KoningJesper Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Haha allemaal bullshit en slap gelul. Ze maken ons alleen maar bang om ons op afstand te houden, ze weten dat ze het loodje gaan leggen. Ja tuurlijk is het bullshit, wilde alleen maar laten zien hoe iedereen elkaar bang maakt Reageren
Nissan Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Kunnen we niet elk nieuwsbericht hier gaan dumpen aub? Gebruik ze in een grotere post om je punt kracht bij te zetten, maar losse nieuwsberichten heeft niemand iets aan, vooral in een tijd waar nu letterlijk voor elk dingetje ME moet binnenvallen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Ja sorry is goed. Zal ik doen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 België - Spanje afgelast...Zucht, angsthazen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Inderdaad, kut. Maar onbegrijpelijk? Niet echt. Gewoon spijtig. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 En nu ook de wedstrijd Duitsland - Nederland afgelast. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 In Saint-Denis, een noordelijke voorstad van Parijs, is woensdagochtend een politieoperatie gaande, gericht op Abdelhamid Abaaoud. Er is zeker een dode gevallen en vijf agenten zijn lichtgewond geraakt. Vijf mensen zijn gearresteerd. Doelwit van de actie is Abdelhamid Abaaoud, het vermoedelijke brein achter de aanslagen in Parijs van vrijdag. Politie en leger hebben een gebouw in Saint-Denis omsingeld, in het appartement zou nog minstens één verdachte zijn verschanst. De actie begon om 4.30 uur, sindsdien zijn veel schoten gelost en ook klonken er verschillende explosies. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Media zegt dat Abeldhamid Abaaoud is vermoord tijdens de operatie. Politie wil het niet bevestigen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Volgens geruchten is Abdelhamid Abaaoud door een sluipschutter neergeschoten tijdens de arrestatie in Frankrijk, verder zijn er 7 arrestaties verricht en heeft een vrouw zichzelf opgeblazen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 (bewerkt) Ik ben toch wel benieuwd naar de modus operandi van deze terroristen. Toevallig volg ik momenteel met mijn studie een minor over terrorisme. Dat maakt deze aanslagen wel wrang, want ik kijk er vaktechnisch ook met veel interesse naar de ontwikkelingen. Doelwit van de actie is Abdelhamid Abaaoud, het vermoedelijke brein achter de aanslagen in Parijs van vrijdag. Politie en leger hebben een gebouw in Saint-Denis omsingeld, in het appartement zou nog minstens één verdachte zijn verschanst. De actie begon om 4.30 uur, sindsdien zijn veel schoten gelost en ook klonken er verschillende explosies. http://www.liveleak.com/view?i=2ad_1447871162 filmpje van de actie. Bewerkt: 18 november 2015 door NicolaB Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 (bewerkt) En heeft een vrouw zichzelf opgeblazen. Wauw.. echt ongelofelijk dit.. Na aanleiding van dit heb ik nu 'n vraagje hierover; Blies die vrouw uit zichzelf haar op? Of werd ze toevallig zogenaamd 'gebrainwasht' door andere mensen/terreurorganisaties om zoiets krankzinnigs te laten doen? Want ik kan me het haast niet voorstellen dat 'n persoon op zo'n methode wil sterven. Bewerkt: 18 november 2015 door .PhoeniX. Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 En heeft een vrouw zichzelf opgeblazen. Wauw.. echt ongelofelijk dit.. Na aanleiding van dit heb ik nu 'n vraagje hierover; Blies die vrouw uit zichzelf haar op? Of werd ze toevallig zogenaamd 'gebrainwasht' door andere mensen/terreurorganisaties om zoiets krankzinnigs te laten doen? Want ik kan me het haast niet voorstellen dat 'n persoon op zo'n methode wil sterven. Het blijven alsnog rumors. Het kan zo zijn dat het een vrouwelijke terroriste was (die zijn er ook). Het kan ook zo zijn dat mevrouw onder dwang van bijv. een geweer zo'n gordel omkreeg met het order om naar buiten te lopen en vervolgens vanaf een afstand tot ontploffing is gebracht. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Vind het een beetje vreemd dat er raar opgekeken word nu het een vrouw is die zichzelf heeft opgeblazen. Alhoewel de mannen in de meerderheid zijn, is het vrij bekend dat er ook vrouwen zijn die zich maar al te graag voor Allah opblazen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Vind het een beetje vreemd dat er raar opgekeken word nu het een vrouw is die zichzelf heeft opgeblazen. Nou, zelfmoordterroristen zijn vaak mannen rond de 23-29, dus op hun virielst en vol met hormonen. Het idee dat men iets wilt bereiken/doen in het leven is dan op zijn hoogtepunt aanwezig in het hoofd en in een afwezigheid van andere kansen (doorgaans) komt men dan terecht bij een dergelijke daad. Vrouwen kennen dit veel minder, waardoor het eigenlijk inderdaad toch opmerkelijk genoemd kan worden. Is het al gebeurd? Zeker, maar het is niet in lijn met de standaard. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 (bewerkt) Ik word echt moe van de media(vermijd soms bepaalde sites om berichtgeving te vermijden), wat een paniekerige berichtgeving zeg. Men wil ons gewoon angst aanjagen en overal vinden er acties plaats die hiervan het gevolg zijn(mensen zien in alles een bompakket..). En ik vind het bullshit om evenementen af te zeggen, als je die redenering doortrekt(die uitgaat van veel volk op een plaats), kan je elk druk station wel sluiten, me dunkt. Bewerkt: 18 november 2015 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.