Jump to content

Battlefield 1


Davedavy

Recommended Posts

Maar goed, dit is een sneekpeek en er kan nog veel aan gedaan worden om de gameplay te veranderen.

Denk je nou werkelijk dat er nog drastische veranderingen plaats gaan vinden aan zo'n immens grote game? Neen, natuurlijk gaat dat

niet gebeuren. :7 Ik zat zelf eerder te denken aan kleine, marginale veranderingen, aangezien 't concept van het spel wellicht wat uit de

'context' gehaald kan worden. Dus nee, ik zie 't niet zo snel gebeuren dat ze op 't laatste moment nog allerlei nieuwe features erin zullen

proppen. Overigens is GTA V ook 'n mooi voorbeeldje ervan, tussen de eerste en de derde trailer waren er ook wat dingen lichtjes aangepast, maar

net niet teveel zodat 't wat minder opviel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    20

  • Votair

    10

  • _Night-Men_

    9

  • Ezra24rct3

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar goed, dit is een sneekpeek en er kan nog veel aan gedaan worden om de gameplay te veranderen.

...

ik weet haast niet wat ik hoor. Er is bij de Gta V trailers zoveel veranderd dat beide trailers van 2 heel andere games lijken. In trailer 1 bijvoorbeeld was er nota bene een Hydra te zien die er vorig jaar pas in kwam. Een de politie helikopter was eerst een maverik, nu een uniek model. De bossen op Mount Chiliad zijn verwijderd, en er waren in een keer 2 protagonisten bij. Beetje een vreemde uitspraak :{

eerste trailer

Launch trailer

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed, dit is een sneekpeek en er kan nog veel aan gedaan worden om de gameplay te veranderen.

Denk je nou werkelijk dat er nog drastische veranderingen plaats gaan vinden aan zo'n immens grote game? Neen, natuurlijk gaat dat

niet gebeuren. :7 Ik zat zelf eerder te denken aan kleine, marginale veranderingen, aangezien 't concept van het spel wellicht wat uit de

'context' gehaald kan worden. Dus nee, ik zie 't niet zo snel gebeuren dat ze op 't laatste moment nog allerlei nieuwe features erin zullen

proppen. Overigens is GTA V ook 'n mooi voorbeeldje ervan, tussen de eerste en de derde trailer waren er ook wat dingen lichtjes aangepast, maar

net niet teveel zodat 't wat minder opviel.

Zeg jongeman, ga je mond eens spoelen en benader mij eens met wat meer respect. Wellicht kunnen we er dan erover in debat. Mijn dank is groot. Ajuparaplu.

De jeugd van tegenwoordig... Altijd hetzelfde liedje. Eerst ballen in je tuin gooien; komen ze weer aan je bel om die bal te vragen. Na 10x ballen in de tuin in de week en roepen dat het hier geen speeltuin is, denk je "wacht maar eens 30 seconden voor dat ik de deur open doe en denk maar eens na over je zondes!". Dus ik 2 minuten later de deur openen (heb wat last van reumatiek, dus ben een beetje sloom), is die jeugd verdwenen. Vast weer belletje trek! Dus ik weer naar m'n stoel, zie ik dat schorem in mijn tuin lopen en die bal pakken... Schorem!... Loop je daarna lekker naar boven om bij je personal computer te zitten, om de dialoog aan te gaan met je medemens. Krijg je dit weer... Echt in mijn tijd jonge, dan had er wat gezwaaid!!! Jeugd van tegenwoordig moet eens opgevoed worden met orde, tucht en discipline!

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet haast niet wat ik hoor. Er is bij de Gta V trailers zoveel veranderd dat beide trailers van 2 heel andere games lijken. In trailer 1 bijvoorbeeld was er nota bene een Hydra te zien die er vorig jaar pas in kwam. Een de politie helikopter was eerst een maverik, nu een uniek model. De bossen op Mount Chiliad zijn verwijderd, en er waren in een keer 2 protagonisten bij. Beetje een vreemde uitspraak :{

Dat valt bij mij onder de categorie kleine aanpassingen, mijnheertje. Als de gehele map bijvoorbeeld compleet was bewerkt was 't natuurlijk een hele

andere scenario geweest. 't Is maar net hoe je het opvat, de één vindt dat en de ander vindt zo, zeg maar. Het is moeilijk uit te drukken.

Zeg jongeman, ga je mond eens spoelen en benader mij eens met wat meer respect. Wellicht kunnen we er dan erover in debat. Mijn dank is groot. Ajuparaplu.

Eh, hoe moet ik dit opvatten? :7 Meen je dit nou serieus óf is dit één of andere sarcastische opmerking. :? Ik wil concrete antwoorden

zien, jongeman! Mijn dank is ontzettend groot.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet haast niet wat ik hoor. Er is bij de Gta V trailers zoveel veranderd dat beide trailers van 2 heel andere games lijken. In trailer 1 bijvoorbeeld was er nota bene een Hydra te zien die er vorig jaar pas in kwam. Een de politie helikopter was eerst een maverik, nu een uniek model. De bossen op Mount Chiliad zijn verwijderd, en er waren in een keer 2 protagonisten bij. Beetje een vreemde uitspraak :{

Dat valt bij mij onder de categorie kleine aanpassingen, mijnheertje. Als de gehele map bijvoorbeeld compleet was bewerkt was 't natuurlijk een hele

andere scenario geweest. 't Is maar net hoe je het opvat, de één vindt dat en de ander vindt zo, zeg maar. Het is moeilijk uit te drukken.

Zeg jongeman, ga je mond eens spoelen en benader mij eens met wat meer respect. Wellicht kunnen we er dan erover in debat. Mijn dank is groot. Ajuparaplu.

Eh, hoe moet ik dit opvatten? :7 Meen je dit nou serieus óf is dit één of andere sarcastische opmerking. :? Ik wil concrete antwoorden

zien, jongeman! Mijn dank is ontzettend groot.

Whahaha, bestaat half-serieus?¿

Denk je nou werkelijk dat er nog drastische veranderingen plaats gaan vinden aan zo'n immens grote game?

Nee, dat denk ik niet en daarom pleur ik dat hier neer.

9f2eeb0e221b0f8d1cf270ee7e6c6c18aab7716618984e61c7fcfae02e8ca55d.jpg

En dus handel ik het af als een gebrek aan respect-kwestie. Mrja, anderzijds vind ik 't wel geniaal hoe je antwoord en antwoord ik zelf ook in een eigen stijl... dussem half-serieus is uw antwoord en daarmee moet u het doen.

hamer.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Kijk aan, ik vind het op zich wel een mooie trailer. Een goede zaak dat er aandacht wordt besteed aan de Eerste Wereldoorlog, waar dan ook uiteindelijke een fatsoenlijk resultaat van tot stand komt. Wel moet ik er eerlijk bij zeggen, en ik weet niet als anderen dat ervaren, dat het allemaal iets moderner en rooskleuriger wordt gebracht dan de oorlog werkelijk was. Zoals dat machinegeweer bestond in zo'n model dusdanig niet dat mensen daar echt mee liepen. Een machinegeweer was toen alleen nog maar op basis van een soort draaiconstructie vanuit de loopgraaf. Maar goed, misschien wil ik wel iets te realistisch denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk aan, ik vind het op zich wel een mooie trailer. Een goede zaak dat er aandacht wordt besteed aan de Eerste Wereldoorlog, waar dan ook uiteindelijke een fatsoenlijk resultaat van tot stand komt. Wel moet ik er eerlijk bij zeggen, en ik weet niet als anderen dat ervaren, dat het allemaal iets moderner en rooskleuriger wordt gebracht dan de oorlog werkelijk was. Zoals dat machinegeweer bestond in zo'n model dusdanig niet dat mensen daar echt mee liepen. Een machinegeweer was toen alleen nog maar op basis van een soort draaiconstructie vanuit de loopgraaf. Maar goed, misschien wil ik wel iets te realistisch denken.

Haha, dank Bas! Hiermee beantwoord je toch een vraag waar ik al een tijdje meezit. Het is ergens wel te verwachten dat ze met een paar aspecten moeten afwijken van de realiteit/geschiedenis. Battlefield blijft toch een serie voor een groot publiek, dus er moet wel wat meer actie inzitten willen ze zoveel units verkopen als mogelijk is puh2.gif Veel van het jonge publiek staat niet te wachten op echte trenchwar scenario's, al lijkt het mij wel echt vet. Ik moet die Verdun echt eens een kans geven. Kan je ook meer vertellen over gevechtsvoertuigen van die tijd, of weet je daar niet zo heel veel van?
Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, ik snap dat ze daar wel beter gehoor aan kunnen geven. :) Over luchtvoertuigen kan ik je helaas niet zoveel vertellen. Wat betreft modellen heb ik er geen verstand van, maar in de Eerste Wereldoorlogen zijn pas de gevechtsvliegtuigen ontstaan. Een leuk verhaal van, zover bekend, het eerst luchtgevecht is dat een verkenningsvliegtuig over vijandelijk gebied vloog en een ander vliegtuig tegen kwam. Beide vliegtuigen niet uitgerust met een wapen of iets dergelijks, behalve een revolver op zak. Toen moest nog de productie gestart worden voor vliegtuigen met echte wapens. Ik meen zelfs dat Fokker de producent is geweest die erg rijk is er geworden door techniek achter het mitrailleur bij de propeller. Fokker had namelijk de tijd uitgerekend hoeveel tijd er tussen het schot zat en de draaisnelheid van de propeller om zo niet je eigen propeller kapot te schieten.

Wat betreft landvoertuigen was er nog weinig. Je moet meer denken aan tractoren met rupsbanden waar een geweer op zat of simpele wagentjes op smalle banden die ook weer ergens een geweer had. Ander leuk element, en ik weet niet als ze het erin gaan voeren zijn de taxi's. Dat zijn meer van die klassieke auto's die je in pretparken ziet op zo'n baan, maar dan volgestouwd met soldaten om ze naar de fronten te brengen. De eerste tank die het slagveld zag was de Mark IV. Die werd pas in de tweede helft gebruikt, totaal niet effectief als je het mij vraagt. Ging 6 kilometer per uur, de inzittenden werden vergast door de uitlaat en binnenin was je totaal niet veilig door de slechte bepantsering. Als je voor het eerst een immens gevaarte ziet geeft dat natuurlijk wel echt een schrikeffect. Wat betreft tanks is het daar wel een beetje bij gebleven, hoewel aan het einde van de oorlog toch nog wat betere tanks werden ontworpen. (maar die waren meer te laat om te vechten)

Tot slot nog de watervoertuigen. Helaas weet ik daar ook niet zoveel van, wel kan ik zeggen dat er al best wel grote vloten bestonden. Engeland was koning als het om zeevaart ging en Duitsland probeerde dat in de laatste jaren voor de Eerste Wereldoorlog nog flink bij te benen. Uiteindelijk is daarom het wel eens leuk om te zien dat de Eerste Wereldoorlog in het teken staat. Het is eigenlijk de basis geweest voor de moderne oorlogsvoering, maar heeft daarmee ook een zwarte stempel achtergelaten op basis van het oorlogsregels etc. Al met al was het allemaal vrij schaars, terwijl het in de trailers juist zo royaal wordt aangeprezen. Het contract met de werkelijkheid is wel grappig om te zien, maar ze moeten inderdaad wel de aandacht trekken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Nam net weer even een kijkje op de subreddit en dacht ik pleur dit even hier neer. Een dude en een andere dude die toegang hebben tot de Alpha, hebben heel veel informatie gelekt op Reddit. Behoorlijk interessante informatie zit ertussen, denk aan wapens en wapenaccessoires, mp-maps, voertuignamen, sp-missienamen, gadgets en items etc etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden, Frank! Zit inderdaad wel interessante informatie tussen, voornamelijk van de storyline. Ben eigenlijk wel benieuwd vanuit welk land je dat zal spelen.

Ik geloof dat er nog heel weinig informatie bekend is over de campaign, maar men speculeert (op basis van deze gelekte informatie) dat je met meerdere karakters zal spelen en als het ware gewoon de eerste WO meemaakt op belangrijke momenten op belangrijke locaties. Persoonlijk zou ik dat wel beter vinden dan dat je met 1 persoon zal spelen gedurende de hele campaign en DICE er een persoonlijk verhaal van probeert te maken. Met alle respect voor BF3 en BF4, prima games, maar die hebben echt de meest debiele MMS verhalen die ik ooit heb meegemaakt in videogames emo.gif Goede developers en een topengine hebben ze inmekaar gezet, maar als het aankomt op storytelling, hebben ze nog heel veel te leren.

Overigens nog bedankt voor je reply van 9 juni, behoorlijk informatief.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ahja, maar dan ben ik het wel met je eens. Overigens is dat vrij makkelijk op te lossen door aparte campaigns te maken die aan een land gebonden zijn. Het zal wel mooi zijn als je dan ook echt de elementen van dat leger er duidelijk in terug ziet. Ben wel benieuwd hoe ze iets als de slag bij de Marne gaan reconstrueren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Alle insiders die zich voor 21 augustus hebben ingeschreven en ook hun platform naar keuze hebben ingegeven kunnen vanaf vandaag de beta van Battlefield 1 downloaden en spelen. Voor wie dat niet heeft gedaan: morgen begint de open beta. Einddatum is onbekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...