Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zat voor de grap nog te denken om op Anderlecht toto in te zetten. 25 X je inzet. :{ Al met al is Real door, tevreden mee, al boren ze me wel +- €250,- door m'n neus.. Achja, vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen. Laat Ajax maar winnen.... :)

Geplaatst:

Wat hou ik toch van Champions League avonden. Op m'n TV staat Chelsea - Schalke op en via m'n laptop kijk ik dan weer naar Barcelona - Milan. Al krijg ik wel spijt dat ik geen van beide confrontaties tussen Arsenal en Dortmund heb kunnen zien..

Geplaatst:

Zo, heb Barça - Milan al uitgezet. Staat 3-1 dus dat is zo goed als afgelopen.. Ben wel blij dat Messi er (tot nu toe) weer twee intrapt terwijl die (volgens de Spaanse kranten) volledig uit vorm is en bla bla.. :7 Helemaal goed!

Dan kijk ik nog Chelsea - Schalke af, waar ook weer mooie goals zijn gescoord door Eto'o en Ba. Maar wat een faal van Hildebrand.. Vond het zielig voor die man :puh:

Zo alle hoogtepunten kijken uit resterende wedstrijden en dan weer twee weken wachten als ik me niet vergis.

Geplaatst: (bewerkt)

Ajax heeft terecht gewonnen en met als hoogtepunt het doelpunt. Wat een heerlijk combinatiespel en dan toch wéér Schøne die het afmaakt.

Ook een lekkere overwinning van de Gunners in Dortmund en de man in vorm, Ramsey, die hem binnen kopt. Arsenal draait goed in de competitie en het lijkt dat ze, ook al staat het dicht bij elkaar, groepswinnaar worden in de Champions League.

Bewerkt: door MostWantedKid
Geplaatst:

Mooi dat Ajax wint, jammer dat al die onzin vanmiddag in Amsterdam weer de uitslag een beetje verpest.. :cab: Benieuwd naar de volgende speelronde, Dortmund - Napoli :*D

Geplaatst:

Ajax een punt achter Milan en een punt voor op Celtic. Ik verwacht dat Barca de resterende wedstrijden wint en ik vrees dat Ajax beiden verliest. Het is dus te hopen dat Milan wint in Schotland; in elk ander geval eindigt Ajax als laatste in de poule, aangezien het onderling resultaat in het voordeel is van Celtic.

Geplaatst:

Ajax een punt achter Milan en een punt voor op Celtic. Ik verwacht dat Barca de resterende wedstrijden wint en ik vrees dat Ajax beiden verliest. Het is dus te hopen dat Milan wint in Schotland; in elk ander geval eindigt Ajax als laatste in de poule, aangezien het onderling resultaat in het voordeel is van Celtic.

Nee, onderling resultaat is voor Ajax; 1 uit- + thuisdoelpunt = 2 vs. 2 thuisdoelpunten Celtic, Ajax heeft het voordeel door het uit doelpunt.

Geplaatst:

Oja, ik had in m'n hoofd dat Celtic thuis met 3-1 zou hebben gewonnen boink.gif Dan zou Celtic thuis gelijk mogen spelen tegen Milan.

Geplaatst:

Ben bang voor Ajax dat ze het tegen Milan afleggen, puur vanwege de aankoop van Kaka. Vond Milan tegen PSV en Ajax niet zo heel denderend, maar sinds zijn terug keer lijkt het net alsof hij herboren is.

Geplaatst: (bewerkt)

Kaka is inderdaad gevaarlijk, maar hij is nog niet herboren bij Milan. In de competitie heeft hij duidelijk moeite met het aanpassen.

Ik zie sommige mensen de 1-2 overwinning van drie jaar geleden er meteen bijhalen, maar dit gaat nu over de directe plaatsing voor de tweede ronde. Als Ajax weer eens hun niveau behaald of er zelfs bovenuit stijgt en veel geluk heeft kunnen ze nog met een goed resultaat naar huis. Voor de achtste finales is eigenlijk een overwinning nidig, dat wordt wel erg moeilijk.

Barcelona thuis wordt ook niets, waarschijnlijk spelen ze dan met een B-elftal dat overduidelijk alsnog twee keer zo goed is als Celtic.

Bewerkt: door Jimmiefitz
Geplaatst:

Mwah, vind hem laatste wedstrijden steeds beter worden. 3 wedstrijden 2 MoM zegt genoeg lijkt me. Overigens ben ik Feyenoord fan, voor iemand dadelijk denkt dat ik voor m'n cluppie kies, maar ik denk dat Ajax serieus tegen Milan gewoon kans maakt. Thuis tegen Milan vond ik ze beter, PSV had er moeten winnen.. Milan moet Celtic uit nog, zie ik ze ook niet zomaar winnen. Alleen Barca B, tja, ligt eraan hoe "B" het is. Met Pedro, Adriano, Fabregas, enz of meer de jeugd talenten. Weet nog paar jaar terug, stond Barca -19 zowat in de CL tegen ik dacht Basel. Zo'n team moet te doen zijn voor Ajax.

Geplaatst:

Mocht Ajax punten tegen Milan pakken dan zit er misschien wel een kleine kans in dat Barça met een B-selectie naar Amsterdam komt en het een beetje laat lopen, om zo een concurrent te verliezen. Groot acht ik die kans niet en ik weet haast zeker dat Milan doorgaat i.p.v. Ajax.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vond net een filmpje terug van een van de mooiste goals die ik ooit gezien heb. Umtiti vs. Tottenham, Europa League.

Wat een goal.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...