Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek een race game voor de pc met een soort van geld systeem van auto's kopen en tunen om er mee te racen.

Een soort van Need for Speed zegmaar, alleen heb ik die allemaal al gespeeld.

Ook GRID, Juice 1 en 2 en Legal street racer ofzo heb ik allemaal al gespeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het iets voor je is aangezien je Need for Speed aanhaalde, maar iRacing heeft zeker wat je wilt. Een in-game geld systeem, en je kan je wagens volledig tunen, zelfs soorten benzine kiezen. De minpuntjes zijn wel dat je een racestuur moet hebben en dat het maandelijks betalen is. Om die redenen speel ik het niet, maar speel ik de gratis variant van Life for Speed, waar de customization mogelijkheden wel nihil zijn, weet niet of het in de (eenmalige) betalende versie ook zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het iets voor je is aangezien je Need for Speed aanhaalde, maar iRacing heeft zeker wat je wilt. Een in-game geld systeem, en je kan je wagens volledig tunen, zelfs soorten benzine kiezen. De minpuntjes zijn wel dat je een racestuur moet hebben en dat het maandelijks betalen is. Om die redenen speel ik het niet, maar speel ik de gratis variant van Life for Speed, waar de customization mogelijkheden wel nihil zijn, weet niet of het in de (eenmalige) betalende versie ook zo is.

Ik heb geen race stuur en ben ook niet van plan om maandelijks te gaan betalen...

Heb LFS trouwens al, maar daar heb je alle wagens al en is het alleen maar racen, verder vind ik het ook een vrij beperkt spel.

Andere suggesties? Maakt trouwens niet uit of het erg arcade is of simulator, als het maar koop/verkoop dingen heeft en je ook een beetje kan tunen enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het iets voor je is aangezien je Need for Speed aanhaalde, maar iRacing heeft zeker wat je wilt. Een in-game geld systeem, en je kan je wagens volledig tunen, zelfs soorten benzine kiezen. De minpuntjes zijn wel dat je een racestuur moet hebben en dat het maandelijks betalen is. Om die redenen speel ik het niet, maar speel ik de gratis variant van Life for Speed, waar de customization mogelijkheden wel nihil zijn, weet niet of het in de (eenmalige) betalende versie ook zo is.

Ik heb geen race stuur en ben ook niet van plan om maandelijks te gaan betalen...

Heb LFS trouwens al, maar daar heb je alle wagens al en is het alleen maar racen, verder vind ik het ook een vrij beperkt spel.

Andere suggesties? Maakt trouwens niet uit of het erg arcade is of simulator, als het maar koop/verkoop dingen heeft en je ook een beetje kan tunen enzo.

Sorry, dan kan ik je niet echt helpen.

Ik zoek eigenlijk een game à la L.A. Noire, alleen dan voor de PC en in de moderne tijd. Ik weet niet echt of dat bestaat.

Link to comment
Delen op andere websites

L.A Noire komt volgende maand op de PC, maar voor de rest zijn er weinig echte detective games...

de enige game, die ik ken ( die in de tt zich afspeelt ) is, een al wat oudere game Fahrenheit... dit is een detective thriller ( je kruipt ook in de huid van de verdachte )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat wel belangrijk is, is of je wil gaan voor First Person Shooter (FPS) of voor Third Person Shooter (TPS) en ga je voor oorlog-gerelateerd spellen of juist niet. De twee die je hebt zijn echte oorlog-gerelateerde FPS'ers, terwijl degene die je als voorbeeld noemt niet oorlog-gerelateerde TPS'ers zijn. Naar die laatste categorie gaat mijn voorkeur uit trouwens; GTA, RDR en Saints Row behoren tot mijn favoriete games. Ik kan ze van harte aanbevelen als je fan bent van het genre.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hmm ik val maar meteen met de deur in huis.

Ik zoek eens een andere game dan ik al heb.

Heb al 2keuzes ik kan enkel niet kiezen welke van de 2. Deze koop ik in afwachting op Assassins Creed Revelations btw.

Het betreft de volgende games.

Fifa 2012 VS F1 2011

2 totaal verschillende games ik weet het, maar toch wil ik graag weten welke jullie me zouden aanraden.

Ik hoef geen vergelijkingen enkel waarom ik die titel zou nemen en niet de andere bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Voetbal of Formule 1. Ik ben een voetbalfan, en heb helemaal niks met de Formule 1, ik zou dus voor FIFA 12 gaan. Ik denk dat je je dat moet afvragen, welke sport vind je zelf leuker?

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...