Jump to content

De ideeënbus

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien is het een idee om bij 'Citaat van de dag' ook citaten te zeggen die een lid van onz eigen forum ooit eens heeft gezegd? :Y (al dan niet ivm GTA)

• Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dotz

22

• ASPHALT

18

• _KoE_Mzungu

18

• Ruurd31

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

In gta4 is het zo dat je als je wapens koopt je eerst het wapen zelf betaalt met een paar kogels en dan goedkoop er kogels bij kan kopen. Dit kan misschien als tip komen in de wapen afdeling ofzo.

Geplaatst:

Waarschijnlijk wordt hier al aan gewerkt, maar misschien kan er bij Wikigta nog een pagina met alle kledij van IV komen?

Geplaatst:

Misschien is het handig om bij de keuze tussen Francis McReary en Derrick McReary te vermelden dat als je Francis vermoordt en je missies krijgt van Derrick dat je dan de achievement 'Gracefully Taken' krijgt op de Xbox 360. Dat weegt voor sommige mensen ook mee in de keuze. ;)

Geplaatst:

Ik zou graag alle controls van GTA IV hebben als de besturing op Classic staat. R2 om te rijden vind ik toch niet zo handig.

Geplaatst:

een apparte pagine voor alle info over Action Replay MAX en een nederlandse gebruiksaanwijzing

BIJV. een gids voor beginners en een gids voor Experts en dan moeten er natuurlijk ook meteen cheats bij staan

Geplaatst:

Heb ik zand in mijn ogen of is de pagina Controls (GTA San Andreas) niet compleet? Naast een aantal controls voor de Xbox mis ik ook de controls voor de kraan, bijvoorbeeld de Export Crane in de haven van San Fierro. Misschien handig om die erbij te zetten? In de volgorde vooruit, achteruit, links, rechts, omhoog, omlaag, uitstappen, magneet in- of uitschakelen: W of pijltje omhoog, S of pijltje omlaag, A of pijltje naar links, D of pijltje naar benden, L-Shift, Spatiebalk, L-Ctrl. :)

Geplaatst:

Pics van Flying Rats op Gta IV.

Pics van Jumps.

Meer Caracter infomatie Gta IV.

Meer auto's infomatie plus pics en waar de auto zich meestal bevindt of locatie parkeert.

100Checklist in de spoiler.

The easter Egg van Heart of Liberty.

This is a list of what is required to achieve 100% completion in Grand Theft Auto IV. Rather than make a checklist with a box for each individual mission, everything is organized and given a weighted percentage towards 100%.

Story Missions - 60%

* Complete every available story mission(90-94 total depending on spare/kill decisions)

Procedural Missions - 8%

* Little Jacob drug delivery - 2%

* Brucie 10 cars export - 2%

* Brucie Races - 2%

* Assassinations - 2%

Car Thefts - 2%

* Deliver all 30 vehicles to the garage

Friends - 10%

* Open all unique abilities and complete all activities (except for Roman & Dwayne)

Activities - 5%

* Darts win vs friend or computer - 1.25%

* Bowling win full game vs friend - 1.25%

* Pool win vs friend or computer - 1.25%

* QUB3D beat high score - 1.25%

Random Characters - 5%

* Find all the random characters and complete their encounter missions (except Jeff, Cherise Clarence & Ivan)

Most Wanted - 2.5%

* Kill all 30 criminals on list

Vigilante - 2.5%

* Complete 20 crimes (these do not need to be done continuously)

Flying Rats - 2.5%

* Find all 200 pigeons

Unique Stunt Jumps - 2.5%

* Complete all 50 jumps

sorry voor het engels even gekopieert[/font]

Geplaatst:

Ik heb nog een tip voor de missie Photo Shoot, van Playboy X in GTA IV

Je moet ene Marlon vermoorden. Je kan op hem afrennen en hem proberen neer te knallen. Het gevolg is dat zijn vrienden die allemaal op het plein staan op je zullen schieten, en Marlon zal vluchten in een auto.

Je kan de missie veel makkelijker halen als je een sniper hebt (misschien nog uit een van de vorige missies). Ga op een afstandje staan, en schiet 'm door z'n kop. Je hebt de missie dan in 1 keer gehaald, en je hebt geen last van zijn vrienden, en ook geen lange achtervolging :) [/font]

Geplaatst:

http://nl.wikigta.org/wiki/Radiozenders_%28GTA_IV%29

Misschien dat het al wel in de planning staat of er aan gewerkt word, maar is het geen idee om alle logo's van de radiostations allemaal hetzelfde formaat te geven? 200x200 pixels bijvoorbeeld. Dit vind ik zo'n zooitje, het staat netter denk ik als ze allemaal dezelfde afmetingen hebben (ookal zie je bij sommige logo's als 'Tuff Gong' behoorlijk veel grijs.

Geplaatst:

Een van de leukste dingen aan GTA is naar mijn mening het verzamelen van speciale voertuigen. Bij Vice City staat er dan ook link naar speciale voertuigen. Misschien is het een idee om dit ook toe te voegen bij GTA3, San Andreas, Liberty City Stories en Vice City stories.

Ook is de lijst van speciale voertuigen bij Vice City stories incompleet....

Geplaatst:

Iets wat mij heel erg handig lijkt is wanneer je in de voertuigendatbase zit en je op een auto klikt dat je dan ook steeds "volgende" kan aanklikken zodat je niet steeds terug hoeft om een auto aan te klikken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bij GTA IV, mis ik nog een kaartje met alle savehouses erop. Dit kan wel handig zijn, voor degenen die niet alle savehouses hebben, dan kunnen ze kijken waar de nieuwe zijn. Dan hoef je ook niet elke keer op de map te kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...