erterer0 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 De originele vlammewerper, ik ben vergeten een backup te maken :$ Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ik zal ze even voor je zoeken, volgende keer wel zeggen van welke Gta het is hé. - Ik kan hem niet vinden als je nou even zegt wat de bestandsnaam is en in welk spel dan kan ik hem zoeken ik heb zowel Gta III, Vice City en San Andreas! - Bewerkt: 26 augustus 2006 door SummerBase Reageren
RS-modder Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 het geluidje als je een missie voldooit heb van sa Reageren
Donwell Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Kijk eens hier, de muziekjes van GTA3 en VC zitten er ook bij. EDIT: Heeft iemand de originele Voodoo dff en txd voor SA?? Alvast bedankt! Bewerkt: 28 augustus 2006 door Donwell Reageren
jorian995 Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik heb d3dx9_29.dll nodig kan iemand die uploaden voor mij. ik wou gta rumble installeren allemaal leuk en aardig maar hij werkte niet dus ik deinstalleren en toen wou ik gewoon spelen mis ik ineens d3dx9_29.dll ik kan san andreas moeilijk unistalleren want ik heb mta en mp en nog meer shit dus kan iemand die voor mij uploaden zou ik heel fijn vinden Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik heb hem hier geupload, maar het is geen GTA bestand dus weet ik niet of deze wel compatible is met jouw windows versie. Reageren
jorian995 Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) maar is deze dan nie van sa is deze van direct x dan ofzo? waar moet ik hem neerzetten? Bewerkt: 29 augustus 2006 door jorian995 Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Hij stond in de system32 map, en uit de eigenschappen blijkt dat het inderdaad om een DirectX onderdeel gaat. Misschien dat je dan beter DirectX kunt updaten. Bewerkt: 29 augustus 2006 door HerrieM Reageren
jorian995 Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Hij stond in de system32 map, en uit de eigenschappen blijkt dat het inderdaad om een DirectX onderdeel gaat. Misschien dat je dan beter DirectX kunt updaten. ja zelf dacht ik ook aan direct x ik ben hem nu aan het update een grote tip dont install GTA RUMBLE !!! Reageren
Donwell Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Heeft iemand copcarla.txd voor mij, uit SA?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Heeft iemand copcarla.txd voor mij, uit SA?? Ik heb copcarla.txd nog wel voor je, ik heb hem even voor je geupload. Je kan hem nu >hier< downloaden. Na het downloaden hoef je hem niet uit te pakken, je hoeft hem alleen maar toe te voegen aan je GTA3.img. Dit moet je doen met de IMG Tool, na het opstarten van de IMG Tool ga je naar commands > add, en zoek je het bestand op dat je wilt toevoegen. Als je dat hebt gedaan ga je naar commands > rebuild archive. Veel succes! Bewerkt: 29 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Donwell Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Bedankt! Bewerkt: 29 augustus 2006 door Donwell Reageren
RS-modder Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 ik heb de banshee dff en txd als ik ze heb hoe krijg ik ze r dan weer in het is voor gta sa Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 ik heb de banshee dff en txd als ik ze heb hoe krijg ik ze r dan weer in het is voor gta sa Ik heb de Banshee.dff en Banshee.txd voor je geupload. Je kan >hier< de .dff vinden en >hier< de .txd. Na het downloaden hoef je hem niet uit te pakken, je hoeft hem alleen maar toe te voegen aan je GTA3.img. Dit moet je doen met de IMG Tool, na het opstarten van de IMG Tool ga je naar commands > add, en zoek je het bestand op dat je wilt toevoegen. In dit geval zijn het de bestanden Banshee.txd en Banshee .dff. Als je dat hebt gedaan ga je naar commands > rebuild archive. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.