FlexxNL Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Ja ja 3de wel meer deahts dan kills maar goed Heb helaas geen screen van die andere dat ze naast elkaar staan Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 Je bent wel een echte objectives player Pino Reageren
FlexxNL Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 (bewerkt) Kijk eens wie daar in de top 3 staat Nog steeds meer deahts dan kills maar het word al beter Deze is van rond 12:00 EDIT Deze is van rond 16:35 Ja ja 2de nu Bewerkt: 13 november 2015 door Pino1982 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2015 (bewerkt) Ga eens tegen bots in een private match spelen om je aim wat te verbeteren, Pino. Vandaag een potje waarin ik 77/37 ging, maar m'n beste blijft toch 101/34, en dat was ook nog in de beta. Bewerkt: 13 november 2015 door ezra24rct3 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Ga eens tegen bots in een private match spelen om je aim wat te verbeteren, Pino. Hoe kan ik dat doen ? Ik wil graag wel dingen verbeteren ja net weer 2 potjes gewonnen 2 keer 3de weer maar nog altijd meer deahts dan kills en dat moet juist anders om Dat ziet er inderdaad zeker nice uit voor ik zover ben mag ik nog wel even oefenen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Private match en dan bots instellen. Tijdlimiet op unlimited zetten en dat ook doen bij de score limiet. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Private match en dan bots instellen. Tijdlimiet op unlimited zetten en dat ook doen bij de score limiet. Ik heb ven gekeken maar waar kan ik dat precies instellen dan ? In multiplayer denk ik en dan ? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Ik ben mijn skills van vroegah wel een beetje verloren. K/D blijft maar rond de 1,3 hangen Net bij een maat van me wel round 31 op The Giant gehaald Reageren
FlexxNL Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Ik heb nu eindelijk meer kills dan deahts Mischien ook wel een beetje geluk hebben denk ik Ik denk dat dit meer geluk was maar goed Ik ben deze keer niet als een dolle stier overal op af gegaan 4de plek scheelde 1 kill anders 3de plek gehad Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 november 2015 Rapport Geplaatst: 13 november 2015 Ik ben mijn skills van vroegah wel een beetje verloren. K/D blijft maar rond de 1,3 hangen Same here. 1.51 K/D Reageren
MovieGamer Geplaatst: 14 november 2015 Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Private match en dan bots instellen. Tijdlimiet op unlimited zetten en dat ook doen bij de score limiet. Ik heb ven gekeken maar waar kan ik dat precies instellen dan ? In multiplayer denk ik en dan ? Multiplayer--->Custom Games--->Setup Game Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2015 Ik ben mijn skills van vroegah wel een beetje verloren. K/D blijft maar rond de 1,3 hangen Same here. 1.51 K/D 1.71 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Campaign voltooid. Ik vond dit een van de meest waardeloze campaigns ooit. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Campaign voltooid. Ik vond dit een van de meest waardeloze campaigns ooit. Daar moet ik je toch wel een beetje gelijk in geven Ik vond dit niet een heel erg mooie Campaign De mooiste Campaign voor mij blijft toch echt de eerst COD met WO II Tevens gaat het schieten al wat beter maar nog steeds niet wat ik zelf graag wil zien van me zelf Ik moet het schieten echt verbeteren ik ben onderhand level 40 nu en dan verwacht je toch wel dat je wat in huis hebt maar bij mij valt het echt tegen Dit is echt om tehuilen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Ik moet het schieten echt verbeteren ik ben onderhand level 40 nu en dan verwacht je toch wel dat je wat in huis hebt maar bij mij valt het echt tegen Geloof me, ik ben mensen tegengekomen die Prestige 2 zijn en die waardelozer zijn dan jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.