VforV Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2006 ik heb er ook één denk ikje heb te burger king in amerika en in liberty city heb je king knuts Deze Easter Egg staat al zeer lang op WikiGTA. Klik HIER om het lijstje van de tot nu toe gevonden EE's van LCS te bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loosduintje Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) ik heb een easter egg voor Liberty City Stories voor op de ps2: Op Staunton Island tussen Belleville Park schuin boven Phil Cassidy's gun shop zit een schuine weg, daar heb je een scroll tekst, na een tijdje staat er: "Apply for a store card and get 0% off your first purchase" In het Nederlands:"Meld je aan voor een winkel kaart en krijg 0% korting op je 1e aankoop" Wat een domme actie!! Hoe krijg je er een bijlage bij van je eigen computer, want ik heb een afbeelding opgeslagen, maar kan ik die hier wel neer zetten?? Bewerkt: 28 juni 2006 door loosduintje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 Goed gevonden die tekst. Een plaatje kan je uploaden met imageshack. Daar kies je het plaatje dat je wilt uploaden en je klikt op upload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loosduintje Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2006 Ok bedankt, en hier is hij: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 Er is een missie: No money, Mo' Problems. Die zin zegt een Triad bij GTAIII ook. Moet je maar eens een paar minuten bij een Triad gaan lopen, dan zegt hij het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stormax Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 er is ook een easter egg in GTA VC en met easter egg bedoel ik dan ook echt een ei! Ik weet niet meer precies waar je hem kan vinden maar als het goed is,kan je het ei vinde boven op het VNN bedrijf of zo iets.Je weet wel waar die kleine grappige VCPR heli staat xD (niet de Sparrow!) Ga dan op het puntje staan en spring zo het gebouw IN.ik heb een screenie van de Easter Egg maar ik ben nu helaas niet thuis krijge jullie laten wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Ten eerste moet je dat hier plaatsten. En ten tweede, dit is al lang bekend. Wikigta. Bewerkt: 8 juli 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Er is een missie: No money, Mo' Problems.Die zin zegt een Triad bij GTAIII ook. Moet je maar eens een paar minuten bij een Triad gaan lopen, dan zegt hij het wel. Was deze bekend? Ik ook altijd met m'n aandringen . Bij dit plaatje: Zit ook een Easter Egg achter, omdat iedereen denkt dat al het drugs uit Nederland komt. Bewerkt: 15 juli 2006 door Juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 ik weet niet of dit een EE is maar ik post hem effe hier dit lijkt veel op een manenlijke geslachtsdeel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattiejj Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 ik vind het meer op een straat paaltje lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik heb iets nieuws. Er is een missie van Donald Love: Love & Bullets. Dit is een verwijzing naar de film: Love & Bullets. Als het al bekend is, excuses daarvoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Les Beans? Heeft niemand deze nog gevonden? Ik zat beetje te cruisen door Staunton Island en ik zag een koffiewinkel met de naam Les Beans. Les Beans -> Lesbians -> Lesbiennes Als iemand een screenshot kan maken zou het erg fijn, hij staat vlakbij Joe's Pizza op Staunton Island. Dit was ook een grapje in San Andreas, de winkel stond in San Fierro, Queens. Bewerkt: 7 augustus 2006 door Ice Cold Killa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2006 Les Beans? Heeft niemand deze nog gevonden? Ik zat beetje te cruisen door Staunton Island en ik zag een koffiewinkel met de naam Les Beans.Les Beans -> Lesbians -> Lesbiennes Als iemand een screenshot kan maken zou het erg fijn, hij staat vlakbij Joe's Pizza op Staunton Island. Dit was ook een grapje in San Andreas, de winkel stond in San Fierro, Queens. Ik zal dadelijk proberen om een screen te posten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Serganthp Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2006 He misschien weten jllie deze al maar je had in GTA III in dat ene steegje dat er stond : you aren't suposed to get here en in GTA LCS op de psp staat er een smily met hello again maar in GTA LCS op de ps2 staat er weer wat anders Namelijk: You really can't get enough of this alley can you met een smily eronder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2006 He misschien weten jllie deze al maarje had in GTA III in dat ene steegje dat er stond : you aren't suposed to get here en in GTA LCS op de psp staat er een smily met hello again maar in GTA LCS op de ps2 staat er weer wat anders Namelijk: You really can't get enough of this alley can you met een smily eronder Die is jammer genoeg al bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.