VforV Posted February 12, 2006 Report Posted February 12, 2006 Ik heb het doosje...Ik zag de doos van GTA London, dus ik ga ermee naar de kassa en reken hem af, maak ik hem thuis open heeft die dikke slet GTA1 erin gedaan.... Nu heb ik dus 2 GTA1 cd's Waarom ging je dan niet terug naar de winkel? (om het om te ruilen voor de juiste cd?) Quote
~Lance Vance Posted February 15, 2006 Report Posted February 15, 2006 Ik heb het doosje... Ik zag de doos van GTA London, dus ik ga ermee naar de kassa en reken hem af, maak ik hem thuis open heeft die dikke slet GTA1 erin gedaan.... Nu heb ik dus 2 GTA1 cd's Waarom ging je dan niet terug naar de winkel? (om het om te ruilen voor de juiste cd?) Ik had het bonnetje niet bewaard.... Quote
Colonel Cortez Posted March 5, 2006 Report Posted March 5, 2006 Ik zag hem liggen bij de V&D. Ik twijfelde om hem te halen. Ik heb het uiteindelijk toch maar niet gedaan. Quote
Miyamoto Posted March 22, 2006 Report Posted March 22, 2006 (edited) Ik was heb het originaal voor Playstation 1. Ik heb het trouwens direct gekocht nadat het in Belgie uitkwam Edit: Die goeie ouwe tijd... Edited March 22, 2006 by Miyamoto Quote
Dago58x Posted March 23, 2006 Report Posted March 23, 2006 ik heb geen gta londen en ik wil hem ook niet kopen ik heb nu al liever GTA SA Quote
Goliat Posted March 23, 2006 Report Posted March 23, 2006 Natuurlijk! Mijn broer is al vanaf dat GTA bestaat groot fan en heeft dus alle Grand Theft Auto versie's. Toen hij het huis uitging heeft hij mij ze allemaal gegeven, incl. GTA Londen. Quote
Bling Posted March 23, 2006 Report Posted March 23, 2006 Toen hij net uitkwam had mijn buurjongen hem gekocht. Ik heb hem toen van hem geleend, en op een gegeven moment mog ik hem gewoon houden . Ik heb hem nog wel ergens in huis liggen, maar weet zo 1,2,3 niet waar. Overigens heb ik ook de Playstation versie ervan. Quote
Mr.vercetty Posted May 27, 2006 Report Posted May 27, 2006 ja Gta Londen heb ik ook die zat in een dubble pack daar zat Gta 1 en londen en deel 2 in Quote
Ben007 Posted August 9, 2006 Report Posted August 9, 2006 Ik heb het niet en dus nog nooit gespeeld maar ik enk niet dat ik het ooit nog zal kopen Quote
Pitbull Posted August 10, 2006 Report Posted August 10, 2006 Ik heb hem niet en denk ook niet dat ik hem zal kopen, alhoewel als het een uitermate laag prijsje is misschien. Quote
Juju Posted August 11, 2006 Report Posted August 11, 2006 Ik heb 'm bij een collectors pack erbij gekocht, samen met GTA2 en GTA. Ik vond het wel een leuk spel, maar met een rotbesturing . Quote
J-Settler Posted October 25, 2006 Report Posted October 25, 2006 ik speel hem nog ja!ik blijf het leuk vinden! Dat vind ik nou echt GTA! weet iemand soms waar je gta londen kunt downloaden please Die kan je niet downloaden! Gta Londen is wel te downloaden voor dat ik hem kocht had ik hem ook gedownload .... Quote
GTA-Sheep Posted October 25, 2006 Report Posted October 25, 2006 Je bumpt nu een topic wat al bijna een jaar oud was. En GTA London is niet te downloaden. Althans: niet via de Rockstar-site, hetgeen de enige mogelijke legale manier zou zijn. Downloaden op andere manieren is illegaal en dit bespreken is op ons forum niet toegestaan...... Quote
VforV Posted October 25, 2006 Report Posted October 25, 2006 Gta Londen is wel te downloaden voor dat ik hem kocht had ik hem ook gedownload .... GTA: London 1969 id niet te downloaden. Tenminste niet op een legale manier. Op de website van GTA London 1969 kan je gratis GTA London 1961 downloaden. Dit is een uitbreiding op GTA London 1969, wat op zijn beurt een uitbreiding is op Grand Theft Auto. Quote
Recommended Posts