Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooi resultaat, want nu is de derde plek ineens een realistisch doel: als Dortmund en Madrid gewoon zo doorgaan, heeft Ajax aan een gelijkspel bij City genoeg voor overwinteren in de Europa League. Voor overwinteren in de Champions League is het wel weer jammer dat Madrid verloor, maar waarschijnlijk is een tweede plek sowieso te hoog gegrepen.

Ik vond Alderweireld wel erg tegenvallen. En Van Rhijn liep belachelijk slecht bij de 0-1. Maar goed, uiteindelijk een mooie overwinning natuurlijk :)

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

heb het gemerkt, m'n dienst liep er 3 uur door uit... lang leve de relschoppers... :ch:

Maar qua sportieve prestaties van Ajax zelf, toppie natuurlijk :D

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Mooi resultaat, want nu is de derde plek ineens een realistisch doel: als Dortmund en Madrid gewoon zo doorgaan, heeft Ajax aan een gelijkspel bij City genoeg voor overwinteren in de Europa League. Voor overwinteren in de Champions League is het wel weer jammer dat Madrid verloor, maar waarschijnlijk is een tweede plek sowieso te hoog gegrepen.

Ik vond Alderweireld wel erg tegenvallen. En Van Rhijn liep belachelijk slecht bij de 0-1. Maar goed, uiteindelijk een mooie overwinning natuurlijk :)

Wat vond je zo slecht aan Alderweireld dan? Aguero is nauwelijks gevaarlijk geweest, hij heeft eigenlijk geen fout gemaakt.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zenit is niet meer wat het is geweest... Ik had op voor de eerste matchen nooit verwacht dat Malaga zo'n sterke ploeg ging voorschotelen, maar ik had dan ook de laatste jaren de nationale competities zo niet gevolgd. Eens tijd om terug wat meer de matchen te volgen :puh:

Geplaatst:

Zenit is niet meer wat het is geweest... Ik had op voor de eerste matchen nooit verwacht dat Malaga zo'n sterke ploeg ging voorschotelen, maar ik had dan ook de laatste jaren de nationale competities zo niet gevolgd. Eens tijd om terug wat meer de matchen te volgen :puh:

Blijft een geweldige prestatie heur :puh:

Geplaatst:

Sowieso is een overwinning in de Champions League een prestatie van formaat. Zeker voor een ploeg als Anderlecht, met alle respect, waarvoor het niet zo voor de hand liggend is dat ze een eerste ronde doorkomen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Manchester United of Barcelona.

Geplaatst:

Ik denk dat Anderlecht ergens wel geluk had dat Hulk er niet bij was, met hem had die match wel anders kunnen aflopen.

Voor de rest verbaast Ajax me wel, ze doen het beter als ik verwacht had en ook dit jaar stelt City teleur. (niet dat ik een city fan ben)

Geplaatst:

Wat is die Watt een baas, 18 jaar en de winnende maken tegen Celtic. :D

Dit is wel de grootste verassing deze CL, in de week van hun 125ste jaargang winnen van Barcelona. Prachtig.

Geplaatst:

Ik wil nu niet de "pissed Barça-dude" (ofzo :7) gaan uithangen maar veel maakt het niet uit. Barça blijft eerste met twee punten voorsprong op Celtic..

Wel leuk dat Messi nog heeft gescoord.. 1 lichtpunt voor mij bij deze wedstrijd.

Geplaatst:

Heerlijk Champions League-avondje dit. Dat You'll never walk alone voor thuiswedstrijden van Celtic blijft fantastisch om te zien. Ik kan me ook geen thuiswedstrijd van Celtic in de Champions League herinneren die niet boeiend was om te zien. Tuurlijk, Barça had zo'n 75% balbezit, maar Celtic pakte het slim aan. En Barça heeft geen echte spits, dat breekt ze echt regelmatig op in de Champions League. Wanneer er gescoord moet worden, zoals vanavond, kan Dani Alves die bal wel voor slingeren, maar dat heeft helemaal geen zin: niemand die daar voor Barça een kopduel gaat winnen.

Bayern was ook fantastisch bezig. Jammer is dan weer dat het bij 6-1 blijft, want na iets meer dan een half uur op 5-0, dan mag je wel wat meer verwachten. Maar ja, Robben had het vizier niet echt op scherp helaas.

Geplaatst:

Bayern was ook fantastisch bezig. Jammer is dan weer dat het bij 6-1 blijft, want na iets meer dan een half uur op 5-0, dan mag je wel wat meer verwachten. Maar ja, Robben had het vizier niet echt op scherp helaas.

Het was inderdaad apart dat het na een ruststand van 5-0 uiteindelijk bij 6-1 bleef. Robben had er inderdaad nog wel 2 in kunnen schieten, maar, zoals hij zelf ook al aangaf, was het dit keer niet zo'n probleem dat die goals uitbleven.

Geplaatst:

Tuurlijk is het niet zo'n probleem maar het was natuurlijk wel mooi geweest als die goals gewoon waren gevallen. Een eindstand van 10-1 zou natuurlijk iets zijn wat niet vaak voorkomt in Champions Leage voetbal.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...