Jump to content

(Hidden) Interiors


Jarno

Recommended Posts

Hij werkt gewoon op versie 2.0 hoor. Bij mij althans wel. Ik denk ook dat de Place Manager met versie 1.0 werkt. Voer je altijd wel de juiste coördinaten in? En klik je altijd wel op de knop "teleport"? Als je dat doet verschijnt er zo'n venstertje waarin staat: 'Succesfully teleported" of zoiets. Dan moet je wel op OK klikken, anders werkt het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    22

  • Fireman

    12

  • Lantyz

    10

  • MartyCeha

    10

Top Posters In This Topic

ik heb alles gedaan wat jij zegt maar het werkt nog steeds niet :cry::cry: en mijn coordinaten bevatten wel komma's hij doet het wel maar ik blijf maar naar beneden vallen en omdat hij het eerst niet deed had ik een patch ge download die mijn game van v2.0 naar v1.01 bracht dus nu doet hij het wel maar ik blijf maar naar beneden vallen

Bewerkt: door hesoyam
Link to comment
Delen op andere websites

Ehm... Bij mij lukt het niet, althans, het teleporteren naar het warenhuis lukt wel, dan sta ik daar, ga ik naar Liberty City met de gekopieerde coordinaten van dit topic, blijf ik vallen en hoor ik plons en zwem ik in het water zonder bodem met alle vissen. Ik heb ze allebei met komma's gedaan, waardoor de eerste wel lukte, maar de tweede niet, hoe voorkom ik dit?

Edit: Ik heb het ook al met punten gedaan, maar toen vervormde mijn CJ. :puh:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

als het je maar niet lukt en je blijft naar beneden vallen doe dan dit: ga in een winkel etc.

en dan ga je naar windows en dan druk je op de plek waar je naar toe wilt. als je weer in de game bent zul je ziendat het werkt!!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap: Bij mij lukt het

Bewerkt: door hesoyam
Link to comment
Delen op andere websites

als het je maar niet lukt en je blijft naar beneden vallen doe dan dit: ga in een winkel etc.

en dan ga je naar windows en dan druk je op de plek waar je naar toe wilt. als je weer in de game bent zul je ziendat het werkt!!!! :klap::klap::klap::klap::klap::klap: Bij mij lukt het

Als je goed had gelezen, val ik na een tijdje in "het water zonder bodem" en dat de 1e teleport wel werkt, en dat betekent dus ook dat ik naar Ganton Gym ben geweest, want anders deed ie het niet. ^_^

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

@GTA Ganggast: Dat je naar beneden valt en in het water terecht komt duidt erop dat je naar de verkeerde coördinaten teleporteert. Op deze pagina vind je de correcte coördinaten van Liberty City.

Ok, bedankt, eigenlijk wel raar, want ik had ze van hier gekopieerd, zouden ze hier dan soms fout staan? Nou ja, in ieder geval bedankt.

Edit: Ik was het minnetje dat voor een van de drie codes van LC stond, het staat hier dus wel goed! :klap:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij de pagina van de Rusty Browns Ring Donuts kijkt, zegt men dat die interior niet word gebruikt in het spel, maar dat gebeurt wel degelijk, namelijk bij de missies van Crash in LS. Daar zitten ze bij de Donut shop.

Als je goed naar die cutscenes kijkt, zie je dat dat de andere donutshop is. De eerste wordt bij mijn weten niet in het spel gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb al vanalles geprobeerd en toch lukt het me nog steeds niet om mijn te teleporten naar Liberty City . Als ik in de Ganton sta , mijn venster verklein en op "teleporteren " klik in de place manager blijf ik steeds op dezelfde plek staan

Ik heb ook ergens gelezen ophet forum dat je naar interiors moet gaan die in dezelfde hemel liggen zoals bv de sub urban om naar Liberty City te gaan ?

Kan er iemand meer didelijkheid brengen aub ?

Link to comment
Delen op andere websites

Om met behulp van de Place Manager naar Liberty City te teleporteren moet je niet naar de Ganton Gym, maar naar een interior in hemel E. De Sub Urban is inderdaad een goede keus. Wanneer je daar eenmaal binnen bent, maak je het venster klein en maak je een locatie met de coördinaten van deze pagina aan in de Place Manager. Dan teleport je naar die locatie, en je bent in Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg steeds de melding dat ik succesvol geteleporteerd ben , maar als ik terug naar het spel ga, sta ik nog steeds op dezelfde plek . Weet iemand wat ik eventueel verkeerd zou gedaan hebben ?

Bewerkt: door Arne Bruylants
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...