Jump to content

Battlefield 1


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    20

  • Votair

    10

  • _Night-Men_

    9

  • Ezra24rct3

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat kan ik helaas nog niet zeggen. Vanmiddag heb ik enkel wat Singleplayer gedaan. De intro was op zich wel te doen, maar zo chaotisch als wat. Toen eenmaal de verhaallijn begon had ik er wat meer zin in. Het idee dat je samen met een groepje een tank moet zien te leiden is wel erg vet.

Overigens is er veel aandacht besteed aan detail. Bijvoorbeeld de postduif in de tank is wel erg komisch, maar ook realistisch. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan ik helaas nog niet zeggen. Vanmiddag heb ik enkel wat Singleplayer gedaan. De intro was op zich wel te doen, maar zo chaotisch als wat. Toen eenmaal de verhaallijn begon had ik er wat meer zin in. Het idee dat je samen met een groepje een tank moet zien te leiden is wel erg vet.

Overigens is er veel aandacht besteed aan detail. Bijvoorbeeld de postduif in de tank is wel erg komisch, maar ook realistisch. puh2.gif

Jep, vond ik ook, hoorde ergens dat het niet erg was om dood te gaan of iets in die trend, maar wist ik veel wat ze ermee bedoelde.

Ik een hele hoop ventjes plat schieten, veel te veel tijd erin aan het steken, kom ik erachter dat als je dood gaat, dat je naar het volgend deel van de intro gaat.

Begin van de single player vond ik nog niet zo heel denderend, hopelijk wordt het beter maar heb de game toch niet voor de SP gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste deel van de SP is er om je een gevoel te geven hoe chaotisch de oorlog was. DICE heeft dat heel goed neergezet. De rest van de SP is super, ze hebben ook wat herkenbare zaken van vorige Battlefields er weer in gezet, de lures van Hardline en conquest in SP van 1942. Dacht met die verhalen dat je toch aardig lang bezig kon zijn, maar de missies gaan naadloos in elkaar over en voor je het weet ben je klaar met de vier tank missies, hoewel het wel zo is dat je zelf kan bepalen hoe lang je erover doet, of je schiet iedereen direct neer of je gaat voor sneaky. Graphics zijn echt geweldig. Ook mooi dat niet elk verhaal op dezelfde manier wordt verteld. Persoonlijke favorieten zijn toch de friends in high places missies, lekker knallen met zo'n tweedekker.

Link to comment
Delen op andere websites

Online geweest en wat is het vet zeg.

Momenteel 2 uur in de game gestoken en bijna Lvl 3.

Verder alleen de Assault Class en Scout Class bespeeld.

Oja, mijn K/D is 1.15 maar ben er niet zo erg mee bezig als toentertijd met CoD. :puh:

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nog steeds Call of Duty nog gewend man.

Want loop te vaak in mijn 1tje die mappen door terwijl je het beste in deze game bij je Squad in de buurt kan blijven.

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe hebben jullie precies de eerste missie aangepakt waarin je na een crash terug moet lopen naar jouw eigen kant van het front?

Eerst sluipen en toen helaas eentje het nodig vond me te vinden erop los knallen. Gewoon de loopgraven volgen, op een gegeven moment kom je er wel uit. Als je maar blijft lopen verliezen de achterblijvers je uit het oog en kun je weer rustig sluipen, het is niet zo dat je hordes mensen achter je krijgt.. Als je eruit bent dan is het weer oppassen om de lichten te ontwijken, maar zo moeilijk is dat niet,

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, ik had niet verwacht de campaign zo klein zou zijn. Wat ik eruit begrijp bestaat die uit vijf hoofdstukken, die weer onderverdeeld zijn in kleinere hoofdstukken. Inmiddels al bij vijf aan beland en dat met nog geen vijf uur spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...