Jump to content

Battlefield 1


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    20

  • Votair

    10

  • _Night-Men_

    9

  • Ezra24rct3

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar de DC mod was voor BF1942 en dat fragment was van BF2 op Iron Gator.

Goed opgemerkt. Blijkbaar heb ik het verkeerd gelezen. Geen idee wat er dan wordt bedoeld met "Dit maal van Battlefield 2 (filmpje), die werd gemaakt met de 1942 mod 'Desert Combat' als baseline."

Daarnaast werden er in WW2 ook nauwelijks/geen heli's gebruikt. Geen idee waarom ik dat even dacht crazy.gif Kortom: nog niks bekend dus.

Edit:

Blijkbaar is BF2 een game die op de Desert Combat mod is gebouwd. Duidelijk wat bovenstaande reactie van Tweaker er nu mee bedoeld. Nog altijd niks zeggende overigens.

Misschien was het even een gevalletje van geloven in datgene wat je wil geloven smile2.gif Daar maak ik me ook soms schuldig aan, zeker bij videogames puh2.gif

Het klopt dat de DC-mod destijds de basis legde voor BF2, de mod was zo succesvol dat DICE de makers ervan in 2005 opkocht om samen te werken aan BF2 en vervolgens werden ze weer ontslagen. De makers waren 3 gasten in een appartement in New York wat zichzelf Trauma Studios noemde.

Ik zou het wel tof vinden een WWII of zelfs een WWI BF-game, maar daarmee zou het veel potentiële klanten(=kids) verliezen. Dat risico zie ik grote boze EA gewoon niet nemen. Vast en zeker zullen er weer heel wat versies zijn om te pre-orderen en een season pass voor de map packs en supermooie battlepacks ;D

Ik zie trouwens hele grote gaten in de OP?

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ontzettend veel zin in een nieuwe Battlefield. Hoop echt op een WOII of Vietnam setting. De laatste tijd gaan steeds meer games de toekomst in en dat begint nu ook aardig te vervelen. Hopelijk zijn de geruchten over een Battlefield in 1944 dus waar.

Lijkt me ook mooi om een Battlefield in die tijd te zien met de huidige graphics. honger.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Pff, schreeuw nog niet maar van de daken dat 't een WOII-game gaat worden. EA's gedachtengang is compleet anders dan dat van de 'normale' mens, en dat houd in dat het net zoals Cod; IW een irreële spel gaat worden i.p.v. een o zo fantastische wereldoorlog-knaller. Sja, als je daar alleen maar over zit te fantaseren kan 't zo wezen dat je jezelf enkel omlaag haalt. Door al die standpunten ben ik er eigenlijk niet zó warm of koud van. :7

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Pff, schreeuw nog niet maar van de daken dat 't een WOII-game gaat worden. EA's gedachtengang is compleet anders dan dat van de 'normale'

mens, en dat houd in dat het net zoals Cod; IW een irreële spel gaat worden i.p.v. een o zo fantastische wereldoorlog-knaller. Sja, als je

daar alleen maar over zit te fantaseren kan 't zo wezen dat je jezelf enkel omlaag haalt. Door al die standpunten ben ik er eigenlijk niet zó

warm of koud van. emo.gif

Haha nee, nee zeker niet! Een 'irreële' BF-game kan je hoe dan ook afstrepen. Of het wordt een modern/near-future military shooter zoals de recente BF-games of het wordt een WW-shooter zoals sommigen wel hopen. Maar een futuristische game hoef je absoluut niet te verwachten! De enige keer dat DICE ver de toekomst inging, was met BF2142 en dat was nou niet bepaald een succes. Meerdere polls concluderen zelfs dat dat spel na Hardline de slechte BF game is.

Tel daarbij nog op dat EA Titanfall 2 zal uitgeven wat dit keer ook op de ps4 zal verschijnen. Het zou dom zijn om met wee futuristische games aan te komen pappen. Nou is EA's gedachtegang niet bepaald consumentvriendelijk, maar ze weten echt wel hoe ze winst moeten maximaliseren en dat is zeker niet met een verindetoekomst BF spel...

+

Er wordt nog leuk doorgepost met fragmentjes van #only in battlefield op Instagram. Gisteren was het een BF4 fragment en de dag ervoor een stukje uit BF:BC2.

Het is wel leuk om te zien hoeveel mensen er hopen op een wereldoorlog-game of op BF:BC3. Ik zou met beide ontzettend blij zijn icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Dus een zeppelin, trench club en een mauser(?). Het lijkt WW1 te worden. :D Iniedergeval eindelijk weer een goede FPS die zich in het verleden afspeelt ipv het heden. :) Ik had wel graag Vietnam weer voorbij zien komen maar hier ben ik tot nu toe ook wel tevreden mee. Alles behalve de modern warfare shooters is prima.

Link to comment
Delen op andere websites

Een mod moeten blijkbaar even de titel veranderen naar Battlefield 1 emo.gif Verassende wending. Gokje: WW1 want Battlefield 1.

Edit:

Trailer gezien. static.gifstatic.gifstatic.gif WW1 dus. Dit wordt eindelijk weer een mooie hoor.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...