S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) Bij dezelfde link van Need my Speed staat ook bij Shoriside vale alleen de Colombian cartel van de gangs die je tegenkomt daar horen de Hoods ook bij. Bewerkt: 25 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Tweede deel van je post gefixed NMS (bedrijger/bedreiger). Bovenste deel heb ik nog niets aan gedaan, die laat ik even voor Mark B. en Ruurd staan.....dank voor het melden Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Hier (http://nl.wikigta.org/index.php/Liberty_City), en dan bij Staunton Island, staat dat je er alleen leden van het Cartel en de Yardie's zult zien, maar ik meen toch echt dat ik missies van Asuka en Kenji heb gehad...Die bij de Yakuza horen, dus, de Yakuza moet er nog bij worden gezet. Je hebt helemaal gelijk! Als je op dat kaartje klikt kun je zien dat Rechtsonderin Staunton Island een Yakuza logo staat. @gta-liefhebber, je hebt gelijk en de Nines en de Red Jacks misten nog! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 In de GTA3 Voertuigen lijst staan de boten: Ghost Predator Reefer Speeder Tropic Maar die laatste, de tropic, die zat toch niet in GTA3? Reageren
Mark B. Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Volgens mij is dat een foutje. De Tropic zit wel in Vice City.. Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 --Topics merged-- Bij Liberty City Stories staat ook geen Tropic, dus ik ga er inderdaad vanuit dat het een foutje is. Bij deze verwijderd, bedankt voor het melden. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Bij de missie Cutting the Grass staat er na de zin Curly stapt uit maar dan in het begin van de volgende zin staat hij uit.En in de missies van Salvetore in Staunton staat de eerste missie making Toni en als tweede walk in the park ze moeten andersom. Bewerkt: 28 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Volgende keer niet weer onnodig foutjes melden, want bij Cutting the Grass staat niets verkeerd. Als dat wel zo is moet je het even quoten, want alle zinnen lopen perfect :$ . Bij de missie van Salvatore begrijp ik niet precies welke missie je bedoeld, kun je hem eventueel aangeven (via PB het liefst). Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Bij de gangs van Sa staat er bij de triads van wapens 9mm en ak47 maar er hoort ook micro mp5 te staan. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Bij deze http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...%27s_Last_Fight Staat dat het en PCJ-600 is. Maar ik heb hem net nog gedaan en het is een FCR-900. Een klein detail. Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Toch maar even aanpassen. Fixed, bedankt voor het melden. @ Hieronder: Fixed... Waar zat ik met mijn gedachten bij het schrijven daarvan. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Geen probleem. Hier staat ook PCJ-600. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...:_T-Bone_Mendez Die heb ik ook gehad en dat was ook een FCR-900 Reageren
gta_rulez Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Theft_Auto_Serie Bij "De wereld van GTA" staat "San Fransisco, Las Venturas en Los Angeles". Las Venturas moet Las Vegas zijn. Klein foutje maar toch Reageren
W3sl3y Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Fixed! Bedankt voor het melden! Reageren
W1ckeD Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Als ik de NRG wil bekijken krijg ik een fout. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.