FlexxNL Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 Dus dat prestigen heeft dan dus eigenlijk helemaal geen zin als ik het goed begrijp, Dan is het beste gewoon me wapens tot de max tespelen en die tegebruiken Ik moet echt dat schieten onder controle krijgen zo als het nu gaat is echt bagger Is er niet iets waar ik dat kan oefenen ofzo ? Ik heb nu enkele wapens geprobeerd ik weet echt niet wat ik kan doen om mijn schieten teverbeteren COD BO III is nu al een tijdje uit nu Nu heb ik een aantal vragen 1 - Welk wapen vind jij het fijnste om mee tespelen 2 - Welk wapen vind jij niet fijn om mee tespelen 3 - Welke map vind jij het fijnste om tespelen 4 - Welke map vind jij niet fijn om tespelen Zet er ook even bij waarom juist dat wapen fijn of niet fijn vind spelen Zet er ook even bij waarom juist die map fijn of niet fijn vind spelen De wapens die ik het fijnste vind om mee tespelen zijn de XR-2 Phyro Hymaker ICR-1 KN-44 De rest van de wapens heb ik nog niet echt gebruikt dus daar kan ik niet echt goed over oordelen De wapens die ik niet fijn vind om mee tespelen zijn de Handguns De maps die ik het fijnste vind om mee tespelen zijn Breach Cobine Fringe Havoc Hunted Infection Redwood De maps die ik niet fijn vind om mee tespelen zijn Aquarium Evac Exodus Metro Stronghold Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 (bewerkt) Ey, ik heb 'n vraagje; Is deze game t.o.v. CoD Advanced Warfare een enorme verbetering? Vanwaar deze vraag; Want ik had 'n aantal video's hiervan gezien, maar het leek wel verdacht véél op AW, zowel grafisch als qua game-modi. Nochtans zit ik erg te twijfelen of dit in de werkelijkheid ook zo is, gezien ik héél misschien deze game in de nabije toekomst ga kopen. Bewerkt: 16 november 2015 door .PhoeniX. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 november 2015 Rapport Geplaatst: 16 november 2015 (bewerkt) Laatste tijd werkt bij mij geen enkel wapen meer fijn. Mijn aim is off. Ik haal verschrikkelijke K/D's.. Soms.. :9 Echt jonguh.. Verdomme 10 games gespeeld. allemaal maximaal 10 kills en 20 deaths. Eergisteren NAT: Strict - Heerlijke potjes geen lag Gisteren NAT: Moderate - Potjes werden al minder, hier en daar lag. Vandaag NAT: Open - Alleen maar lag en kut potjes. Bewerkt: 16 november 2015 door NickOwnage Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Combine met de Weevil :eten: :eten: Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Lol, heb mijn Man O War prestige 2. Killcount is van de totale Kills die je hebt gemaakt met de Man O War.. :o Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2015 (bewerkt) Nou, de 1e prestige is binnen Bewerkt: 17 november 2015 door ezra24rct3 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Netjes. Ik was gestopt rond 16:00. Nog 5000xp tot ik kan prestigen. Waarschijnlijk doe ik dat ook maar 1x dit keer. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Voor mij duurt het nog even voor ik prestige 1 kan worden ik ben onderhand op level 48 Heb nu wel 4 wapens op level 15 dus gaat redelijk goed met de wapens Het schieten gaat minder dat moet ik echt blijven oefenen Ik haal nooit zoveel punten in 1 keer de max is echt 2500 dan houd het wel op Ik zit met punten tussen de 1000 a 2000 elke keer Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Netjes. Ik was gestopt rond 16:00. Nog 5000xp tot ik kan prestigen. Waarschijnlijk doe ik dat ook maar 1x dit keer. Dat is 1 Team Deathmatch potje voor mij. Had wel een aantal lekkere games voordat ik ging prestigen. Heb de perk Scavenger gepermanent unlocked, alleen had ik beter de M8A7 kunnen doen... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Dat is zonde van je pre-unlock. :o Ik gebruik nooit scavenger. Ik doe laatste tijd veel Kill Confirmed met VMP. Haal wel aardige potjes. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Mwah, m'n streaks worden steeds hoger, dus na een tijdje is het wel handig. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 (bewerkt) Ik ben nu Lvl 50 en ben van plan om Ghost mee te nemen met Prestige 1. Btw, heb trouwens 186 CryptoKeys in bezit maar dat komt omdat ik ze (nog) niet uitgeef. Oja, verder gebruik ik momenteel de volgende killstreaks: -UAV -Care Package -Counter-UAV Bewerkt: 18 november 2015 door Noretz Reageren
Votair Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Hoe krijg je die cryptokeys? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 (bewerkt) Hoe krijg je die cryptokeys? Gewoon door tespelen dacht ik, ik krijg ze elke keer als ik een ronde gewonnen heb Votair als COD BO III ook hebt schrijf je dan even in voor de meeting TekaLoca en Noretz zouden jullie je naam even in het meeting topic kunnen zetten alvast bedankt Bewerkt: 18 november 2015 door Pino1982 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 november 2015 Rapport Geplaatst: 18 november 2015 Hoe krijg je die cryptokeys? Door Matches te spelen/completen. Challenges te halen en andere random zaken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.