Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

Raving Rabbids schijnt vooral met vrienden dikke lol te zijn, helaas ken ik weinig mensen met een Wii of extra controllers (of ik heb gewoon bijna geen vrienden, maar dat idee laten we even weg :bier: ), dus ik vrees eigenlijk dat Rayman of WarioWare niks voor mij word.

Zal ik het dan maar voor je bevestigen? Rayman Raving Rabbids is echt waardeloos te noemen, alleen de konijntjes maken veel goed. Maar behalve de humor en de konijntjes is er geen bal aan, de mini-games zijn simpel en speel je zo uit. Alleen de online ranking op Ubisoft zorgt er nog een klijn beetje voor dat het spel enige replay-waarde heeft, voor de rest ben je zo op die mini-games uitgekeken. Multiplayer is ook niet echt om over naar huis te schrijven, hoewel het wel leuker is dan singleplayer is het niet helemaal goed uitgewerkt. Met multiplayer maakt he lachen en het idioot doen wel veel goed, het zorgt voor veel grappige momenten. Maar het is het niet waard om het voor €59,99 aan te schaffen enkel om de multiplayer games, zeker niet als je veelal alleen gamed. Wii Play is overigens ook een spel wat geen cent waard is, de mini-games zuigen. Het is dat er een 'gratis' controller bij zit, wat eigenlijk gewoon een 'gratis' game bij een controller moet zijn. Eigenlijk is het die €10,- extra niet eens waard, daar kan je beter een leuk Virtual Console spelletje voor kopen. Als je meer dan 10 minuten met Wii Play met lol kan spelen bewonder ik je, mij lukt het niet. WarioWare is wel weer erg goed, alleen en met meerdere biedt het spel veel mogelijkheden en leuke mini-games. Als je speciaal een spel met mini-games wil hebben, dan moet je voor WarioWare gaan. Tot nu toe zijn Wii Sports en Zelda de enige titels die me echt weten te boeien, de rest heb ik nog niet of is het niet waard om aan te schaffen.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of je (Sjadafol) een Gamecube hebt, maar als dat niet zo is, kun je natuurlijk ook, als je echt verlegen zit, wat oude Gamecubetoppers kopen. Ik ben zo'n geval, en ik daarom heb laatst op marktplaats de limited edition van Zelda: The Wind Waker gescoord. Nou, met Ocarina of Time, The Wind Waker en Twilight Princess (viel vanmiddag na een maand wachten op de mat) ben ik wel weer even zoet ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwskanaal voor de Wii vanaf nu beschikbaar

Nieuws | 26 januari 2007 - Nintendo heeft vandaag een eerste versie van het nieuwskanaal beschikbaar gemaakt. Met het nieuwskanaal kan je via de wereldbol naar nieuws zoeken. Dit werkt ongeveer op dezelfde manier als het weerkanaal.

Volgens Nintendo is dit nog niet de uiteindelijke versie, en zal een uitgebreidere versie snel volgen.

Vandaag is het de beurt aan het nieuwskanaal, waarin je de wereldbol af kunt zoeken naar de meest recente nieuwsberichten! Houd in het achterhoofd dat dit nog maar de eerste versie van het nieuwskanaal is in Europa. De eindversie zal echter vrij snel beschikbaar komen. Bedankt voor je geduld en we hopen dat je met plezier het wereldnieuws bekijkt met je Wii.

Het nieuwskanaal is een gratis service voor alle Wii-gebruikers. Je hebt er echter wel een internetverbinding met een hoge snelheid voor nodig. Om de Wii bij te werken zodat hij van deze service gebruik kan maken, dien je de Wii met het internet te verbinden zoals dat in de handleiding wordt uitgelegd en vervolgens ‘Systeemsoftware bijwerken’ te selecteren in de Wii-instellingen. Het nieuwskanaal zal geïnstalleerd worden als de download afgerond is. Om up-to-date te kunnen blijven, zal de Wii met het internet verbonden blijven zolang het nieuwskanaal gebruikt wordt.

Bron: InsideGamer

Link to comment
Delen op andere websites

Lees 'dit' bericht eens, Mario Kart 64 _O_! Met die game heb ik honderderden, zoniet duizenden uren achter mijn Nintendo 64 (die inmiddels de deur uit is) gezeten! Als klein klotejochie heb ik al die uren mijn geluk niet opgekunt! Dat spel heeft me in al die jaren niet weten te vervelen, het is gewoon té perfect en verslavend! Als ik ooit nog aan een Wii kom dan is dit de eerste 'Virtual console' game die ik op het flash-geheugen van mijn Wii zet en gelijk helemaal platspeel! Ik verlang ernaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag stond er ineens een postbode voor de deur, die Piet-Herr zomaar z'n LAN-adapter kwam brengen. Ik kan nu dus ook online en dadelijk ga ik wat hippe VC-games downloaden ^_^

Als je weigert Mario Kart 64 te downloaden doe ik je wat! Dat spel zou ik bijna met 'goddelijk' bestempelen!

Ook gaat de ontwikkelaar 'Marvelous Interactive' zich op de Wii (en de Nintendo DS) richten. Lees het vereselijk lange bericht 'hier'. Ik hoop dat ze er mooie games van gaan maken, maar daar gaat ze zeker wel lukken :).

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag stond er ineens een postbode voor de deur, die Piet-Herr zomaar z'n LAN-adapter kwam brengen. Ik kan nu dus ook online en dadelijk ga ik wat hippe VC-games downloaden ^_^

Waar heb jij die gekocht? :*D

Als Piet-Herr nou een keer iets specifiek in één topic post...

Mijn LAN-Adapter van Datel is vanmiddag binnen gekomen en hij werkt prima, ik heb inmiddels verbinding. Iedereen die aarzelt om de onofficiele te kopen, kan ik deze dus van harte aanraden :)
Link to comment
Delen op andere websites

Scarface: The World is Yours naar de Wii

Nieuws | 27 januari 2007 - Het Britse Ngamer Magazine komt met het nieuws dat ontwikkelaar Radical Entertainment momenteel werkt aan een Wii conversie van het spel Scarface: The World is Yours.

Grafisch zal het spel volgens de ontwikkelaar flink opgepoetst worden. Daarnaast zal het volledig bestuurd worden met de Wii controller. De nunchuck unit wordt hierbij gebruikt om Tony Montana te besturen en de Wii-mote om te schieten en om vijanden een kopje kleiner te maken met de kettingzaag. Het angstaanjagende geluid van de zaag zal via de luidspreker op de Wiimote te horen zijn. Het is nog niet duidelijk wanneer het spel gaat verschijnen.

Bron: Insidegamer

-------------------------

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Raving Rabbids schijnt vooral met vrienden dikke lol te zijn, helaas ken ik weinig mensen met een Wii of extra controllers (of ik heb gewoon bijna geen vrienden, maar dat idee laten we even weg :bier: ), dus ik vrees eigenlijk dat Rayman of WarioWare niks voor mij word.

Zal ik het dan maar voor je bevestigen? Rayman Raving Rabbids is echt waardeloos te noemen, alleen de konijntjes maken veel goed. Maar behalve de humor en de konijntjes is er geen bal aan, de mini-games zijn simpel en speel je zo uit. Alleen de online ranking op Ubisoft zorgt er nog een klijn beetje voor dat het spel enige replay-waarde heeft, voor de rest ben je zo op die mini-games uitgekeken. Multiplayer is ook niet echt om over naar huis te schrijven, hoewel het wel leuker is dan singleplayer is het niet helemaal goed uitgewerkt. Met multiplayer maakt he lachen en het idioot doen wel veel goed, het zorgt voor veel grappige momenten. Maar het is het niet waard om het voor €59,99 aan te schaffen enkel om de multiplayer games, zeker niet als je veelal alleen gamed. Wii Play is overigens ook een spel wat geen cent waard is, de mini-games zuigen. Het is dat er een 'gratis' controller bij zit, wat eigenlijk gewoon een 'gratis' game bij een controller moet zijn. Eigenlijk is het die €10,- extra niet eens waard, daar kan je beter een leuk Virtual Console spelletje voor kopen. Als je meer dan 10 minuten met Wii Play met lol kan spelen bewonder ik je, mij lukt het niet. WarioWare is wel weer erg goed, alleen en met meerdere biedt het spel veel mogelijkheden en leuke mini-games. Als je speciaal een spel met mini-games wil hebben, dan moet je voor WarioWare gaan. Tot nu toe zijn Wii Sports en Zelda de enige titels die me echt weten te boeien, de rest heb ik nog niet of is het niet waard om aan te schaffen.. :)

In dat geval vallen de ratings van o.a. de PU en [N]Gamer nog redelijk mee. Ik krijg trouwens binnenkort weer een PU VIG card, daarmee krijg ik bij games vanaf 47.99 weer E7,50 korting bij de Free Record Shop, ofwel dan zou ik Wii Play voor 2,50 euro hebben en dat is toch wel een mooi prijsje, maarja, dan moet ik wel een nieuwe VIG card krijgen want de vorige is 31.12.06 verlopen :duh:

Ik weet niet of je (Sjadafol) een Gamecube hebt, maar als dat niet zo is, kun je natuurlijk ook, als je echt verlegen zit, wat oude Gamecubetoppers kopen. Ik ben zo'n geval, en ik daarom heb laatst op marktplaats de limited edition van Zelda: The Wind Waker gescoord. Nou, met Ocarina of Time, The Wind Waker en Twilight Princess (viel vanmiddag na een maand wachten op de mat) ben ik wel weer even zoet ^_^

Twilight princess ligt hier al en zal zekers veel gespeeld worden ;) Windwaker had ik al op de Cube, topgame, maar wat is er anders aan de special edition? En Ocarina of Time zal ik hoogstwaarschijnlijk wel kopen, velen vinden OOC een van de beste games uit de Zelda reeks dus die moet ik een keertje spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je (Sjadafol) een Gamecube hebt, maar als dat niet zo is, kun je natuurlijk ook, als je echt verlegen zit, wat oude Gamecubetoppers kopen. Ik ben zo'n geval, en ik daarom heb laatst op marktplaats de limited edition van Zelda: The Wind Waker gescoord. Nou, met Ocarina of Time, The Wind Waker en Twilight Princess (viel vanmiddag na een maand wachten op de mat) ben ik wel weer even zoet ^_^

Twilight princess ligt hier al en zal zekers veel gespeeld worden ;) Windwaker had ik al op de Cube, topgame, maar wat is er anders aan de special edition? En Ocarina of Time zal ik hoogstwaarschijnlijk wel kopen, velen vinden OOC een van de beste games uit de Zelda reeks dus die moet ik een keertje spelen.

Bij de limited edition van The Wind Waker zit een extra disc met daarop Ocarina of Time en Masters Quest. Masters Quest weet ik niet (heb ik ook nog niet gespeeld), maar Ocarina of Time verschijnt binnekort ook op Virtual Console, dus daar hoef je het niet om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er al een officiële lan-adapter dan? :? Of bedoel je de draadloze Wi-Fi connector?

Anyway, ik adviseer je de nintendo wi-fi of Wii site te checken en te bekijken wat die error code betekent. Als dat niet helpt, google zoeken is ook wel eens handig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Is er al een officiële lan-adapter dan? :? Of bedoel je de draadloze Wi-Fi connector?

Anyway, ik adviseer je de nintendo wi-fi of Wii site te checken en te bekijken wat die error code betekent. Als dat niet helpt, google zoeken is ook wel eens handig :)

Ja die is er.

En tevens heb ik dat allang gedaan, maar er staat alleen info wat te doen bij wireless connection. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...