JasonStatham Geplaatst: 1 maart 2017 Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 15 uur geleden, Spoon0612 zei: Wat is er mis met het spannen dan? Je kan zelf kiezen waar... Dat maakt het nog niet goed Wij spelen vooral Domination en daar bestaat de keuze uit dat Random-symbooltje en een van je Squadmates. Random spawn brengt je 9 van de 10x naar een uithoekje van de map, te ver van de objectives. Zeker niet wenselijk, kijkend naar hoe fast-paced de game is. En het spawnen met je squadmates is gewoon kapot De enige keren dat het zegt 'under fire' is als die squadmate iemand letterlijk naast zich heeft. Kan eindeloos praten over hoe vaak ik bij iemand van mijn squad spawnde midden in een schietgevecht. Idem dito voor andersom, maar even een voorbeeld geupload zodat je mijn probleem begrijpt: Dit zou gewoon beter moeten kunnen.. De absentie van een Spawncamera zoals in BF4 is mij een raadsel. Weet niet waarom DICE die eruit heeft gehaald Reageren
Votair Geplaatst: 1 maart 2017 Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 Deze gamemode lijkt me zo vet! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 maart 2017 Rapport Geplaatst: 2 maart 2017 8 uur geleden, Votair zei: Deze gamemode lijkt me zo vet! Jah ziet er goed uit! Alleen vraag ik me af of de gamemode zelf ook achter de betaalde DLC/Premium Pass verscholen blijft of ook voor de huidige maps toegankelijk wordt gemaakt.. Wellicht moeten we binnenkort wel even wat meer voertuigmodes spelen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 maart 2017 Rapport Geplaatst: 2 maart 2017 Als jullie hier vaak samen gamen, wil ik ook wel een keertje meedoen. Tijdje geleden dat ik BF1 heb gedaan. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 16 maart 2017 Rapport Geplaatst: 16 maart 2017 Op 2-3-2017 om 18:50, _Night-Men_ zei: Als jullie hier vaak samen gamen, wil ik ook wel een keertje meedoen. Tijdje geleden dat ik BF1 heb gedaan. Op welke console speel je? Reageren
Votair Geplaatst: 16 maart 2017 Rapport Geplaatst: 16 maart 2017 Ik speel regelmatig BTF1. @_Night-Men_ Je weet me te vinden. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 maart 2017 Rapport Geplaatst: 19 maart 2017 PS4 peeps! Join mij, @KaiSkillzz en @Votair vanavond op de frontlinies! Briefing in de chat over 10 minuten. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 Gaan we vanavond knallen? @Ezra24rct3@KaiSkillzz@Votair Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 Ik wil ook wel even meeknallen, maar heb geen season pass/DLC's. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 4 minuten geleden, _Night-Men_ zei: Ik wil ook wel even meeknallen, maar heb geen season pass/DLC's. Wij ook niet, besloten om ze apart te halen. Met Season Pass weet je het maar nooit, tegen de tijd dat de laatste DLC uit is kan je zomaar allang klaar zijn met het spel. Reageren
Votair Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 41 minuten geleden, FrankyFourFingers zei: Gaan we vanavond knallen? @Ezra24rct3@KaiSkillzz@Votair Jazeker! Vanaf hoelaat? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 PS+ trial is verlopen. Zal dus een nieuw account moeten aanmaken om mee te kunnen doen Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 44 minuten geleden, FrankyFourFingers zei: Gaan we vanavond knallen? @Ezra24rct3@KaiSkillzz@Votair Jazeker Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 Oh, ja aangezien m'n antwoord vaag is ik kom ook! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.