NickOwnage Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 (bewerkt) Niet als je splitscreen speelt. Alleen als jij het dan verneukt (speler 1) gaat het tenkoste van je K/D. Speler 2 word gezien als een tijdelijk extra account. Nee, klopt. Maar heb nog een klein TV schermpje. Je ziet dan geen bal. Dus daar gaan we niet aan beginnen. Volgende week nieuwe tv kopen. En zeker een mooie paintjob, Skullz Bewerkt: 9 november 2015 door NickOwnage Reageren
MovieGamer Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 damn, ik was vanochtend aan het spelen en er was een Nederlander vies aan het campen op Evac met zijn machine-gun. Op een gegeven moment had hij 14-0 dus heb toen de stekker uit mijn internet getrokken want was Host, lekker geen punten voor hem. xD Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 (bewerkt) damn, ik was vanochtend aan het spelen en er was een Nederlander vies aan het campen op Evac met zijn machine-gun. Op een gegeven moment had hij 14-0 dus heb toen de stekker uit mijn internet getrokken want was Host, lekker geen punten voor hem. xD Netjes gedaan hoor Skullz nette paint job Ik zal eens kijken waar ik dat kan vinden om een paintjob temaken Ik kan alleen tot op heden alleen nog maar camo kiezen en veranderen eens kijken hoe ik dat andere kan krijgen Bewerkt: 9 november 2015 door Pino1982 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Vind de online mode tot nu toe maar een chaotische klerezooi. Zombies die je hele zicht verknallen en een rommelige map. Nee, niks voor mij. Hoe is de storymode daar in tegen? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 De singleplayer mode is wel goed Ik vind allebij wel goed singleplay en multiplayer Ik ben nu bezig met de multiplayer beetje level omhoog gooien Wat is een beetje goeie en snelle manier om je multiplayer level omhoog tegooien? Reageren
Niked Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Ty heren. Skullz nette paint job Ik zal eens kijken waar ik dat kan vinden om een paintjob temaken Ik kan alleen tot op heden alleen nog maar camo kiezen en veranderen eens kijken hoe ik dat andere kan krijgen In het hoofdmenu op de options knop drukken, daar staat paintshop. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 (bewerkt) Paar potjes gespeeld met de KRM-262 en deze Shotgun is volgens mij een beetje Overpowered. Maarja, mij hoor je niet klagen. Bewerkt: 9 november 2015 door Noretz Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 http://www.gtaforum.nl/topic/135636-ps4-call-of-duty-black-ops-iii-meeting/#entry2354104 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Leuk idee, Pino voor een meeting! Helaas speel ik Xbox One. Ik ga nu beginnen aan de Singleplayer. Gelijk op Hardened natuurlijk. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Ik heb een uurtje geleden de missie in Singapore voltooid. De 4e missie is dat denk ik, met die golven en windvlagen en shit. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Wel echt mind games. :0 Eerste 2 missies voltooid nu weer even online. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Leuk idee, Pino voor een meeting! Helaas speel ik Xbox One. Ik ga nu beginnen aan de Singleplayer. Gelijk op Hardened natuurlijk. Dankje wel ik dacht laat ik eens gek doen ik organiseer een meeting voor COD Black Ops III Waarom speel je dan ook Xbox One en geen PS4 ? Ps4 is veel leuker en mooier Ik heb een uurtje geleden de missie in Singapore voltooid. De 4e missie is dat denk ik, met die golven en windvlagen en shit. Dat is inderdaad een best lastige missie ja ik had eerst helemaal niet door dat je iets moest gebruiken om tekunnen blijven staan Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Enkele dagen geen online gespeeld, dus flink achterstand qua level en wapens. Merk je wel weer hoor. Verdomme. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2015 Jammer dat de Scythe gedowngrade is. Was echt een 1-sec-fury-kill machine in de BETA. Ach, dan maar terug naar de Vision Impulse. Heb bij die al beina alle verschillenden helmen/vesten etc. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 9 november 2015 Rapport Geplaatst: 9 november 2015 (bewerkt) Enkele dagen geen online gespeeld, dus flink achterstand qua level en wapens. Merk je wel weer hoor. Verdomme. Dat is meestal wel met alle spellen lijkt mij niet alleen met COD BO III hoor dat is met GTA Online ook Jammer dat de Scythe gedowngrade is. Was echt een 1-sec-fury-kill machine in de BETA. Ach, dan maar terug naar de Vision Impulse. Heb bij die al beina alle verschillenden helmen/vesten etc. Je kan niet alles hebben he sommige dingen veranderen in een game daarom hebben ze ook een beta versie Jeetje alles al bijna vrij gespeeld da n ben je wel ff bezig denk ik Ik ben net level 9 in multiplayer en het gaat me steeds beter af met killen nog wel steeds meer deahts dan kills maar het gaat al beter als zeg ik zelf Bewerkt: 9 november 2015 door Pino1982 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.