TekaLoca Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 Weet iemand wanneer we een eerste pricedrop zouden kunnen verwachten? Rond de kerstperiode zeker? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 Ga je ook PlayStation Plus kopen? Daar zit ik nog om te twijfelen, maar ik neig naar nee. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 Ga je ook PlayStation Plus kopen? Daar zit ik nog om te twijfelen, maar ik neig naar nee. Onthoud dan wel dat je niet online kunt in BF4, als je dat ook voor de lol eens wou. Weet iemand wanneer we een eerste pricedrop zouden kunnen verwachten? Rond de kerstperiode zeker? Ik denk in juni en rond de kerst 1. Zomer & winter periode. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 Ga je ook PlayStation Plus kopen? Daar zit ik nog om te twijfelen, maar ik neig naar nee. Onthoud dan wel dat je niet online kunt in BF4, als je dat ook voor de lol eens wou. Dat wist ik niet. Dan maar geen BF4! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 Je hebt toch over het algemeen Plus nodig om online te gamen op de PS4? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 (bewerkt) Je hebt toch over het algemeen Plus nodig om online te gamen op de PS4? Ik dacht dat je 5 euro per maand moet kopen om online te kunnen. Moet er dan nog PlayStation Plus bij? Bewerkt: 9 april 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 Je hebt toch over het algemeen Plus nodig om online te gamen op de PS4? Ik dacht dat je 5 euro per maand moet kopen om online te kunnen. Moet er dan nog PlayStation Plus bij? Dat is PlayStation Plus Ga je ook PlayStation Plus kopen? Daar zit ik nog om te twijfelen, maar ik neig naar nee. Onthoud dan wel dat je niet online kunt in BF4, als je dat ook voor de lol eens wou. Dat wist ik niet. Dan maar geen BF4! Echter zit er volgens mij wel een trail van een week bij, maar dat weet ik niet zeker. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 Je hebt toch over het algemeen Plus nodig om online te gamen op de PS4? Ik dacht dat je 5 euro per maand moet kopen om online te kunnen. Moet er dan nog PlayStation Plus bij? Dat is PlayStation Plus Dan koop ik PlayStation Plus, dankje voor de snelle reactie! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 Je haalde de abonnementen door elkaar. Er zijn namelijk 4 varianten: - De trails die met online games komen - 1 maand (5,-) - 3 maanden (15,-) - 365 dagen (50,-) Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 Hier staat inmiddels een PS4 in huis, alleen nog maar met Assassin's Creed IV: Black Flag. Het ziet er echt zoveel beter uit dan de PS3. Nog geen Playstation Plus gekocht, maar ik denk dat ik gewoon ga voor 12 maand. €4,17 per maand is vrij weinig vind ik. Natuurlijk is het wel jammer dat je wel moet gaan betalen, maar dan kan je wel weer gebruik maken van de PlayStation Plus voordelen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 En de servers kunnen beter worden onderhouden Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 Hier staat inmiddels een PS4 in huis, alleen nog maar met Assassin's Creed IV: Black Flag. Het ziet er echt zoveel beter uit dan de PS3. Nog geen Playstation Plus gekocht, maar ik denk dat ik gewoon ga voor 12 maand. ¤4,17 per maand is vrij weinig vind ik. Natuurlijk is het wel jammer dat je wel moet gaan betalen, maar dan kan je wel weer gebruik maken van de PlayStation Plus voordelen. En wat zijn dat voor voordelen dan? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 Je kan dus online spelen, kortingen op games, bepaalde games kan je gratis krijgen (verbeter me als ik het fout heb) en een bepaalde opslag. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 Je kunt de gratis games helaas niet meer spelen als je abbonement is verlopen Reageren
Wesley Geplaatst: 10 april 2014 Rapport Geplaatst: 10 april 2014 Ik heb eigenlijk even niet zoveel zin om 12 pagina's door te lezen, maar ik vroeg me af.. Welke games zijn er inmiddels beschikbaar voor de PS4? Ik had begrepen dat het er niet zoveel zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.