Jump to content

Battlefield 1


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    20

  • Votair

    10

  • _Night-Men_

    9

  • Ezra24rct3

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vrees dat ik de enige sceptische hier ben. Dit ziet er uit als een Bad Company of BF1943 battlefield helaas.

Niet dat een beetje arcade verkeerd is en Bad Company 2 was zeker leuk. Maar het grauwe uit WW1 vind ik juist zo mooi.

Ik hoop in ieder geval dat de gameplay iets minder "spectakel" wordt als hier. Beetje BF1942 style zal een ww1 game wel sieren qua gameplay :puh:

Wut?

Hoezo wut? Wat snap je niet :puh:

Zou wel heerlijk zijn; dit nummer maar dan in een Edwardiaanse stijl :Y

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Wacht. Is dit nou een nieuwe battlefield dus deel 5 of is dit deel 1 remastered?

De naam is gewoon Battlefield 1. puh2.gif Gewoon een nieuw spel. Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft zich trouwens op gegeven voor de beta? Ik iig wel! puh2.gif

Kan dat zonder pre order?

Ja, is via het Battlefield Insider gebeuren

onder welke naam kan ik hem vinden in de PS Store? Heb gezocht maar niks gevonden :(
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat ik de enige sceptische hier ben. Dit ziet er uit als een Bad Company of BF1943 battlefield helaas.

Niet dat een beetje arcade verkeerd is en Bad Company 2 was zeker leuk. Maar het grauwe uit WW1 vind ik juist zo mooi.

Ik hoop in ieder geval dat de gameplay iets minder "spectakel" wordt als hier. Beetje BF1942 style zal een ww1 game wel sieren qua gameplay :puh:

Wut?

Hoezo wut? Wat snap je niet :puh:

Zou wel heerlijk zijn; dit nummer maar dan in een Edwardiaanse stijl :Y

Dat je minder spektakel, het ziet er weer lekker battlefield uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft zich trouwens op gegeven voor de beta? Ik iig wel! puh2.gif

Kan dat zonder pre order?

Ja, is via het Battlefield Insider gebeuren

onder welke naam kan ik hem vinden in de PS Store? Heb gezocht maar niks gevonden boos.gif

Is ook niet in de PSStore. Google het even en je vind het wel via EA. :puh: Dan moet je je email invoeren en dan krijg je bij de beta een code toegestuurd ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je minder spektakel, het ziet er weer lekker battlefield uit!

Nja niet als die oude (ietwat slomer spelende) Battlefields. Ik ben nooit zo'n fan van de fastpace call of duty style geweest en al helemaal niet als het misplaatst is.

Maar goed, dit is een sneekpeek en er kan nog veel aan gedaan worden om de gameplay te veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je minder spektakel, het ziet er weer lekker battlefield uit!

Nja niet als die oude (ietwat slomer spelende) Battlefields. Ik ben nooit zo'n fan van de fastpace call of duty style geweest en al helemaal niet als het misplaatst is.

Het is inderdaad wel jammer hoe fastpaced de laatste BF-games waren, maar ik zou nog zeker niet zo gauw er tegenop gaan kijken bij dit deel. Trailers van vandaag zijn nou eenmaal altijd gevuld met veel testosteron en kerosine. Michael Bay lijkt met regelmaat bij gamestudio's langs te gaan om te helpen bij het regisseren emo.gif. Het is de norm wil je je triple-A game verkopen aan een grote publiek. Ik zelf hoop ook dat het wat minder fastpaced zal zijn als BF3/4 en het imo behoorlijk matige BF:HL en ik verwacht wel dat DICE hier wat mee zal doen. Maar zo'n trailer geeft toch wel een impressie van de gameplay op zijn climax momenten, en het ziet er verdomd lekker uit icon_cab.gif

Dit maakt de meesten waarschijnlijk weinig uit, maar voor de verandering mag DICE ook wel weer een degelijke campaign erin gooien hoor blij.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je minder spektakel, het ziet er weer lekker battlefield uit!

Nja niet als die oude (ietwat slomer spelende) Battlefields. Ik ben nooit zo'n fan van de fastpace call of duty style geweest en al helemaal niet als het misplaatst is.

Het is inderdaad wel jammer hoe fastpaced de laatste BF-games waren, maar ik zou nog zeker niet zo gauw er tegenop gaan kijken bij dit deel. Trailers van vandaag zijn nou eenmaal altijd gevuld met veel testosteron en kerosine. Michael Bay lijkt met regelmaat bij gamestudio's langs te gaan om te helpen bij het regisseren emo.gif. Het is de norm wil je je triple-A game verkopen aan een grote publiek. Ik zelf hoop ook dat het wat minder fastpaced zal zijn als BF3/4 en het imo behoorlijk matige BF:HL en ik verwacht wel dat DICE hier wat mee zal doen. Maar zo'n trailer geeft toch wel een impressie van de gameplay op zijn climax momenten, en het ziet er verdomd lekker uit icon_cab.gif

Dit maakt de meesten waarschijnlijk weinig uit, maar voor de verandering mag DICE ook wel weer een degelijke campaign erin gooien hoor blij.gif

Ja klopt. Voor mij is de beste verkoopactie daadwerkelijke gameplayfootage op Youtube. Ik kijk dan zo'n 60min gameplay filmpje of een goede lange review (afhankelijk of ik hem voor de verhaallijn wil kopen). Daarna storm ik naar de winkel. Ik vind trailers altijd maar gaar :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...