Kaitjee98 Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Morgen is hij hier binnen. Zou hem eigenlijk vandaag al binnen hebben, maar de postbode had blijkbaar geen zin om te komen, denk ik. Het maakt me niet zoveel uit, want ik heb toch pas aanstaande donderdag m'n eerste game voor de ps4 pas binnen. Alle tijd dus. Reageren
GTA-FTW Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Morgen PS4 halen met destiny en cod ghost ookal ben ik niet een echte van COD Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 De ps4 is hier vandaag gearriveerd, maar ik ga hem pas aansluiten wanneer FIFA 15 uit is. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Geplaatst: 29 september 2014 Hey, ik zag in de PSN Store een 14-day trial, maar daar moet je creditcard gegevens invullen, wordt dit dan uiteindelujk betaald en kan je dat cancelen, want ik wil daarna een jaar aboonement nemen Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Geplaatst: 29 september 2014 Als het goed is kan je bij je accountgegevens 'Automatisch betalen' uitschakelen. Even opgezocht op de site van PSN: Zorg dat je creditcard of betaalkaart aan je account is gekoppeld. Volg deze instructies. Selecteer je lokale gebruikersaccount en druk op de toets omhoog op het bedieningspad om het menu Functies te openen en ga vervolgens naar (Instellingen) > PSN℠ > Accountinformatie > Portemonnee > Aankoopinstellingen en druk op (X-toets). Selecteer 'Automatisch geld aan portemonnee toevoegen' en selecteer 'Ja' of 'Nee' om automatisch geld toevoegen in of uit te schakelen. Selecteer 'Bevestigen' en druk op (X-toets). Bron: PlayStation Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Geplaatst: 29 september 2014 Als het goed is kan je bij je accountgegevens 'Automatisch betalen' uitschakelen. Even opgezocht op de site van PSN: Zorg dat je creditcard of betaalkaart aan je account is gekoppeld. Volg deze instructies. Selecteer je lokale gebruikersaccount en druk op de toets omhoog op het bedieningspad om het menu Functies te openen en ga vervolgens naar (Instellingen) > PSN℠ > Accountinformatie > Portemonnee > Aankoopinstellingen en druk op (X-toets). Selecteer 'Automatisch geld aan portemonnee toevoegen' en selecteer 'Ja' of 'Nee' om automatisch geld toevoegen in of uit te schakelen. Selecteer 'Bevestigen' en druk op (X-toets). Bron: PlayStation Weet je zeker dat het na 2 weken automatisch ophoudt? Thanks! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Geplaatst: 29 september 2014 Als je die instructies volgt, zou het goed moeten komen. Pin me er niet op vast, voor de zekerheid neem je even contact op met Sony zelf. Dat kan hier Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 september 2014 Rapport Geplaatst: 29 september 2014 Of je doet zoals ik en je verwijdert alle gegevens na "aankoop" van die 14-dagen trial. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2014 Hmm vreemd.... Ik had op abonneren gedrukt bij 14 day trial. Toen Heb ik credit card gegevens ingevuld. Toen ging ik online maar zei die dat ik geen ps+ had. Toen vroeg ie of ik 48 uur trial wilde. Heb ik gedaan en toen kon ik online. Maar nu is de 14 day trial weg uit de store maar volgens mij heb ik m ook niet. Weet iemand hoe dit komt? Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Al m'n vrienden kunnen niet online komen of hebben weirde problemen... Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Je bent inderdaad niet de enige. Ik ben bang dat het enige wat we kunnen doen, is wachten op een reactie van Sony... Reageren
Dexist Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Klopt heel veel mensen melden het probleem http://downdetector.com/status/playstation-network en officiële melding: https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/2185/session/L2F2LzEvdGltZS8xNDEzNDg4NTg5L3NpZC9OZG1RdzE1bQ%3D%3D Maar inderdaad niks ander dan wachten helaas. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik heb vandaag gewoon online gekunnen zonder problemen. Raar... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ja, is pas vanaf 7 uur deze avond... Ik heb vanmiddag ook gewoon online gespeeld. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Hopelijk is het geen hackeraanval? Naja, ik hoop dat de PlayStation eigenaren onder ons weer vlug online kunnen. Tot dan, vermaak je met 2048. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.