Sa_bulldog Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 ''aangezien'' Beagle mij vertelde dat ik hier eerder op me plek zou zijn. Nogmaals : Ik zoek of Vraag.. iemand die het voor elkaar kan krijgen dat je mensen in Singeplayer kan arresteren/boeien. Ik weet dat het mogelijk kan zijn omdat het in Multiplayer ook wil. Hier gaat een hoop werk inzitten maar degene die het voor elkaar krijgt. Krijgt denk ik een hele hoge status in het scripten/modden. Ik kan het niet zelf. dus heeft ook geen nut om te zeggen doe het zelf het leren gaat wel een poosje overheen dus dat heeft ook geen zin Greetz Bulldog Reageren
NTAuthority Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 Even iets waar niemand zin in zal hebben: een vertaling voor GTA IV naar het Nederlands -- het GXT-formaat is gelijk aan dat van San Andreas, alleen zit er 4 keer meer tekst in. Reageren
Beagle Geplaatst: 4 december 2008 Rapport Geplaatst: 4 december 2008 ''aangezien'' Beagle mij vertelde dat ik hier eerder op me plek zou zijn. Nogmaals : Ik zoek of Vraag.. iemand die het voor elkaar kan krijgen dat je mensen in Singeplayer kan arresteren/boeien. Ik weet dat het mogelijk kan zijn omdat het in Multiplayer ook wil. Hier gaat een hoop werk inzitten maar degene die het voor elkaar krijgt. Krijgt denk ik een hele hoge status in het scripten/modden. Ik kan het niet zelf. dus heeft ook geen nut om te zeggen doe het zelf het leren gaat wel een poosje overheen dus dat heeft ook geen zin Greetz Bulldog Daarom vraag je het in het MOdding Request forum he Het is uiteraard mogelijk te scripten. Nog mooier: Ik heb een mod gevonden die hier heel dicht in de buurt komt Zal ik het even opzoeken? Even iets waar niemand zin in zal hebben: een vertaling voor GTA IV naar het Nederlands -- het GXT-formaat is gelijk aan dat van San Andreas, alleen zit er 4 keer meer tekst in. Als mensen zich meer gaan richten op GTA 4 modden... Het komt vanzelf wel. Er zijn van die oenen die een drop-out van school en teveel vrije tijd hebben... Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 ''aangezien'' Beagle mij vertelde dat ik hier eerder op me plek zou zijn. Nogmaals : Ik zoek of Vraag.. iemand die het voor elkaar kan krijgen dat je mensen in Singeplayer kan arresteren/boeien. Ik weet dat het mogelijk kan zijn omdat het in Multiplayer ook wil. Hier gaat een hoop werk inzitten maar degene die het voor elkaar krijgt. Krijgt denk ik een hele hoge status in het scripten/modden. Ik kan het niet zelf. dus heeft ook geen nut om te zeggen doe het zelf het leren gaat wel een poosje overheen dus dat heeft ook geen zin Greetz Bulldog Daarom vraag je het in het MOdding Request forum he Het is uiteraard mogelijk te scripten. Nog mooier: Ik heb een mod gevonden die hier heel dicht in de buurt komt Zal ik het even opzoeken? Even iets waar niemand zin in zal hebben: een vertaling voor GTA IV naar het Nederlands -- het GXT-formaat is gelijk aan dat van San Andreas, alleen zit er 4 keer meer tekst in. Als mensen zich meer gaan richten op GTA 4 modden... Het komt vanzelf wel. Er zijn van die oenen die een drop-out van school en teveel vrije tijd hebben... Graag Beagle dat zou top wezen Reageren
Beagle Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Het is niet helemaal hetzelfde, maar komt in de buurt. Klik Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Het is niet helemaal hetzelfde, maar komt in de buurt.Klik Erg goed Denk dat hier een hoop mensen blij mee zullen zijn en respect krijg je ook wel Reageren
Beagle Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Het is niet helemaal hetzelfde, maar komt in de buurt.Klik Erg goed Denk dat hier een hoop mensen blij mee zullen zijn en respect krijg je ook wel (Trouwens, Ik heb het niet zelf gemaakt hé, dat je niet denkt dat ik een vet goede scripter ben ) Bewerkt: 6 december 2008 door Beagle Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Beagle leuk gezocht Ik ga het zker proberen. En nu mijn vraag:P --------------------- Kan iemand eens NS trein maken? Lijkt me leuk! En mischien nog meer Nederlandse dingen. Nouja...Doei Reageren
jona1995 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 kan iemand een Securicar ambulance maken?? Reageren
gtaa Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik zou graag een mod willen dat je in je auto kan zitten met GTA IV, zoals camhack met GTA SA. Je kan in een taxi wel achterin zitten, en als het dan stormt buiten zie je echt die effecten op de auto, en de geluiden zijn dan realistisch enz, dat wil ik zelf ook . Reageren
Beagle Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Beagle leuk gezocht Ik ga het zker proberen.En nu mijn vraag:P --------------------- Kan iemand eens NS trein maken? Lijkt me leuk! En mischien nog meer Nederlandse dingen. Nouja...Doei Nederlandse Spoorwegen Trein [download] kan iemand een Securicar ambulance maken?? Waarom zou je een Ambulance-Securicar willen? je kan dit makkelijk zelf maken, door beide modellen te importeren in GMax en de verschillen een beetje aan te passen Ik zou graag een mod willen dat je in je auto kan zitten met GTA IV, zoals camhack met GTA SA. Je kan in een taxi wel achterin zitten, en als het dan stormt buiten zie je echt die effecten op de auto, en de geluiden zijn dan realistisch enz, dat wil ik zelf ook . Ik heb bij lang zoeken dit gevonden. Bij de volgende voertuigen kan de camera aangepast worden: Rebla Minivan Ingot Speedo Stallion Sentinel Rancher Cavalcade/calvalcade? Schafter Voodoo Feltzer Taxi 1 + Taxi 2 Hellfury (Bike) PCJ(bike) Presidente Moonbeam Contender Peyote Coquette Police cars 1 + 2 Virgo Phantom(Big Rig) Landstalker Bucanneer Dukes Bobcat Patrior Sabre, Sabre GT, Sabre Turbo Peyote Huntley Sport Stretch(Limo) Zombie(Bike) Vigero Faction Marbella Calvalcade FXT Manana Banshee PMP600 Benson Pony Faggio Turismo FBI Perennial Admiral Oracle Dilettante Primo Premier Futo Uranus Je kan het >hier< downloaden. De maker heet "S20Dan". Bron: Klik Maker: "S20Dan" Credits gaan naar hem. Veel Plezier allemaal Reageren
jona1995 Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 het lukt mij niet meer op gmax te gebruiken dus kan asljeblieft iemand een Ambulance-securicar maken Reageren
Venzio Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik heb al een aanvraag voor gta:IV die Swat of die N.O.O.S.E Agents die ook met die helm, zou iemand die met iets willen maken, en dan zonder helm, je lijkt dan ook gelijk een stuk sterker, die pakken Ownen echt. Reageren
gtaa Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Zou er een mod gemaakt kunnen worden dat je de GTA SA HUD in GTA IV krijgt? IK vind de GTA IV HUD namelijk 3x niks :') . Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 wil er iemand deze paintjob doen voor de linerunner voor gta sa ik zou het heelerg op prijs stellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.