Jump to content

(Hidden) Interiors


Jarno

Recommended Posts

Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe Coördinaten werken en waar ik kan zien op welke Coördinaten ik zit als ik bijvoorbeeld bij die brandweerkazerne in San Fierro zit?

Heel erg bedankt voor de uitleg alvast!

Ik speel op de PS2.

Op de PS2 is dat dacht ik onmogelijk, voor de PC raad ik je aan om de SA Place Manager te gebruiken.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    22

  • Fireman

    12

  • Lantyz

    10

  • MartyCeha

    10

Top Posters In This Topic

Begrijp ik het verkeerd, of is het in de meeste gevallen dus niet mogelijk om via de hemelen met een Jetpack gewoon van interieur naar interieur te vliegen? Want wanneer ik zegmaar op een interieur stuit, kan ik meestal niet door zowel het plafond, de muren of de vloer naar binnen, hoort dit of doe ik iets niet goed? Of is dit inderdaad alleen maar mogelijk met behulp met die SA Place Manager Trainer?

Bewerkt: door GTA_Locke
Link to comment
Delen op andere websites

Met de Crazy Trainer 151+ kun je de zwaartekracht aanpassen. Hierdoor kun je dacht ik ook hoger met de jetpack. Ik geeft het echter weinig kans dat het werkt, en ik denk dat dus de enige snelle manier toch teleporteren is...

Én de enige mogelijke manier. Dit op basis van mijn vraag of het gewoon reizen tussen de hemelen wel mogelijk is aangezien ik geen glitches kan vinden waarmee ik het interieur kan betreden. Waar kan dit mee te maken hebben?

Ik heb overigens zojuist die Manager gedownload. Ik heb de instructies zeer goed doorgenomen en gevolgt, maar ik kwam er nogsteeds niet uit zoals het beschreven stond. Nadat ik de coördinaten heb ingevoerd, de naam van het interieur heb gegeven en bevestigt heb, hoort ie gewoon te kunnen teleporten. Dit lukt echter nogsteeds niet, ook niet binnen één hemel. Hulp graag?

Link to comment
Delen op andere websites

Met de Crazy Trainer 151+ kun je de zwaartekracht aanpassen. Hierdoor kun je dacht ik ook hoger met de jetpack. Ik geeft het echter weinig kans dat het werkt, en ik denk dat dus de enige snelle manier toch teleporteren is...

Deze trainer heeft ook een nieuwe jetpack, waarmee je door muren kunt vliegen en ook zo hoog mogelijk kunt komen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Welke San Andreas versie heb je v1 of v2 en heb je wel een DownGrade Patch gebruikt wat het mogelijk maakt om te modden enzo?
Je hoeft niet te downgraden om een Teleporter te installeren. Trainers kunnen op V2 geïnstalleerd worden zonder dat je'm moet downgraden.

Zeg eens welke Teleporter je hebt geïnstalleerd, harmmrah. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet te downgraden om een Teleporter te installeren. Trainers kunnen op V2 geïnstalleerd worden zonder dat je'm moet downgraden.

Zeg eens welke Teleporter je hebt geïnstalleerd, harmmrah. :)

Owja vergeten ik had het verward met mods :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap nog niet echt veel van Hidden Interiors. Als ik in zo'n huis ben. Hoe ga je er dan weer uit? Als ik er normaal weer uitga word het beeld helemaal wit en grijs. :{

Er zijn een aantal manieren. Ligt er maar net aan wat je wilt.

Als je wilt:

-Overleven en nog andere interieurs wilt bezoeken:

Jetpack cheat of teleporteren

-Overleven en geen andere interieurs wilt bezoeken:

Jetpack cheat of teleporteren (naar een interieur met enex gaan).

-Het niet uit maakt of je overleeft of niet:

Zelfmoord! Met behulp van de cheat, wat bommen of grote hoogtes.

Of je de jetpack kunt gebruiken of niet, hangt af van de Z coördinaten van het interieur en of het interieur unsolid plekken heeft. Ligt het interieur te hoog in de lucht en/of heeft het geen unsolid plekken, dan heeft een jetpack weinig zin.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...