Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)


Dexist

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Mijn mol is:

    • Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1


Recommended Posts

Ellie is zo serieus dat het gewoon grappig is. Die is absoluut geen mol.

Airen was voor mij niet echt een mol, valt mij op viel is dat Marjolein wel iets teveel in beeld komt, Elie nooit een mol kan zijn, Cécile veel te veel lijkt te doen voor een mol en Annemieke had ik al afgestreept. Een man als mol lijkt mij waarschijnlijker, mss Marjolein nog, maar dan houdt het denk ik op.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    40

  • Dutchy3010

    33

  • Bassieboy35

    29

  • aron24

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ellie is zo serieus dat het gewoon grappig is. Die is absoluut geen mol.

Dat kan inderdaad gewoon niet. :puh: Overal gaan zoeken voor vrijstellingen... Zou echt fantastisch zijn als zij wel de mol blijkt te zijn.

Ik snap niet dat iemand akkoord gaat met "jij gaat naar binnen en vertelt mij wat je daar gezien hebt, en dan geef ik een joker". Dan ga je toch zelf naar binnen en wil je alsnog een joker? Dan heb je win-win. Je weet dat toch niet alles doorgegeven wordt - de mol heeft er niets aan om door te geven en de deelnemer ook niet als het een concurrent is - en al is het niet bewust geheim gehouden, dan nog vergeet je 75%.

Dat er nog vertrouwen is binnen dat spel, zeg. Ik zou he-le-maal niemand vertrouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh oh, wat heb ik gelachen om Ellie. Geniale vrouw is dat. :puh: Zij is het in ieder geval niet. Blijven er 8 over.

De laatste opdracht was trouwens echt een typische opdracht wat voor mij echt WIDM goed beschrijft, een opdracht met een grote spanningsboog. Knap productiewerk blijft het. Ben nu voornamelijk bezig met tactieken toepassen van mensen die het sowieso niet zijn. Klaas is bij mij weggevallen, maar was sowieso niet mijn nummer een verdachte. Tim lijkt mij iets te enthousiast om een mol te zijn. Niet lettende op andere gedragingen van Remy, maar hij ging ook vrij specifiek op zoek naar een vrijstelling in de laatste opdracht. Zou een mol daar echt voor gaan?

Als ik nu zou moeten kiezen zou Marjolein mijn mol zijn, maar het is nog in een te vroeg stadium om daar met redelijke zekerheid achter te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat in de laatste aflevering gewoon blijkt dat helemaal niemand de mol is. Maar ja, dat zou niet echt leuk zijn, waarschijnlijk.

Art is gewoon de mol. Geeft zo weinig mogelijk informatie, is blij als geen geld verdiend wordt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat in de laatste aflevering gewoon blijkt dat helemaal niemand de mol is. Maar ja, dat zou niet echt leuk zijn, waarschijnlijk.

Art is gewoon de mol.

Na jouw 'wisseltruc' als admin kan niets me meer verbazen. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat in de laatste aflevering gewoon blijkt dat helemaal niemand de mol is. Maar ja, dat zou niet echt leuk zijn, waarschijnlijk.

Art is gewoon de mol.

Na jouw 'wisseltruc' als admin kan niets me meer verbazen. 0_0

:D :ban:

@Guardian: kan je ons ook even een lesje geven in etherdiscipline?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze hint voorbij zien komen:

molboeK, OordeeL, LegendA, Contra en FocuS. De laatste woorden van de oud-mollen, toen Klaas en Cécile binnen waren. Zou dus betekenen dat Klaas de mol is.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Scherp. Klaasje maar eens meer in de gaten houden puh2.gif

Over die titel:

Het kan ook nog zo:

De titel van de aflevering is: “het laatste woord, letterlijk”. Net als in aflevering één, kan deze titel een hint zijn naar Remy. In deze aflevering was Remy als laatste aan het woord.
(eigenlijk Airen natuurlijjk, maar die was er toen al uit.)

En Remy's laatste woord was ook nog eens "Zelf" puh2.gif.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

@Guardian: kan je ons ook even een lesje geven in etherdiscipline?

Hou op zeg. Waar is ze in hemelsnaam mee bezig? Ik had op Korpsnet al gelezen dat ze zich had geïrriteerd aan het porto-gebruik, maar zo gaat het nou eenmaal in WidM. En dan dat gedoe 's avonds. Je bent op een prachtige plek, waar van alles te zien is. Dan ga je toch niet onder elke steen op zoek naar een vrijstelling oid?

Link to comment
Delen op andere websites

@Guardian: kan je ons ook even een lesje geven in etherdiscipline?

Hou op zeg. Waar is ze in hemelsnaam mee bezig? Ik had op Korpsnet al gelezen dat ze zich had geïrriteerd aan het porto-gebruik, maar zo gaat het nou eenmaal in WidM. En dan dat gedoe 's avonds. Je bent op een prachtige plek, waar van alles te zien is. Dan ga je toch niet onder elke steen op zoek naar een vrijstelling oid?

Tenzij, zie de plek al eens heeft gezien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb net ook de tweede aflevering gezien.

Ellie is toch niet te geloven. Onder elke steen naar een vrijstelling zoeken en iedereen de les proberen te spellen, om zo georganiseerd mogelijk de opdracht te kunnen volgen. Lijkt me niet dat zij de Mol is, maar kan natuurlijk ook een afleiding zijn.

Ik heb eigenlijk nog altijd geen concreet idee wie het kan zijn. Naar de volgende aflevering dan maar.

Link to comment
Delen op andere websites

post-6602-0-42209300-1452945696.png

De verdenkingen zijn iets minder verdeeld dan vorige week! Klaas wordt op dit moment het meest verdacht, zitten we op het juiste spoor? Niet alleen Klaas maar ook Remy en Rop zijn, naar het blijkt, ook aan het mollen. We weten nog vrij weinig op dit moment, maar wie weet dat aflevering 3 daar wel verandering in gaat brengen!

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...