Jump to content

WK 2006


NandroDavids

Recommended Posts

Ik heb gisteravond de wedstrijd Italië - Ghana gezien. Wat ik zo speciaal vond was de speelstijl van Italië. Normaal spelen ze volgens bijna iedereen op zijn "italiaans", beetje voor de goal hangen, en proberen te counteren en op het laatste moment scoren. Gister zag je toch een andere style, mooi, verzorgd aanvallend voetbal. Elke keer weer acties en het was ineens een ander Italië. Dat maakte de wedstrijd, leuk en erg speciaal. Micheal Essien, was ook de uitblinker van Ghana's kant. Hele goedde acties en een goed afstand schot uit stand. ITALIE en GHANA KUTGW!!

Verder meot vanavond Brazilië. Ik ben erg benieuwd hoeveel dat word. Ik neig iets naar 6-1, maar ik denk toch dat het wel anders wordt. Brazilïë is erg sterk, maar zeker de ploeg die moet winnen omdat ze op alle fronten zeer goed zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    52

  • Ruurd31

    29

  • SamShine

    27

  • RobertSA

    27

Togo heeft zojuist zijn eerste doelpunt OOIT op een WK gescoord, toch wel iets wat in de boeken gaat natuurlijk.

De gelukkige doelpuntenmaker is Mohamed Kader, wat zal Togo blij zijn! 0-1 voor Togo dus.

Link to comment
Delen op andere websites

En inmiddels heeft Korea middels een (terechte) vrije trap een werkelijk schitterend doelpunt gemaakt en staat het nu 1-1 (gelukkig, want ik heb 2-1 voorspeld in de voetbalpool :D)......

En inmiddels staat het 2-1 :)

Link to comment
Delen op andere websites

En inmiddels heeft Korea middels een (terechte) vrije trap een werkelijk schitterend doelpunt gemaakt en staat het nu 1-1 (gelukkig, want ik heb 2-1 voorspeld in de voetbalpool :D)......
2-1 voor Korea??

Nog 6 minuten en je krijgt gelijk, het staat intussen 2-1 voor Korea. :D

>>> Door GTA-Sheep: Jaja.....ik heb een vooruitziende blik....:Y<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi werk. Ik had ook 2-1 voorspeld voor Zuid-Korea met een pool :) Dat is dan m'n 3e goed voorspelde uitslag. Eerder had ik Argentinië - Ivoorkust & Australië - Japan ook al goed voorspeld :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer het is 0-0 dit was wel onder verw8ing ik d8 dat frankrijk wel beter kon blijkbaar niet maar nu begint brazilië kroatië dat wordt leuk ik denk dat het iets van 3-0 of 2-1 wordt.

Ok sorry.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

@wakkiegeslacht, volgende keer je vorige post editten.

Nu bezig Brazilie - Kroatie, ik verwacht dat Brazilie toch wel wint, maar je weet het maar nooit op dit WK.

Brazilie heeft inderdaad wel gewonnen.

Maar wel met een matige score, namelijk: 1-0.

Kroatie speelde behoorlijk sterk, vond ik, en Brazilie speelde juist weer iets minder goed.

Ik had meer van hun verwacht. Ik had verwacht dat het ongeveer 3-0 zou worden.

Link to comment
Delen op andere websites

@wakkiegeslacht, volgende keer je vorige post editten.

Nu bezig Brazilie - Kroatie, ik verwacht dat Brazilie toch wel wint, maar je weet het maar nooit op dit WK.

Brazilie heeft inderdaad wel gewonnen.

Maar wel met een matige score, namelijk: 1-0.

Kroatie speelde behoorlijk sterk, vond ik, en Brazilie speelde juist weer iets minder goed.

Ik had meer van hun verwacht. Ik had verwacht dat het ongeveer 3-0 zou worden.

Kroatië begon vooral goed te spelen in de 2de helft. In de eerste helft kwamen ze weinig tot niet aan bod.

Maar ik moet wel toegeven dat Kroatie een paar goede kansen heeft gehad om goals te maken..

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer het is 0-0 dit was wel onder verw8ing ik d8 dat frankrijk wel beter kon blijkbaar niet maar nu begint brazilië kroatië dat wordt leuk ik denk dat het iets van 3-0 of 2-1 wordt.

Ok sorry.

Om eerlijk te zijn had ik niet beter verwacht. Frankrijk was dramatisch in het vorige WK en ook het EK was niet best. Ze zijn moeizaam de kwalificatie door gekomen, omdat spelers als Zidane, Barthes en Viera terugkwamen hebben ze het nog gered.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Brazilie helemaal gekeken maar in 82e minuut moest ik naar huis, toen ik thuis kwam was er niet iets gebeurt met een supporter die het veld was opgelopen, heeft iemand dit gezien?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...