NandroDavids Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2013 Prachtige goal van Robben, deze jongen stopt met kijken. Goede goal inderdaad. Blijft toch eigenlijk ongelooflijk: iedereen weet dat Robben naar binnen trekt en gaat schieten, maar toch lukt het niet om het tegen te houden. Toch knap Helaas geen spannende wedstrijd, maar een absolute afstraffing dus voor Barça. 7-0 verliezen over twee wedstrijden gezien, dat zal ze niet (veel) vaker zijn gebeurd. Hopelijk gaat Götze de finale halen, want geen van beide finalisten heeft te kampen met schorsingen, en dan kunnen we de twee elftallen op volle sterkte tegenover elkaar zien. Lijkt me toch het mooiste Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2013 Mooi affiche, het zou inderdaad tof zijn als ze op volle sterkte de strijd aankunnen. Ik kreeg vandaag bij de eigen goal van Piqué wel een beetje medelijden met Barca, om op deze manier de CL uit geknikkerd worden is wel sneu. De kans bestaat (toch) dat Kuipers de finale fluit. Nationalistisch én sportief gezien lijkt me dat mooi. Het is leuk als er weer eens een Nederlander een CL-finale fluit en hij fluit uitmuntend de laatste tijd, in de CL, maar ook in de Eredivisie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2013 De kans bestaat (toch) dat Kuipers de finale fluit. Nationalistisch én sportief gezien lijkt me dat mooi. Het is leuk als er weer eens een Nederlander een CL-finale fluit en hij fluit uitmuntend de laatste tijd, in de CL, maar ook in de Eredivisie. Ach, 2001 hebben we er nog eentje gehad, met Dick Jol bij Bayern München - Valencia. Als je kijkt hoeveel landen er zijn aangesloten bij de UEFA zijn we dus eigenlijk nog lang niet aan de beurt Maar het zou natuurlijk mooi zijn. Echter, ik zie hem eerder de finale van de Europa League krijgen: dat is in Amsterdam en dan een Nederlandse scheidsrechter, dat lijkt me een goede keus van de UEFA. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2013 Duitse finale... Precies mijn wens. Heb helaas niet kunnen kijken, alleen samenvatting gezien (en op basis daarvan geef ik niet mijn mening voor de gehele wedstrijd), maar ik vind de uitkomst prachtig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 Zo, wat een goal van Benfica zeg! Gaitán legt hem ogenschijnlijk simpel met buitenkantje links in de verre hoek, heerlijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 (bewerkt) Goede goal inderdaad. Blijft toch eigenlijk ongelooflijk: iedereen weet dat Robben naar binnen trekt en gaat schieten, maar toch lukt het niet om het tegen te houden. Toch knap Ik vind dit persoonlijk een fout van de verdediging. Iedereen weet dat ie naar binnen kapt, het is nu niet dat hij het speciaal deed ofzo, dit had vermeden kunnen worden. In de wedstrijd anticipeerde Piqué volgens mij al eens op het naar binnen kappen van Robben om 'm dan neer te halen, werd ook vermeld door de commentators. Bewerkt: 2 mei 2013 door MegaPilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 Goede goal inderdaad. Blijft toch eigenlijk ongelooflijk: iedereen weet dat Robben naar binnen trekt en gaat schieten, maar toch lukt het niet om het tegen te houden. Toch knap Ik vind dit persoonlijk een fout van de verdediging. Iedereen weet dat ie naar binnen kapt, het is nu niet dat hij het speciaal deed ofzo, dit had vermeden kunnen worden. Ik vind het ook absoluut wel een fout van Adriano dat hij er toch weer in trapt, maar ondanks dat was het toch knap afgemaakt? Dirk Kuyt maakt de 1-1 uit een strafschop trouwens, feilloos ingeschoten. Benfica moet er nu 2 maken... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 De kans bestaat (toch) dat Kuipers de finale fluit. Nationalistisch én sportief gezien lijkt me dat mooi. Het is leuk als er weer eens een Nederlander een CL-finale fluit en hij fluit uitmuntend de laatste tijd, in de CL, maar ook in de Eredivisie. Ach, 2001 hebben we er nog eentje gehad, met Dick Jol bij Bayern München - Valencia. Als je kijkt hoeveel landen er zijn aangesloten bij de UEFA zijn we dus eigenlijk nog lang niet aan de beurt Maar het zou natuurlijk mooi zijn. Echter, ik zie hem eerder de finale van de Europa League krijgen: dat is in Amsterdam en dan een Nederlandse scheidsrechter, dat lijkt me een goede keus van de UEFA. Ze maken wel uitzonderingen, zo hebben er twee Duitsers sinds 2003 of 2004 de finale gefloten. Ik hoop dat Kuipers het wordt, om de eerder genoemde redenen. De EL-finale is bekend: Benfica-Chelsea. Een mooie finale, ik had niet verwacht dat Basel alweer kon stunten, en de prachtige goal van Luiz maakte het af. Bijna identiek aan zijn vorige doelpunt en nu met zijn linker. Ook tof dat Nathan 'Gullit' Aké nog inviel, zou leuk voor hem zijn als hij speelminuten kreeg in de eindstrijd. En jammer voor Kuijt, maar Ola John wacht een mooie wedstrijd. Vandaag kon hij door zijn schorsing niet meedoen, maar hij zal waarschijnlijk een basisplaats hebben in de finale. Zonde dat ik niet in Amsterdam ben op 15 mei... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2013 De kans bestaat (toch) dat Kuipers de finale fluit. Nationalistisch én sportief gezien lijkt me dat mooi. Het is leuk als er weer eens een Nederlander een CL-finale fluit en hij fluit uitmuntend de laatste tijd, in de CL, maar ook in de Eredivisie. Ach, 2001 hebben we er nog eentje gehad, met Dick Jol bij Bayern München - Valencia. Als je kijkt hoeveel landen er zijn aangesloten bij de UEFA zijn we dus eigenlijk nog lang niet aan de beurt Maar het zou natuurlijk mooi zijn. Echter, ik zie hem eerder de finale van de Europa League krijgen: dat is in Amsterdam en dan een Nederlandse scheidsrechter, dat lijkt me een goede keus van de UEFA. Ze maken wel uitzonderingen, zo hebben er twee Duitsers sinds 2003 of 2004 de finale gefloten. Ik hoop dat Kuipers het wordt, om de eerder genoemde redenen. Ja, ik weet ook wel dat ze het niet echt om de beurt doen hoor. Maar ik hoop ook op Kuipers De EL-finale is bekend: Benfica-Chelsea. Een mooie finale, ik had niet verwacht dat Basel alweer kon stunten, en de prachtige goal van Luiz maakte het af. Bijna identiek aan zijn vorige doelpunt en nu met zijn linker. Schitterend affiche inderdaad, dat is wel eens minder geweest in de Europa League. Deze ga ik zeker kijken, helemaal omdat Chelsea tegenwoordig ook meer aan het voetballen is dan bijvoorbeeld vorig jaar in de Champions League. En ja, die goal van Luiz...man, dan raak je 'm dus echt he-le-maal perfect. Heerlijk! En jammer voor Kuijt, maar Ola John wacht een mooie wedstrijd. Vandaag kon hij door zijn schorsing niet meedoen, maar hij zal waarschijnlijk een basisplaats hebben in de finale. Ah, ik vroeg me al af waar Ola John was. In ieder geval een Nederlandse winnaar dus, helemaal goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2013 http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/EuropaLeague/MV_130515_EL_Torres_Scoort Dit is toch niet te geloven. Verdediger grijpt arm Torres, verdediger grijpt been Torres, keeper grijpt been Torres, Torres schiet binnen. 3 fouten in 1 actie, klasse hoor, Benfica. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2013 En uitstekend voordeel gegeven door Kuipers, laten we dat niet vergeten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2013 En uitstekend voordeel gegeven door Kuipers, laten we dat niet vergeten Dat is waar, maar ik ben benieuwd of ie penalty gefloten zou hebben na het voordeel..Ik weet zelfs niet zeker of dat mag, ik dacht dat het binnen een aantal seconden nog mogelijk is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2013 Dat zullen we nooit weten... We gaan er dan maar gewoon vanuit dat hij goed voordeel gaf. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2013 Goede kopbal van Ivanovic was dat zeg! Perfect gedaan, en ook op een heerlijk moment natuurlijk Zuur voor Benfica, nu al de 7e Europese finale op rij die ze verliezen. Dan zit het ook niet echt mee. En Chelsea pakt er juist 2 binnen 1 jaar, en vestigt daarmee een unicum: als eerste club zijn ze titelhouder in zowel de Champions League (Europacup I) en de Europa League (UEFA Cup). Én na Juventus, Bayern München en Ajax zijn de de vierde club die de Europacup I, II en III heeft gewonnen. Heerlijk, statistieken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2013 En Fernando Torres is nu de eerste speler ooit die in z'n carrière WK, EK, Champions league en Europa league heeft gewonnen. Nog eentje voor de statistieken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts