Jump to content

Battlefield 1


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    20

  • Votair

    10

  • _Night-Men_

    9

  • Ezra24rct3

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 weken later...

Goed gevonden, Frank! Zit inderdaad wel interessante informatie tussen, voornamelijk van de storyline. Ben eigenlijk wel benieuwd vanuit welk land je dat zal spelen.

Ik geloof dat er nog heel weinig informatie bekend is over de campaign, maar men speculeert (op basis van deze gelekte informatie) dat je met meerdere karakters zal spelen en als het ware gewoon de eerste WO meemaakt op belangrijke momenten op belangrijke locaties. Persoonlijk zou ik dat wel beter vinden dan dat je met 1 persoon zal spelen gedurende de hele campaign en DICE er een persoonlijk verhaal van probeert te maken. Met alle respect voor BF3 en BF4, prima games, maar die hebben echt de meest debiele MMS verhalen die ik ooit heb meegemaakt in videogames emo.gif Goede developers en een topengine hebben ze inmekaar gezet, maar als het aankomt op storytelling, hebben ze nog heel veel te leren.

Overigens nog bedankt voor je reply van 9 juni, behoorlijk informatief.

Van de week is dit bevestigd door DICE en is er een nieuwe single-player trailer gereleased:

Nou is singleplayer altijd al wel het ondergeschikte onderdeel geweest van de BF-serie, al was het met de eerste BC wel behoorlijk aardig, maar deze opzet is een goede stap. Maar ik vind de trailer wel een beetje de indruk geven alsof de verhalen onder andere om hoop draaien en zie je ook hoe trots en blij de rekruten moesten zijn. Terwijl in realiteit het natuurlijk een verschrikking was..

Voor meer informatie over de SP: uitgebreide blogpost.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Tot nu vind ik er niet veel aan. Lijkt/voelt als een véél tragere combat.

Meen je dat? Dat zou ik persoonlijk juist wenselijk vinden en dat het te fast-paced zou zijn voor een WW1-knallert was mijn grootste zorg in feite.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou eerst naar de nachtopening van Game Mania gaan maar uiteindelijk gekozen voor Media Markt.

Waren maar 15 andere aanwezig, dus was om 00:15 alweer thuis. :puh:

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige campaign. Vanmiddag met de squad de multiplayer onveilig maken.

Succes daarmee, want een vriend en ik hebben het geprobeerd maar we kwamen niet in de EA servers. boos.gif

Geen enkel probleem gehad met de servers. Met vier vrienden zo'n beetje alle maps onveilig gemaakt. Argonne Forest is geweldig worshippy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik 'm over een weekje of 2-3 na m'n tentamens wel koop :clown:

Heb toch nog Rise of the Tomb Raider uit te spelen. Maar ik lees er veel positiefs over, dus komt zeker in huis. Als ik hem nu koop, gaan mijn studieresultaten er gegarandeerd onder leiden, ik ken mezelf goed genoeg met competitieve shooters :7

1 vraagje: Kan je nu wel gewoon je loadouts veranderen in het multiplayer-menu, want bij BF4 kon dit alleen in-game :vp:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...