Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat klopt. De voertuigen van GTA zijn hevig in verbouwing, en bij een aantal voertuigen ontbreekt de screen nog. Ik hoop spoedig met de Templates klaar te zijn, zodat ik me aan de screens kan wijden. Laat ik voorlopig volstaan met te zeggen dat de Vice Cheetah er hetzelfde uitziet als de gewone Cheetah. Je kunt er alleen Vigilante missies mee doen.

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Timothy

149

• ASPHALT

121

• _KoE_Mzungu

119

• GTA-Sheep

95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Bij de GTA Advance codes zijn jullie iets belangrijks vergeten:

Je moet eerst de cheat-mode aan zetten.

Dat moet zo:

Druk A,B,Start tegelijk in.

Geplaatst:

Bij de timeline staat als Grand theft auto3 begint Asuka stopt met het beroven van banken en gaat samenwerken met de cartel.Asuka moet Catalina zijn.

Geplaatst:

Timeline:

1992:

*Hernandez wordt aangesteld als partner van de corrupte agenten Frank Tenpenny en Eddie Pulaski. In tegenstelling tot zijn twee nieuwe partners is hij lid van C.H.R.A.S.H. omdat hij daadwerkelijk de criminaliteit wil terugdringen met rechtvaardige middelen, maar Tenpenny en Pulaski betrekken hem steeds meer in duistere praktijken.

CHRASH?? -> CRASH

*Toreno houdt woord, en Sweet wordt vrijgesproken.

Ehh, er wordt niet gepraat over een rechtzaak, in Home Coming zegt Sweet dat ie "zomaar" is vrijgelaten. Zonder voorgaat proces.

*Wanneer de lichamen van Hernandez en Pulaski ontdekt worden, komen de wandaden van Tenpenny alsnog aan het licht.

Mr. Pulaski, who is believed to be on the run (Pulaski, waarvan men denkt dat ie voortvluchtig is). Deze zin komt uit de missie Riot, waar de rechtzaak van Tenpenny op de TV uitgezonden wordt. Hoe de wandaden van Tenpenny aan het licht komen is onduidelijk, maar de lichamen van Pulaski en Hernandez dragen daar niet aan bij.

Een voortvluchtig lijk dat gevonden is? Geloof je het zelf?

Geplaatst: (bewerkt)
Timeline:

1992:

*Hernandez wordt aangesteld als partner van de corrupte agenten Frank Tenpenny en Eddie Pulaski. In tegenstelling tot zijn twee nieuwe partners is hij lid van C.H.R.A.S.H. omdat hij daadwerkelijk de criminaliteit wil terugdringen met rechtvaardige middelen, maar Tenpenny en Pulaski betrekken hem steeds meer in duistere praktijken.

CHRASH?? -> CRASH

*Toreno houdt woord, en Sweet wordt vrijgesproken.

Ehh, er wordt niet gepraat over een rechtzaak, in Home Coming zegt Sweet dat ie "zomaar" is vrijgelaten. Zonder voorgaat proces.

Vrijgelaten, vrijgesproken whatever.. Eerder een schoonheids foutje.

*Wanneer de lichamen van Hernandez en Pulaski ontdekt worden, komen de wandaden van Tenpenny alsnog aan het licht.

Mr. Pulaski, who is believed to be on the run (Pulaski, waarvan men denkt dat ie voortvluchtig is). Deze zin komt uit de missie Riot, waar de rechtzaak van Tenpenny op de TV uitgezonden wordt. Hoe de wandaden van Tenpenny aan het licht komen is onduidelijk, maar de lichamen van Pulaski en Hernandez dragen daar niet aan bij.

Een voortvluchtig lijk dat gevonden is? Geloof je het zelf?

Ja. :), je moet het lezen in tijdsvolgorde, dat hij voortvluchtig is/was is alleen in deel 1. In deel 2 van het verhaaltje is hij dus wel dood, en is Tenpenny de gezochte. :Y

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst: (bewerkt)

Hoe bedoel je deel 1 en 2.

Het hele script van Riot (van wat op TV gezegd wordt:

Officers Eddie Pulaski and Frank Tenpenny, both hard working members of a community policing unit, have been charged with racketeering, corruption, narcotics and sexual assault.

...conspired to kill fellow officer Ralph Pendelbury who threatened to turn state's evidence and who was then found shot dead in a supposedly unrelated gang incident...

...retracted witness statements and now the disappearance (=verdwijning) of fellow officer Jimmy Hernandez, and Officer Pulaski himself, believed to be on the run.

Tenpenny's rechter:

...of the lack of evidence against my client, the district attorney's office has seen fit to drop all charges...

Kendl zegt als reactie nog:

That bastard Pulaski will probably turn up dead, just like the rest of them.

Bewerkt: door Cesar-Vialpando
Geplaatst:

Nog een foutje:

Er zijn 3 verschillende markers waar je doorheen moet rijden;

Een Groene: 1 punt

Een Oranje: 2 punten

Een Rode: 3 punten

Je moet 25 punten behalen

Om het record te breken moet je 26 punten halen, en niet 25 punten, want dan krijg je nog steeds "mission failed"

Geplaatst:
Nog een foutje:
Er zijn 3 verschillende markers waar je doorheen moet rijden;

Een Groene: 1 punt

Een Oranje: 2 punten

Een Rode: 3 punten

Je moet 25 punten behalen

Om het record te breken moet je 26 punten halen, en niet 25 punten, want dan krijg je nog steeds "mission failed"

Als je zeker weet dat het zo is, wil ik het wel veranderen, maar mijn vraag is waar bovenstaande tekst staat. :D

Zou je een link willen plaatsen naar de betreffende pagina? Dan weten we waar we moeten zijn... ;)

Geplaatst:

De Wiki-crew is bliksemsnel :D . Door Dizzee is die verandering op 26 februari 20:46 uur doorgevoerd. Dus reeds veranderd. Mijn dank overigens nog voor het melden hiervan, fouten op de site willen we niet :klap:

Geplaatst:

Je hebt gelijk, alleen omdat ik zo snel nergens even een goede screen kan vinden met WikiGTA logo, zet ik hem even in Discussion. Bedankt voor het melden. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...