Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

''aangezien'' Beagle mij vertelde dat ik hier eerder op me plek zou zijn. :)

Nogmaals : Ik zoek of Vraag.. iemand die het voor elkaar kan krijgen dat je mensen in Singeplayer kan arresteren/boeien. Ik weet dat het mogelijk kan zijn omdat het in Multiplayer ook wil. Hier gaat een hoop werk inzitten maar degene die het voor elkaar krijgt. Krijgt denk ik een hele hoge status in het scripten/modden.

Ik kan het niet zelf. dus heeft ook geen nut om te zeggen doe het zelf :schater: het leren gaat wel een poosje overheen dus dat heeft ook geen zin :N

Greetz Bulldog

Geplaatst:

Even iets waar niemand zin in zal hebben: een vertaling voor GTA IV naar het Nederlands -- het GXT-formaat is gelijk aan dat van San Andreas, alleen zit er 4 keer meer tekst in. :D

Geplaatst:

Nogmaals : Ik zoek of Vraag.. iemand die het voor elkaar kan krijgen dat je mensen in Singeplayer kan arresteren/boeien. Ik weet dat het mogelijk kan zijn omdat het in Multiplayer ook wil. Hier gaat een hoop werk inzitten maar degene die het voor elkaar krijgt. Krijgt denk ik een hele hoge status in het scripten/modden.

Ik kan het niet zelf. dus heeft ook geen nut om te zeggen doe het zelf :schater: het leren gaat wel een poosje overheen dus dat heeft ook geen zin :N

Greetz Bulldog

Daarom vraag je het in het MOdding Request forum he :puh: Het is uiteraard mogelijk te scripten. Nog mooier: Ik heb een mod gevonden die hier heel dicht in de buurt komt :dans: Zal ik het even opzoeken?

Even iets waar niemand zin in zal hebben: een vertaling voor GTA IV naar het Nederlands -- het GXT-formaat is gelijk aan dat van San Andreas, alleen zit er 4 keer meer tekst in. :D

Als mensen zich meer gaan richten op GTA 4 modden... Het komt vanzelf wel. Er zijn van die oenen die een drop-out van school en teveel vrije tijd hebben...

Geplaatst:

Greetz Bulldog

Daarom vraag je het in het MOdding Request forum he :puh: Het is uiteraard mogelijk te scripten. Nog mooier: Ik heb een mod gevonden die hier heel dicht in de buurt komt :dans: Zal ik het even opzoeken?

Als mensen zich meer gaan richten op GTA 4 modden... Het komt vanzelf wel. Er zijn van die oenen die een drop-out van school en teveel vrije tijd hebben...

Graag Beagle dat zou top wezen :tu:

Geplaatst:
Het is niet helemaal hetzelfde, maar komt in de buurt.

Klik

:cya:

Erg goed :Y Denk dat hier een hoop mensen blij mee zullen zijn :) en respect krijg je ook wel _O_

Geplaatst: (bewerkt)
Het is niet helemaal hetzelfde, maar komt in de buurt.

Klik

:cya:

Erg goed :Y Denk dat hier een hoop mensen blij mee zullen zijn :) en respect krijg je ook wel _O_

:*D (Trouwens, Ik heb het niet zelf gemaakt hé, dat je niet denkt dat ik een vet goede scripter ben :puh: )

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Beagle leuk gezocht :) Ik ga het zker proberen.

En nu mijn vraag:P

---------------------

Kan iemand eens NS trein maken? Lijkt me leuk!

En mischien nog meer Nederlandse dingen.

Nouja...Doei :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik zou graag een mod willen dat je in je auto kan zitten met GTA IV, zoals camhack met GTA SA. Je kan in een taxi wel achterin zitten, en als het dan stormt buiten zie je echt die effecten op de auto, en de geluiden zijn dan realistisch enz, dat wil ik zelf ook :D . :eten:

Geplaatst:
Beagle leuk gezocht :) Ik ga het zker proberen.

En nu mijn vraag:P

---------------------

Kan iemand eens NS trein maken? Lijkt me leuk!

En mischien nog meer Nederlandse dingen.

Nouja...Doei :puh:

Nederlandse Spoorwegen Trein [download]

kan iemand een Securicar ambulance maken??

Waarom zou je een Ambulance-Securicar willen? je kan dit makkelijk zelf maken, door beide modellen te importeren in GMax en de verschillen een beetje aan te passen :)

Ik zou graag een mod willen dat je in je auto kan zitten met GTA IV, zoals camhack met GTA SA. Je kan in een taxi wel achterin zitten, en als het dan stormt buiten zie je echt die effecten op de auto, en de geluiden zijn dan realistisch enz, dat wil ik zelf ook :D . :eten:

Ik heb bij lang zoeken dit gevonden. Bij de volgende voertuigen kan de camera aangepast worden:

Rebla
Minivan
Ingot
Speedo
Stallion
Sentinel
Rancher
Cavalcade/calvalcade?
Schafter
Voodoo
Feltzer
Taxi 1 + Taxi 2
Hellfury (Bike)
PCJ(bike)
Presidente
Moonbeam
Contender
Peyote
Coquette
Police cars 1 + 2
Virgo
Phantom(Big Rig)
Landstalker
Bucanneer
Dukes
Bobcat
Patrior
Sabre, Sabre GT, Sabre Turbo
Peyote
Huntley Sport
Stretch(Limo)
Zombie(Bike)
Vigero
Faction
Marbella
Calvalcade FXT
Manana
Banshee
PMP600
Benson
Pony
Faggio
Turismo
FBI
Perennial
Admiral
Oracle
Dilettante
Primo
Premier
Futo
Uranus

Je kan het >hier< downloaden. De maker heet "S20Dan".

Bron: Klik

Maker: "S20Dan"

Credits gaan naar hem.

Veel Plezier allemaal :cya:

Geplaatst:

Ik heb al een aanvraag voor gta:IV die Swat of die N.O.O.S.E Agents die ook met die helm, zou iemand die met iets willen maken, en dan zonder helm, je lijkt dan ook gelijk een stuk sterker, die pakken Ownen echt. :puh:

Geplaatst:

wil er iemand deze paintjob doen voor de linerunner voor gta sa ik zou het heelerg op prijs stellen

post-28102-1230901130.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...