Jump to content

(Hidden) Interiors


Jarno

Recommended Posts

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    22

  • Fireman

    12

  • Lantyz

    10

  • MartyCeha

    10

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

Ja hoor,natuurlijk gaat dat.Het gaat wel wat moeilijker maar het gaat zeker en vast!

Eerst moet je naar de ganton gym gaan,dan vermoordt je alle mensen die binnen zijn en dan de je de jetpack code en vlieg je naar de deur.Nu vlieg je omhoog en je bent in de hidden interiors universe.

Dan moet je zo hoog vliegen zodat je het laadscherm niet krijgt.Dan moet je naar een plek vliegen totdat je een marker tegenkomt,dan ga je erin.Ik dacht ook nog dat ik een kaartje had van de plaatsten van de hidden interiors,maar daar ben ik niet zeker van.Ik zal mijn pc is doorspitten en als ik hem gevonden heb edit ik dit bericht wel hoor.

greetz,MM :cya:

EDIT:Sorry Ruubke,ik hem hem niet kunnen vinden,ik heb al met google gezocht,maar ook niets gevonden.Mischien weet iemand anders hier op het forum wel de plaatsen.

EDIT2:Heb hem weer gevonden,hij zat tussen men muziek:p.

Als je met de jetpack naar boven bent gevlogen in de ganton gym moet je gewoon naar deze plaatsen vliegen met de jetpack,niet te hoog,niet te laag.Het zal vast niet van de eerste keer lukken,maar de 2de keer mischien wel.Je kan het beste je scherm het verste van cj zetten(select button voor ps2).Als je naar liberty city wil moet je eerst naar het warehouse vliegen en dan pas naar liberty city.

Ik hoop dat je wat aan het kaartje hebt.

hiddeninteriorsey5.jpg

greetz,MM

Bewerkt: door megamaggot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Mooi gevonden Mickey, ik denk dat stukje gebruikt wordt tijdens de cutscene waarbij je The Green Sabre ziet uit die garage rijden ofzo. Ik weet het niet zeker maar ik denk van wel. Mickey... Misschien handig om precies hetzelfde te doen en teleporten en zie je het dan nogsteeds? Zoniet had je een glitch te pakken anders heb je echt interior gevonden :Y.

dat is niet voor de cutscene van de "green sabre" . Dat is voor dat atrium, want als je daar naar binnen gaat kun je door zo'n raam naar buiten kijken en dan zie je dat op die foto van Mickey. teleport maar eens uit dat atrium, dan kom je daar. Er is ook nog een heel onzichtbaar stuk van Los Santos daar. ik dacht: gewoon ff op reageren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Haloo ,

ik begin in een nieuwe topic omdat de andere topic over de hemels enzo nimeer op reageren :puh:

ik ben eens op www.wikigta.org gegaan en ik was daar lekker in de site wat informatie aan het opsnuiven .

Tot ik op en gegeven moment bij de hemels kwam . Ik had dat geleze en ik dacht :cab: " Was da ??!! "

dus ben ik op deze site eens kome hore over de hemels .

Ondertussen snap ik het al maar ze zeggen ook dat je in verschillende interieurs kunt kome

Ik heb het filmpke gezien voor hoe je in Liberty City geraakt en ik heb ook gezien hoe dat die jongen die markers zette , maar , hoe weet je waar je die moet zette en in welke interieus je moet graken :puh:

Ik ben nieuwschierig , maar ik zie aleen in de Ganton Gym hemel aleen maar domme mense lopen en zo een kettingzaag :?

Ik weet het , ze zijn in een andere topic hierover bezig maar als ik een nieuwe pak krijg ik sneller antwoord :puh:

alvast bedank en zeg ook in welke sites je die dinges van die markers kunt zette , alee oe da ge weet waar die moete staan enzo eh ;)

alvaaast bedank :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het filmpje eens bekijk denk ik dat ik 'm door heb. Eerst gebruikt hij Hemel A map, waar hij naar de Warehouse Marker vliegt. Als je dan deze pagina leest is dit te verklaren met het volgende:

Doordat het spel meerdere interieuren tegelijk laadt wanneer je er één betreedt,

Je kan niet gelijk vanuit de Ganton Gym naar Liberty City, omdat die niet wordt geladen wanneer je de interior van die Gym binnenloopt (zie map Hemel A). Je moet dus een andere interior betreden waar LC wel geladen wordt als je erin gaat, wat volgens mij op te zoeken is via de Hemel E (aka Liberty City) map. Je ziet dat de Warehouse zich daar ook bevindt, waardoor je, wanneer je de marker in Hemel A binnengaat, automatisch in Hemel E uitkomt.

Bekijk het Filmpje om naar LC te gaan nu maar eens met de plaats waar de Interior van Liberty City op de Hemel E map staat aangegeven, dat komt overeen met elkaar.

Zoals je wel merkt moet je het even doorhebben en je route uitvogelen, maar met behulp van de volgende links is dat niet half zo veel werk als zonder.

Linkjes die je dus nodig hebt:

Hidden Interiors SA, Hidden Interiors Universe en Hidden Interiors Map.

Hopelijk is het je een beetje duidelijk geworden.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Half :puh:

toch bedankt ;)

[ maar ik heb toch een vraagje :) ]

Ik heb op de links gekeken dat je hebt gegeven in je berichtje en ik zie daar Dievenhemel , Los Santos Tattoo hemel , RC hemel , Macisla hemel , Kleerkasthemel ..

ik weet ondrtussen hoe je in Liberty City komt want het lukte bij mij ^_^

maar hoe graakte in die andere hemels ?? :)

en hoe wete die mense van Wikigta waar ze die hemels kunne vinde :puh:

Benk kik nu echt zòò dom :puh::puh:

ciaooo :)

Bewerkt: door ceke_redhotchilipeppers69
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Hoi

Ik ben net in de Ganton Gym opgestegen in een zwarte ruimte. Onder me zag ik alleen de ganton gym.

Ik wou naar Area 69 vliegen, kan ik daar gewoon naartoe met mn jetpack? Of dat ook gewoon zwart, en kan ik er niet in.

Wat ik overigens wel vrteemd vond: Het werd opeens lichter in die zwarte ruimte, toen daalde ik wat, en raakte ik water! Ik keek op de map, en ik zat gewoon in noord Los Santos! voorbij glen park.

edit: na een tijdje zweefde er een shotgun, zag ik mensen lopen. En bij de steengroeve ofzo in LV vond ik een armor en er zweefde een jetpack, en die staat neit op de kaart met de wapen locaties

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Link to comment
Delen op andere websites

Ahum, *kuch*. Area 69 bevindt zich in de Blue Hell, ONDER San Andreas, en praktisch gezien - Theoretisch gezien bevindt hij zich in Hemel K - dus niet in het Hidden Interiors Universe.

Je kan normaal gezien zo naar Area 69 toespawnen, omdat je in dezelfde Hemel zit.

Area 69

X: 245,3445

Y: 1862,654

Z: 18,02273

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

misschien is deze vraag al gesteld maar welke versie van gta sa hen je nodig voor de place manager??????

want ik hen nu versie 2.0 en daar gebeurt er niets,zelfs als ik al de stappen volg

Bewerkt: door hesoyam
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...