LukRacer Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 LinkHet is precies dezelfde plek als in 3 dus Deze link kan je makkelijk gebruiken. Click here to view the SnapMap Thanks, heb em gevonden Reageren
cheetha Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 op de ps2 staat er weer een andere tekst in die steeg de tekst you can,t get enough of this alley ik heb geen screen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) Deze komt van WikiGTA. Dat betekent dat ie al bekend is. Bewerkt: 20 januari 2009 door MartyCeha Reageren
DonDyon Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 in het boekje van LCS dat je bij de game krijgt staat een artikel over dat motoren dodelijk zijn. de auteur van dit boekje heet Gaylord Morisson XD Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 in het boekje van LCS dat je bij de game krijgt staat een artikel over dat motoren dodelijk zijn. de auteur van dit boekje heet Gaylord Morisson XDDat is de fictieve naam van een reporter van "The Liberty Three", mocht je de subtiele humor van R* nog niet doorhebben. Maar het is idd een easter egg, onder andere naar GTA III aangezien daar geen motoren in zitten (de actiegroep is blijkbaar succesvol geweest). Reageren
DonDyon Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 in het boekje van LCS dat je bij de game krijgt staat een artikel over dat motoren dodelijk zijn. de auteur van dit boekje heet Gaylord Morisson XDDat is de fictieve naam van een reporter van "The Liberty Three", mocht je de subtiele humor van R* nog niet doorhebben. Maar het is idd een easter egg, onder andere naar GTA III aangezien daar geen motoren in zitten (de actiegroep is blijkbaar succesvol geweest). maar dat zou ook gewoon kunnen omdat de engenine dat neit aan kan (A) Reageren
sebikola Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik scrollde de credits van GTA vice city ff door omdat ik me verveelde, en toen kwam ik tegen dat een van de levelonterwerpers van R* north adam cochrane heet. daar zou dan cochrane dam naar vernoemd moeten zijn:P Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik scrollde de credits van GTA vice city ff door omdat ik me verveelde, en toen kwam ik tegen dat een van de levelonterwerpers van R* north adam cochrane heet. daar zou dan cochrane dam naar vernoemd moeten zijn:P Lol, zou natuurlijk mogelijk zijn, was dit al gekend? Reageren
sebikola Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik scrollde de credits van GTA vice city ff door omdat ik me verveelde, en toen kwam ik tegen dat een van de levelonterwerpers van R* north adam cochrane heet. daar zou dan cochrane dam naar vernoemd moeten zijn:P Lol, zou natuurlijk mogelijk zijn, was dit al gekend? Voor zover ik weet neit, miss dattie bij GTA III al bekend was ofzo Reageren
ASPHALT Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Helaas jongens, dat was inderdaad al sinds Grand Theft Auto III bekend. Reageren
Sakke91 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Weten jullie toevallig iets meer of dat "secret lab" ?? Wanneer je op het meest linkse eiland bent heb je de noordelijke tunnel (hierboven ligt gwn gras). Wel, je hebt daar een etage hoger waar als je er met je auto op jumpt, je door de grond valt en terug beland voor de brug. Vandaar ong kan je in de verte een of ander groot bolvormig gebouw zien (precies een groot lab), iemand al eens gezien?? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Bedoel je de Cedar Ridge Observatory? Zoals op de achtergrond te zien is op deze screenshot: Dat is een soort sterrenwacht, gewoon als decoratie om het plaatje geheel te maken. Je kunt er verder niet veel mee, het is er alleen voor de sier. Reageren
Sakke91 Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Bedoel je de Cedar Ridge Observatory? Zoals op de achtergrond te zien is op deze screenshot: Dat is een soort sterrenwacht, gewoon als decoratie om het plaatje geheel te maken. Je kunt er verder niet veel mee, het is er alleen voor de sier. Aah, inderdaad die bedoelde ik. Ik vroeg me al zolang af wat dat was, bedankt ! Reageren
NummerLock Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Er staat in die krant die je bij het spel krijgt: Motoren vermoorden kinderen en moeten worden gestopt! Ik heb ik LCS nog nooit een kind zien lopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.