Jump to content

Aanslagen in Parijs

Recommended Posts

Geplaatst:

Haha allemaal bullshit en slap gelul. Ze maken ons alleen maar bang om ons op afstand te houden, ze weten dat ze het loodje gaan leggen.

Ja tuurlijk is het bullshit, wilde alleen maar laten zien hoe iedereen elkaar bang maakt ;)

• Reacties 306
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• KoningJesper

35

• NicolaB

26

• ThunderDuck

23

• AXIO

21

Geplaatst:

Kunnen we niet elk nieuwsbericht hier gaan dumpen aub? Gebruik ze in een grotere post om je punt kracht bij te zetten, maar losse nieuwsberichten heeft niemand iets aan, vooral in een tijd waar nu letterlijk voor elk dingetje ME moet binnenvallen.

Geplaatst:

In Saint-Denis, een noordelijke voorstad van Parijs, is woensdagochtend een politieoperatie gaande, gericht op Abdelhamid Abaaoud. Er is zeker een dode gevallen en vijf agenten zijn lichtgewond geraakt. Vijf mensen zijn gearresteerd.

Doelwit van de actie is Abdelhamid Abaaoud, het vermoedelijke brein achter de aanslagen in Parijs van vrijdag. Politie en leger hebben een gebouw in Saint-Denis omsingeld, in het appartement zou nog minstens één verdachte zijn verschanst.

De actie begon om 4.30 uur, sindsdien zijn veel schoten gelost en ook klonken er verschillende explosies.

Geplaatst:

Media zegt dat Abeldhamid Abaaoud is vermoord tijdens de operatie. Politie wil het niet bevestigen

Geplaatst:

Volgens geruchten is Abdelhamid Abaaoud door een sluipschutter neergeschoten tijdens de arrestatie in Frankrijk, verder zijn er 7 arrestaties verricht en heeft een vrouw zichzelf opgeblazen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben toch wel benieuwd naar de modus operandi van deze terroristen. Toevallig volg ik momenteel met mijn studie een minor over terrorisme. Dat maakt deze aanslagen wel wrang, want ik kijk er vaktechnisch ook met veel interesse naar de ontwikkelingen.

Doelwit van de actie is Abdelhamid Abaaoud, het vermoedelijke brein achter de aanslagen in Parijs van vrijdag. Politie en leger hebben een gebouw in Saint-Denis omsingeld, in het appartement zou nog minstens één verdachte zijn verschanst.

De actie begon om 4.30 uur, sindsdien zijn veel schoten gelost en ook klonken er verschillende explosies.

http://www.liveleak.com/view?i=2ad_1447871162

filmpje van de actie.

Bewerkt: door NicolaB

En heeft een vrouw zichzelf opgeblazen.

Wauw.. echt ongelofelijk dit.. Na aanleiding van dit heb ik nu 'n vraagje hierover; Blies die vrouw uit zichzelf haar op? Of werd ze toevallig zogenaamd

'gebrainwasht' door andere mensen/terreurorganisaties om zoiets krankzinnigs te laten doen? Want ik kan me het haast niet voorstellen dat 'n

persoon op zo'n methode wil sterven. :bonk:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

En heeft een vrouw zichzelf opgeblazen.

Wauw.. echt ongelofelijk dit.. Na aanleiding van dit heb ik nu 'n vraagje hierover; Blies die vrouw uit zichzelf haar op? Of werd ze toevallig zogenaamd

'gebrainwasht' door andere mensen/terreurorganisaties om zoiets krankzinnigs te laten doen? Want ik kan me het haast niet voorstellen dat 'n

persoon op zo'n methode wil sterven. :bonk:

Het blijven alsnog rumors. Het kan zo zijn dat het een vrouwelijke terroriste was (die zijn er ook).

Het kan ook zo zijn dat mevrouw onder dwang van bijv. een geweer zo'n gordel omkreeg met het order om naar buiten te lopen en vervolgens vanaf een afstand tot ontploffing is gebracht.

Geplaatst:

Vind het een beetje vreemd dat er raar opgekeken word nu het een vrouw is die zichzelf heeft opgeblazen. Alhoewel de mannen in de meerderheid zijn, is het vrij bekend dat er ook vrouwen zijn die zich maar al te graag voor Allah opblazen.

Geplaatst:

Vind het een beetje vreemd dat er raar opgekeken word nu het een vrouw is die zichzelf heeft opgeblazen.

Nou, zelfmoordterroristen zijn vaak mannen rond de 23-29, dus op hun virielst en vol met hormonen. Het idee dat men iets wilt bereiken/doen in het leven is dan op zijn hoogtepunt aanwezig in het hoofd en in een afwezigheid van andere kansen (doorgaans) komt men dan terecht bij een dergelijke daad. Vrouwen kennen dit veel minder, waardoor het eigenlijk inderdaad toch opmerkelijk genoemd kan worden.

Is het al gebeurd? Zeker, maar het is niet in lijn met de standaard.

Ik word echt moe van de media(vermijd soms bepaalde sites om berichtgeving te vermijden), wat een paniekerige berichtgeving zeg. Men wil ons gewoon angst aanjagen en overal vinden er acties plaats die hiervan het gevolg zijn(mensen zien in alles een bompakket..).

En ik vind het bullshit om evenementen af te zeggen, als je die redenering doortrekt(die uitgaat van veel volk op een plaats), kan je elk druk station wel sluiten, me dunkt.

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...