MegaPilot Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 Wat een helden, Dortmund. 3-0 en verlengingen met penalty's zou té mooi zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 Rust. Wat zo voorspelbaar was lijkt toch niet het geval. Gaan er dan toch wonderen gebeuren vanavond? Chelsea 1 - 0 PSG (2-3) Dortmund 2 - 0 Real Madrid (2-3) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 Ik geloof er opeens weer sterk in, haha. Wat een resultaat in de eerste helft, ik hoop dat ze zo kunnen verder duwen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 (bewerkt) Real onterechte penalty gekregen en Dortmund een terechte ontnomen. Als Dortmund straks doorgaat zal je de Madridsupporters wel weer zien wenen op de sociale media en kakken op de scheids terwijl ze'm weer eens dubbel en dik mee hebben. Bewerkt: 8 april 2014 door MegaPilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 Als Dortmund straks doorgaat zal je de Madridsupporters wel weer zien wenen op de sociale media en kakken op de scheids terwijl ze'm weer eens dubbel en dik mee hebben. Man, man wat baal ik er van dat dát er niet van gekomen is en wat zonde dat ook PSG niet door gegaan is. Ik had het ze beiden echt gegund. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2014 Ik heb spijt dat ik naar de voetbal heb gekeken vandaag, echt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Chelsea gaat bijvoorbeeld al - d.m.v. het uitdoelpuntensysteem - met een 2-0 zege door naar de volgende ronde. Wil jij niet meer van dat soort negatieve uitspraken doen Echt balen dat PSG en Dortmund er uit liggen. Ik had het ze zeker gegund want het zijn ploegen die ik graag zie voetballen. Maar het is gebleken, PSG kan niet zonder Ibrahimovic. Ze hebben geluk dat deze blessure niet eerder in het seizoen kwam, waardoor ze toch nog zo ver zijn gekomen en ze ook zeker wel kampioen zullen worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Maar het is gebleken, PSG kan niet zonder Ibrahimovic. Ze hebben geluk dat deze blessure niet eerder in het seizoen kwam, waardoor ze toch nog zo ver zijn gekomen en ze ook zeker wel kampioen zullen worden. Hier ben ik het niet erg eens met je. De hele ploeg was gisteren gewoon heel zwak, ze speelden niet om te winnen maar enkel om hun voorsprong te verdedigen. Ze gaven zich echt niet 100% om op Stamford Bridge te gaan winnen en tsja, dan verdien je het ook niet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Vanavond verdedigd Atlético Madrid in eigen huis een 1-1 stand. Vanavond Er is weer live-voetbal op TV vanavond: de NOS heeft gekozen voor het duel tussen Atlético Madrid en Barcelona. Ruim 1800 kilometer daar vandaan neemt tegelijkertijd Bayern München het in eigen huis op tegen het Manchester United van de geplaagde David Moyes. Voorgaande uitslagen FC Barcelona 1 - 1 Atlético Madrid Manchester United 1 - 1 Bayern München Underdog Atlético Madrid is bezig aan een fantastisch seizoen, niet alleen in de Champions League. De club uit de hoofdstad van Spanje is momenteel koploper (!) in de LigaBBVA en laat daarmee zowel Barcelona als stadgenoot Real Madrid onder zich. Vorige week mikte de ploeg, die in 2010 en 2012 nog de Europa League won, op een gunstige eindstand: 1-1. Dit betekend dat Barcelona vanavond minimaal één doelpunt moet maken. In Beieren speelt zich min of meer het zelfde scenario af: 1-1. Ook hier geldt dat Manchester de ploeg is die minimaal één doelpunt moet maken. Vandaag niet alleen de klassieke vraag wat jullie verwachtingen zijn, maar ook iets anders waar ik zo mijn twijfels bij heb. Wat vinden jullie van het 'uitdoelpunten-systeem'? Is het niet leuker en spannender als dit afgeschaft wordt? Iedereen speelt immers een thuis én een uitwedstrijd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Het is vanzelfsprekend naar welke wedstrijd ik vanavond ga kijken. Het wordt dus Atletico - Barça. Ik durf echt niet te zeggen wat het resultaat wordt, ik ben er wel een beetje bang voor. In de andere wedstrijd zie ik United echt niet winnen in München. Bayern 3-1 United. Over dat uitdoelpuntensysteem.. tsja ik zou het leuker vinden als het afgeschaft wordt want dan krijg je meer wedstrijden waar verlengingen en penalty's komen en da's echt top. Maar Barça ging vorig jaar bijvoorbeeld door tegen PSG door dat uitdoelpuntensysteem en toen vond ik het wel handig.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Uitdoelpuntensysteem mag niet afgeschaft worden, het is moeilijker om uit te scoren dan thuis. Constant word je uitgefloten ed dus ik vind dat uitdoelpuntensysteem wel rechtvaardig. Barcelona gaat geneukt worden door antivoetbal, let op m'n woorden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Uitdoelpuntensysteem mag niet afgeschaft worden, het is moeilijker om uit te scoren dan thuis. Constant word je uitgefloten ed dus ik vind dat uitdoelpuntensysteem wel rechtvaardig. Barcelona gaat geneukt worden door antivoetbal, let op m'n woorden. Nou dit noem ik geen antivoetbal maar op dit moment geniet ik er van, zo veel pressie en mooie aanvallen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Wat speelt Atletico lekker man Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Het moet zowat de eerste keer zijn dat Atlético Madrid aanvallend voetbal brengt tegen Barcelona.. Barcelona rotslecht, Atlético supergoed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2014 Kijkt iemand Bayern - Manchester? Zoja, hoe gaat het daar? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts