je eigenlijk wat voor iets die muur was? Hoe meer je post, hoe meer ik geloof dat je weer echt zo'n tokkie bent. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Rusland wil grondtroepen sturen, laten wij westerlingen dat ook doen. Één front en we zijn er in een maand vanaf. En dan weer 10 jaar in de woestijn om lopen modderen, om het vervolgens achter te laten en 2 jaar later weer terug bij af te zijn? Klinkt leuk, maar de juiste oplossing moet nog gevonden worden. En die weet ik helaas ook niet. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 (bewerkt) Nee dat niet goed lezen wat er staa Gebruik dan eerst interpunctie Nee dat niet goed lezen wat er staa Wij europianen willen een groot europa een groot land een munt eenheid wel verschilende nationaliteiten een munt eenheid Dat is eigenlijk het zelfde wat hitler wou toch of zie ik dat nu verkeerd Dat zie je behoorlijk verkeerd ja Maar terug tekomen op de aanslag in parijs het is heel erg dat zo iets kan gebeuren Maar wij europianen gaan nu wel lopen jammeren enz enz maar het had dus ook voorkomen kunnen worden door niet een groot europa tewillen worden en zijn Ja hoor, tuurlijk ZIt je Europa, net na een aanslag in Parijs nou te vergelijken met Hitler? Het is mischien hard wat ik nu zeg maar ze hadden de muur in berlijn eigenlijk nooit weg moeten halen Wat Bewerkt: 14 november 2015 door KoningJesper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.