NandroDavids Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Geplaatst: 27 april 2013 *LIJSTJE* Dit zijn allemaal fouten die de ploegen gewoon bestraffen. Kan gewoon niet. Ja, allemaal leuk en aardig, zo'n lijstje met recente gevallen, maar dat ligt natuurlijk nog vers in het geheugen. Ik durf er wel wat op te zetten dat er in de groepsfase een vergelijkbaar aantal fouten is gemaakt, ook nog rekening houdend met het feit dat dat meer wedstrijden waren. Overigens ben ik voor Hawkeye of een video referee of iets dergelijks, maar beweren dat de scheidsrechters slechter worden naarmate het toernooi vordert, dat vind ik nergens op slaan. Bovendien zijn buitenspelgevallen natuurlijk fouten van de grensrechters, niet van de scheidsrechters. Maar ik neem aan dat je op de hele arbitrage doelt.
TekaLoca Geplaatst: 27 april 2013 Rapport Geplaatst: 27 april 2013 *LIJSTJE* Dit zijn allemaal fouten die de ploegen gewoon bestraffen. Kan gewoon niet. Overigens ben ik voor Hawkeye of een video referee of iets dergelijks, maar beweren dat de scheidsrechters slechter worden naarmate het toernooi vordert, dat vind ik nergens op slaan. Bovendien zijn buitenspelgevallen natuurlijk fouten van de grensrechters, niet van de scheidsrechters. Maar ik neem aan dat je op de hele arbitrage doelt. Inderdaad, zou zo veel beter voor het voetbal zijn. Nja die Hawk Eye is wel goed maar hoeveel keer per jaar wordt er in de grote competities een doelpunt niet toegekend dat weldegelijk de lijn gepasseerd is.. Daarom zou ik eerder gaan voor zo'n ref die videobeelden tijdens de match analyseerd.
MegaPilot Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Ik dacht al een hele tijd: "wat een kutscheids". Ben er net achter gekomen dat het Webb is.. Verbaast me echt niks, die man weet niet eens hoe een voetbal eruit ziet.
Jimmiefitz Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Vind het niet erg dat hij vaak laat doorspelen, ik weet niet of dat je punt is of een aantal specifieke beslissingen. Wat een slotfase uiteindelijk nog zeg. Als Real in de eerste helft een doelpunt had gemaakt hadden ze meer kans gehad, maarja. Uiteindelijk nog lekker hectisch, ik hoopte op de 3-0, dan was het Bernabeu onploft. Maar het wordt hoogstwaarschijnlijk een Duitse finale, ook prima. Ik hoop dat Messi en zijn Barcelona het morgen ook nog een beetje spannend kunnen maken.
-MessiaX- Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 (bewerkt) Het was een wedstrijd met een spannend laatste kwartier. Ik kijk uit naar de wedstrijd van morgen en ik hoop dat de eerste helft wat spannender word Bewerkt: 30 april 2013 door -MessiaX-
TekaLoca Geplaatst: 30 april 2013 Rapport Geplaatst: 30 april 2013 Na het doelpunt van Ramos kon ik het niet meer aan zien. Ben naar m'n kamer gerend, koptelefoon gepakt, 10 minuten muziek geluisterd en dan de score gechecked en ik kon rustig ademhalen.. Jammer dat Gundogan en Lewandowski hadden gemist, dan was het wat safer, verdomme
MegaPilot Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 (bewerkt) Na het doelpunt van Ramos kon ik het niet meer aan zien. Ben naar m'n kamer gerend, koptelefoon gepakt, 10 minuten muziek geluisterd en dan de score gechecked en ik kon rustig ademhalen.. Jammer dat Gundogan en Lewandowski hadden gemist, dan was het wat safer, verdomme Wedstrijd was veel interessanter geweest als de 3 grote kansen in de eerste 20 minuten voor Real Madrid erin zaten. Toch minstens 1 van de 3. Ik heb het sutk waarin Real Madrid scoorde gemist(ik was gestopt met kijken omdat ik dacht dat het voorbij was), maar veel hebben we niet van Dortmund gezien. Er zat zeker een 4-0 in voor Real Madrid. Dus ik geef Mourinho groot gelijk wanneer hij zegt dat ze beter zijn dan Dortmund(vergeet trouwens het dozijn fouten niet van Dortmund, tijdrekken, etc,...niets voor een ploeg die de betere is hé? ). Meestal stond Dortmund met 8 man tegen hun eigen goal geplakt, zegt ook al veel. Meest oninteressante finale is in de maak..Ik weet niet wat iedereen zo tof vindt aan een Duitse finale.. Ik heb persoonlijk een hekel aan fouten als die van Muller tegen Barcelona, na Bayern en Dortmund te hebben zien spelen lijkt dat gewoon een gewoonte te zijn in Duitsland; vuil voetbal. Sorry, heb ik totaal niks mee. Bewerkt: 1 mei 2013 door MegaPilot
TekaLoca Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Eh, volgens mij waren de betere kansen voor Dortmund om te scoren hoor.. We hebben Madrid in het eerste kwartier gezien en in de laatste tien minuten, voor de rest was Dortmund baas in Bernabeu.
NandroDavids Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Eh, volgens mij waren de betere kansen voor Dortmund om te scoren hoor.. We hebben Madrid in het eerste kwartier gezien en in de laatste tien minuten, voor de rest was Dortmund baas in Bernabeu. Dortmund baas in Bernabeu? Kom op man, echt niet. Bovendien: jij zat met een koptelefoon op niet eens meer te kijken op een gegeven moment, dus hoe kun je dan iets roepen over de volledige wedstrijd? Word 's een voetbalfan en kijk gewoon. Je roept nu gewoon iets terwijl je weet dat het niet waar is. Althans, als je de wedstrijd volledig had bekeken. Immers, alleen al in het eerste kwartier: grote kansen voor Higuain, Ronaldo en Özil. Daar stond een kans van Lewandowski tegenover, een soortgelijke kans als Ronaldo (lange pass, op de borst aannemen en volleren). Real had in die fase ook tal van hoekschoppen, waar je uit kunt concluderen dat Real veel op de helft van Dortmund was en gevaarlijk was rond het strafschopgebied. In de tweede helft hadden voor Dortmund Gündogan en Lewandowski kunnen/moeten scoren, en bij Real dus Benzema en Ramos, die dat ook deden. Meer kansen voor Real dus, meer doelpunten gemaakt ook en laten we niet vergeten dat Hummels hands maakte op een gevaarlijk moment. Kortom: roepen dat Dortmund baas was in Bernabeu is absolute onzin. Als je baas bent in Bernabeu word je in de beginfase niet overlopen en laat je het in het laatste kwartier niet nog zó spannend worden. Neemt niet weg dat ik vind dat Dortmund verdiend door is hoor. Hopelijk scoort Barça vanavond snel 1 of 2 keer. Een ruststand van 2-0 zou de spanning wel ten goede komen en dan kon 't wel weer een heel mooie en spannende avond worden. Ik hoop het in ieder geval
MegaPilot Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Hopelijk scoort Barça vanavond snel 1 of 2 keer. Een ruststand van 2-0 zou de spanning wel ten goede komen en dan kon 't wel weer een heel mooie en spannende avond worden. Ik hoop het in ieder geval Ik ook, en dat zeg ik niet alleen als Barça fan. Bij een 0-0 stand of erger voor Barcelona kruip ik echter m'n bed in.
TekaLoca Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Dortmund baas in Bernabeu? Kom op man, echt niet. Bovendien: jij zat met een koptelefoon op niet eens meer te kijken op een gegeven moment, dus hoe kun je dan iets roepen over de volledige wedstrijd? Word 's een voetbalfan en kijk gewoon. Je roept nu gewoon iets terwijl je weet dat het niet waar is. Althans, als je de wedstrijd volledig had bekeken. Minuut 1-15: Real Madrid, minuut 15-83: Borussia Dortmund, minuut 83-90: Real Madrid. Als je zegt dat dit niet waar is, dan kap ik er gelijk mee en interesseer ik me nietmeer in voetbal.. Ik heb vanaf de tweede goal (88e min.) nietmeer gekeken.. Veel heb ik niet gemist aangezien er niks meer bijgekomen is qua score.
NandroDavids Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Dortmund baas in Bernabeu? Kom op man, echt niet. Bovendien: jij zat met een koptelefoon op niet eens meer te kijken op een gegeven moment, dus hoe kun je dan iets roepen over de volledige wedstrijd? Word 's een voetbalfan en kijk gewoon. Je roept nu gewoon iets terwijl je weet dat het niet waar is. Althans, als je de wedstrijd volledig had bekeken. Minuut 1-15: Real Madrid, minuut 15-83: Borussia Dortmund, minuut 83-90: Real Madrid. Als je zegt dat dit niet waar is, dan kap ik er gelijk mee en interesseer ik me nietmeer in voetbal.. Doe dat laatste dan maar. Want waar jij vandaan haalt dat minuut 15-83 voor Dortmund waren, dat snap ik echt niet. Ik heb vanaf de tweede goal (88e min.) nietmeer gekeken.. Veel heb ik niet gemist aangezien er niks meer bijgekomen is qua score. Dus hoe meer doelpunten je niet ziet, hoe meer je mist? Zo werkt het natuurlijk ook niet... Messi op de bank overigens, dus de kans op een stunt vanavond is een stuk kleiner
Cabyon Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Het is inderdaad wel jammer dat Barcelona zo erg op Messi moet steunen.
TekaLoca Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Dortmund baas in Bernabeu? Kom op man, echt niet. Bovendien: jij zat met een koptelefoon op niet eens meer te kijken op een gegeven moment, dus hoe kun je dan iets roepen over de volledige wedstrijd? Word 's een voetbalfan en kijk gewoon. Je roept nu gewoon iets terwijl je weet dat het niet waar is. Althans, als je de wedstrijd volledig had bekeken. Minuut 1-15: Real Madrid, minuut 15-83: Borussia Dortmund, minuut 83-90: Real Madrid. Als je zegt dat dit niet waar is, dan kap ik er gelijk mee en interesseer ik me nietmeer in voetbal.. Doe dat laatste dan maar. Want waar jij vandaan haalt dat minuut 15-83 voor Dortmund waren, dat snap ik echt niet. Ik heb vanaf de tweede goal (88e min.) nietmeer gekeken.. Veel heb ik niet gemist aangezien er niks meer bijgekomen is qua score. Dus hoe meer doelpunten je niet ziet, hoe meer je mist? Zo werkt het natuurlijk ook niet... Messi op de bank overigens, dus de kans op een stunt vanavond is een stuk kleiner Helemaal gelijk joh!
MegaPilot Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Geplaatst: 1 mei 2013 Prachtige goal van Robben, deze jongen stopt met kijken.
Recommended Posts