Jump to content

(Hidden) Interiors


Jarno

Recommended Posts

Kan iemand me uitleggen hoe ik aan die verboden tattoos geraak?

Ik speel GTA SA op PS2

Hier staat precies uitgelegd hoe je er op de PS2 versie alsnog aan komt, dit is wel Engels talig. Voorderest heb ik geen ervaring met PS2 Hidden interiors. Misschien Lantyz (Die er niet is)?!

Kan je het soms ff vertalen? Ik ben niet zo goed in Engels.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    22

  • Fireman

    12

  • Lantyz

    10

  • MartyCeha

    10

Top Posters In This Topic

Kan iemand me uitleggen hoe ik aan die verboden tattoos geraak?

Ik speel GTA SA op PS2

Hier staat precies uitgelegd hoe je er op de PS2 versie alsnog aan komt, dit is wel Engels talig. Voorderest heb ik geen ervaring met PS2 Hidden interiors. Misschien Lantyz (Die er niet is)?!

Kan je het soms ff vertalen? Ik ben niet zo goed in Engels.

Oke ik heb het in mijn eigen woorden voor je vertaald:

  • Start een normaal spel in Los Santos met een geweer. Je kan een parachute en een camera meenemen maar je zal iemand moeten vermoorden en de geweren zijn snel.
  • Ga de Ganton Gym binnen in Los Santos, en vermoord de 4 mensen binnen. Dit is heel belangrijk, je moet zeker weten dat iedereen dood is.
  • Voer dan de code in voor de Jetpack. (Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right)
  • Met de Jet-pack vlieg door een van de gaten, er is een in de hoek van de hardloop machine.
    Pauze voor een uitleg:
    De meeste Interiors zijn boven de maximale hoogte voor vliegende voertuigen. Daarom zal de Jet-Pack niet werken in de meeste Interiors. Gek genoeg doet hij het maar in een paar interiors, en de Ganton Gym is er één van.
    Meestal, zodra je uit de gym vliegt zal je dalen omdat je niet op deze hoogte zou moeten zijn. Als je alle 4 de mensen vermoord in de gym kun je in een grotere oppervlakte vliegen. Dit is een glitch in het spel en elke niet cheater, tattoo speler is hier blij mee.
    The Camera and Parachute:
    De camera is er simpelweg voor als je wilt rondvliegen als een toerist. als je foto's wil maken dus. De parachute kan goed van pas komen omdat je er ee nhoogte meter bij hebt. Dat geeft je een beter idee of je gaat vallen of niet. Als de hoogtemeter niet tevoorschijn komt, kan dat te maken hebben met de wapens die je mee hebt.
  • Eenmaal door het dak, land op de gym. En blijf even rustig staan. Je bent nu in 'Heaven-A' ook bekend als: 'Gym Heaven.' '
  • Druk op de SELECT knop als je breedste hoek hebt. Dit zal je helpen om te vinden waar je naar zoekt.
  • Pauzeer het spel en druk op X, de map verschijnt. Je zal jou positie zien bij een flikkerend wit met oranje ding. Gebruik de richtingknopen of de linker analoge stick om de crosshair te verzetten. Zet ze zo dat ze de 2e marker kruisen. Dit is de witte cirkel op de GTAGaming Hidden Interiors Map Druk op CIRCLE om deze postie te markeren met een rode marker.
    Note: Marker 2 is normaal gesproken van 'Denise's House' omdat het dicht bij is op de map. In-feit is de kaart niet correct gericht en ben je eigenlijk boven Red County, maar dat is niet belangrijk nu.
  • Druk op START om terug te gaan naar het spel en je zal de rode marker zien ten oosten van je radar.
  • Vlieg omhoog en stop (L2 + R2) als je tweemaal de hoogte van CJ bent boven de gymnastiek bent.
    Je moet over sommige gebouwen vliegen die net zo hoog zijn als de gym. Je wil niet zo hoog zijn dat je ze niet ziet, maar je wil er ook niet tegen aanvliegen. Oh ja, had ik al gezegd dat deze gebouwen ontzichtbaar zijn?!
  • Nu je nog steeds boven de Gym hangt, draai je gezicht naar de rode marker en vlieg voorwaarts.
    Je zal wat mensen kunnen zien in de ontzichtbare gebouwen, gebruiken deze om te weten op welke hoogte je bent. Als je tever omlaag gaat moet je weer overnieuw beginnen.
  • Stop (L2 + R2) waneer je de rode marker bent genaderd, (No.2 op de map / Denise's House). Kijk rond en hopelijk zie je een gele marker. Als je dichtbij genoeg bent zul je wat muziek horen. Er is een ontzichtbare vloer hieronder, land erop en loop in de gele marker.
    NOTE: Deze marker lijd naar iets wat niet gebruikt word in het spel. Het is gemarkeerd op de GTAGaming map als een Strip club omdat dat het ooit moest zijn.
  • Ga in de marker staan en druk TRIANGLE om de Jet-Pack af te doen. De gele marker zal je nu verplaatsen naar de brothel.
    Het spel zal nu de Gym Hemel unloaden, en het zal nu de Hemel laden waar de brothel zichtbaar word. Dit is Hemel-B wat ook bekend staat als 'Ho Hemel'
  • Je bent in de brothel. Gefelectieerd je bent succesvol van de eene naar de andere hemel gevlogen.
    Je kan je jetpack weer nodig hebben, het zal rondvliegen vlak bij je. Als je hem niet kan bereiken of zien doe de jetpack code weer. De vlier is 'vast' maar de muren en het plafond niet. Vlieg naar boven totdat je een normale luchtkleur ziet.
    Als je naar het zuiden kijkt zie je een andere brothel, je kan er heen gaan maar kom weer hierheen als je door wil gaan naar de tattooo's.
  • Hopelijk zal je nu vliegen, ik zal nu niet meer tips geven maar let steeds op je hoogte. De parachute hoogtemeter zal eigenlijk niet veel laten zien als je boven de maximale hoogt bent. Maar als je ziet dat hij snel daalt zul je overnieuw moeten beginnen.
  • Er valt niet meer te stoppen, je zal nu direct doorvliegen naar marker 19. Maar doe het stap voor stap.
    Zo zal ik het doen:
    Pauzeer het spel, en zet de rode marker naar No. 11 en vlieg erheen. Onderweg zal je de nu zichtbare 'Inside Track Betting' en de gym waar we eerder zijn geweest zien. Als je bij de rode marker bent zal je de gelaade 'Wheel Arch Angels' Mod Garage interior' zien.
  • Herhaal dit proces, met het plaatsen van de rode marker en vlieg dan naar Pro-Laps (16), Sex Shop (17) en de Las Venturas Tattoo Parlor (18).
  • Land op de top van de LV Tattoo Parlor en kijk naar het noorden. Je zal de gele marker zien van de San Fierro Tattoo Parlor. ENTER.
    Je zal dit ingewikkeld vinden, onthoud dat er een tattoo parlor is om de marker heen. Hij is ontzichtbaar maar je kan erop staan. Het zal moeilijk zijn om het te bereiken. Probeer in te schatten waar het gebouw is. Het is de zelfde lay-out als de LV LV plaats. Probeer en blijf op dezelfde hoogte met de marker vanuit het zuiden. Als je het goed doet zal de lucht zwart worden en zal je muziek horen.
    ---
    Hopelijk snap je het nu een beetje! :) Het is ook een kwesite van een beetje inzicht hebben.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Haal punten en komma's niet door elkaar! Dus als je NL Windows hebt dan gebruik je komma's anders punten. Of je moet de decimaal scheider veranderd hebben.

Edit

Of je hebt misschien v1.1 of v2 van GTA: SA.

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Amazing dit forum maakt GTA SA nog beter. :klap:

Ik heb de PS2 versie en vondt dat al raar van die tatoos(2keer hetzelfde), maar op de WikiGTA site vond ik hier niets over :? ,tot ik dit te lezen kreeg. :)

Dit maakt het spel nog beter (iets doen wa eigelijk ni de bedoeling is das altijd fun :D )

En door de goede uitleg ging het bij mij van den eeste keer >>>> ook plezant :*D !!!

Bedankt Jarno _O_ " i'm looking smooth with my new tatoos" 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gevonden Mickey, ik denk dat stukje gebruikt wordt tijdens de cutscene waarbij je The Green Sabre ziet uit die garage rijden ofzo. Ik weet het niet zeker maar ik denk van wel. Mickey... Misschien handig om precies hetzelfde te doen en teleporten en zie je het dan nogsteeds? Zoniet had je een glitch te pakken anders heb je echt interior gevonden :Y.

Dit stuk was volgens mij gemaakt voor het Atrrium die haaft namelijk doorzichtbare ramen en daarom moest er een achtergrond bij.

Daarnaast hebben we ook nog een andere stuk van LS gebruikt bij de missie waar je je eerste vriendin krijgt (weet niet meer hoe de msisie heet).

En het stuk van SF weten we allemaal wel.

Maar ook de kranen zijn zichtbaar and te gebruiken (zoals die kraan in sf en de andere kraan dicht bij LV) waarom die zichtbaar zijn... heb ik geen idee.

P.S. Ik wil nog steeds best meehelpen :puh: Ik verveel me echt dood...

Bewerkt: door Fireman
Link to comment
Delen op andere websites

Het Attrium is het museum (Het interieur waar je met een missie van Big Smoke een paar mensen moet neerschieten) ^_^ En het museum heeft glazen wanden.

Bewerkt: door Fireman
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dat bij de garage ook niet... daar kun je ook gewoon heen gaan zoder dat het interieur te zien is.

Dan moet je eerst de goede heaven in gaan denk ik.

Bewerkt: door Fireman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb een klein vraagje,

als je in de ganton gym die 4 mensen hebt vermoord en je gaat door de deur naar buiten en doet daar de jetpack-code. kan je dan buiten ook zo hoog vliegen dat je bij de interiors kan komen, of met een hydra ofso?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...