Ezra24rct3 Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Geplaatst: 11 april 2014 Knack Killzone Shadowfall Call of Duty Ghosts Battlefield 4 Need for Speed Rivals Infamous Second Son Thief Rayman Legends Pinnball Tombraider Defenitive Edition Metal Gear Solid V Lego Movie The Game Lego Marvel NBA 2K14 (2K Games) NBA 14 (EA) Injustice Angry Birds Slylanders FIFA14 Justdance 2014 Assassin's Creed IV: Black Flag Final Fantasy XIV Reageren
Wesley Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Geplaatst: 11 april 2014 Hmmm da's wel een aardig lijstje dan! Kan ik ook mijn oude PS3 games meenemen naar de PS4? Zoals GTA5? Reageren
thebig Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Geplaatst: 11 april 2014 Ik dacht dat dat (voorlopig?) niet mogelijk was. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 april 2014 Rapport Geplaatst: 11 april 2014 Een, dit is niet mogelijk. Het was mogelijk, dat je een beperkt aantal games kon upgraden naar de PS4, maar die actie liet tot 31 maart Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Kan je nou op de PS4 livestreamen/opnemen zonder bijbehorende apparatuur? Reageren
Kloep Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Kan je nou op de PS4 livestreamen/opnemen zonder bijbehorende apparatuur? Ja. Reageren
Crypteq Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 (bewerkt) Kan je nou op de PS4 livestreamen/opnemen zonder bijbehorende apparatuur? Ja, dit is mogelijk, maar dit kan enkel via Twitch.Je kan dus enkel naar Twitch streamen op dit moment, misschien dat er op een later tijdstip andere methodes bij komen. Ah, @Kloep was me al voor. Bewerkt: 23 april 2014 door Crypteq Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Opnemen niet. Livestreamen kan ook nog op een andere, maar ik weet even niet meer hoe die heet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Staan in Nederland de PS4's gewoon in de rekken? Hier in België heb ik er tot op de dag van vandaag nog geen zien staan. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Staan in Nederland de PS4's gewoon in de rekken? Hier in België heb ik er tot op de dag van vandaag nog geen zien staan. Geloof het niet. Alleen in Duitsland zijn een paar winkels, waar ze liggen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Staan in Nederland de PS4's gewoon in de rekken? Hier in België heb ik er tot op de dag van vandaag nog geen zien staan. Volgens mij heeft Sony nog altijd problemen om de consoles te leveren, en bij de meeste winkels staan de PS4's dan ook niet altijd in de rekken. Bij de grotere winkelketens (Mediamarkt, Bart Smit, etc.) komt er soms wel eens een lading binnen voor de vrije verkoop, maar in die gevallen moet je er snel bij zijn om een console te kunnen bemachtigen. De Mediamarkt in Alkmaar had laatst bijvoorbeeld een nieuwe lading vanwege hun heropening, maar die waren na een dag alweer verdwenen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Intertoys had ook eens een lading van 100 PS4's en die was na 3 uur al weer uitverkocht... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Weet iemand waar je de PS4 nog kan halen en of er een PS4 bundel komt in combinatie met Watch Dogs? MvG, Reageren
Dexist Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 Weet iemand waar je de PS4 nog kan halen en of er een PS4 bundel komt in combinatie met Watch Dogs? MvG, Ja er is een pack http://www.nedgame.nl/playstation-4/spelcomputers/ alleen uitverkocht bij deze site, en de ps4 zelf ook pas eind juni weer leverbaar. Reageren
Niked Geplaatst: 7 mei 2014 Rapport Geplaatst: 7 mei 2014 ik heb de mijne in bart smit nieuwpoort gekocht van alle bart smitten had alleen die van nieuwpoort nog 1 (weeral geluk had de laatste) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.