Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of dit zo hoort maar als ik b.v op deze pagina ben Klik

En ik klik op het plaatje krijg ik dit te zien.

image history

Legend: (cur) = this is the current image, (del) = delete this old version, (rev) = revert to this old version.

Click on date to see image uploaded on that date.

* (del) (cur) 12:52, 5 Jan 2006 . . Matiscus (72118 bytes)

Dat is ook zo bij anderen.

Hoort dit zo of is dit een foutje?

(Wist niet zeker of ik het moest melden)

EDIT: Oeps! Dubbelpost! :(

Bewerkt: door W1ckeD
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is de log van de afbeelding. Tevens zie je de afbeelding op ware grootte wanneer je er op klikt. Het voorbeeld dat je gaf staat op de pagina al op ware grootte, maar als je op bijvoorbeeld deze pagina kijkt, zie je een kleine afbeelding van de GTA VC cover. Als je er op klikt zie je een grote versie van de cover.

Link to comment
Delen op andere websites

op wiki gta staat dat je de nightvision en de thermal goggles allebei in de NO FLY ZONE kunt vinden.

Ik heb het hele gebied daar afgezocht maar alleen een armor gevonden! Hoe kan dat?

En op wikigta staat bij gta3 dezelfde easter egg als bij gta vice city: zombie Elvis found

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik denk dat ik een fout heb gevonden.

Namelijk mijn naam, maanden lang heb ik gestaan bij de oude Walkthrough. Aangezien alle info uit de oude op de Wiki staat maar dan opnieuw geschreven vind ik dat mijn naam daar ontbreekt. Ik heb o.a. aantal missies van San Fierro geschreven. Die zijn op de Wiki allemaal nieuw maar dat doet er niet toe.

Ik zie mooie titel staan daar; 'Oude Medewerkers'

En daar staat niks. Een foutje dus.

Link to comment
Delen op andere websites

op wiki gta staat dat je de nightvision en de thermal goggles allebei in de NO FLY ZONE kunt vinden.

Ik heb het hele gebied daar afgezocht maar alleen een armor gevonden! Hoe kan dat?

Er staat me iets bij dat de Nightvision- en thermal goggles maar één keer spawnen, maar hoe het precies zit weet ik niet. Dat laat ik aan een SA medewerker over.

En op wikigta staat bij gta3 dezelfde easter egg als bij gta vice city: zombie Elvis found

Daar is een heel eenvoudige verklaring voor: De easteregg komt in beide GTA's voor. :puh: Misschien zelfs ook in GTA SA en GTA LCS, maar daar durf ik geen vergif op in te nemen.

Ja, ik denk dat ik een fout heb gevonden.

Namelijk mijn naam, maanden lang heb ik gestaan bij de oude Walkthrough. Aangezien alle info uit de oude op de Wiki staat maar dan opnieuw geschreven vind ik dat mijn naam daar ontbreekt. Ik heb o.a. aantal missies van San Fierro geschreven. Die zijn op de Wiki allemaal nieuw maar dat doet er niet toe.

Ik zie mooie titel staan daar; 'Oude Medewerkers'

En daar staat niks. Een foutje dus.

Info die niet letterlijk is overgenomen van de oude walkthroughs, is opnieuw gemaakt door de huidige medewerkers. Als je content tegengekomen bent die letterlijk van jouw werk is overgenomen, moet je dat even aangeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet naar zoeken. Bovendien weet ik al niet eens meer wat ik allemaal heb geschreven. Alle auto-school missies, en de eerste 10 SF missies dacht ik. Als ik tijd heb zal ik eens kijken.

Edit:

Is dat ding na 3 jaar werk nou nog niet af. Ik zie met Firefox en Internet Explorer alleen dit;

Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 11:45, 4 Oct 2005. Deze pagina is 3319 keer bekeken. Over WikiGTA Content is available under WikiGTA Disclaimers

Link

Bewerkt: door X-TX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet naar zoeken. Bovendien weet ik al niet eens meer wat ik allemaal heb geschreven. Alle auto-school missies, en de eerste 10 SF missies dacht ik. Als ik tijd heb zal ik eens kijken.

Edit:

Is dat ding na 3 jaar werk nou nog niet af. Ik zie met Firefox en Internet Explorer alleen dit;

Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 11:45, 4 Oct 2005. Deze pagina is 3319 keer bekeken. Over WikiGTA Content is available under WikiGTA Disclaimers

Link

Waar moest ik het anders posten? Een nieuwe topic zou ook gemaakt kunnen worden.

Je had het ook gewoon helemaal niet kunnen posten, want het slaat nergens op. Sinds wanneer bestaat wikigta.org ? (Ik zal je helpen, het staat op deze pagina onder geschiedenis).

Dus waar haal jij 3 jaar vandaan ? SA is nog niet eens 1 jaar uit.

En je claim om je naam op de wikigta te hebben als oud-medewerker, is volledig absurd. Zoals je zelf al hebt laten zien, staan de driving school missies nog niet eens beschreven op de wiki, dus hoe zou dat van jouw zijn overgenomen. En ook de SF missies zijn door de wikigta leden zelf geschreven.

Of moeten we iedereen die ooit een walkthough voor SA op het internet heeft gezet als oud-mederwerker vermelden ?

Even voor alle duidelijkheid: De wikigta staat helemaal los van de walkthrough die in het verleden op gtagames.nl heeft gestaan. De hoofd-makers van die walkthrough hebben ons verzocht om hun werk niet meer te gebruiken. Dit was mede de aanleiding om de wikigta te beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

3 jaar heb ik helemaal niet letterlijk bedoeld. :schater:

Hoe dan ook, van dat werk niet over genomen mag worden heb ik helemaal niks van mee gekregen. En al mijn driving-school missies waren prima beschreven dus waarom de moeite doen om het opnieuw te gaan schrijven. En dan praat ik niet eens over hoe lang jullie al bezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

3 jaar heb ik helemaal niet letterlijk bedoeld. :schater:

Hoe dan ook, van dat werk niet over genomen mag worden heb ik helemaal niks van mee gekregen. En al mijn driving-school missies waren prima beschreven dus waarom de moeite doen om het opnieuw te gaan schrijven. En dan praat ik niet eens over hoe lang jullie al bezig zijn.

We hebben geen zin in eindeloze discussies met de schrijvers van de oude walk-through, dus hebben we vanaf het begin besloten om alles overnieuw te schrijven.

Hoe dan ook.. jouw ge-claimde fout is bij deze afgekeurd, maar dat had je vast al wel door.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...