Jump to content

Cover van Vice City Stories bekend!


Ruurd31

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    9

  • .::FLIPKIP::.

    9

  • Pietje II

    7

  • Ivo Forelli

    7

  • 2 maanden later...

Ik moet zeggen, de achterkant ziet er maar povertjes uit. :N Die van LCS vind ik dan nog mooier. Bij VCS hebben ze zelfs gewoon die eerste screens erop gezet, die al overal op het internet staan... Hopelijk ziet het spel er mooier uit dan de cover. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen, de achterkant ziet er maar povertjes uit. :N Die van LCS vind ik dan nog mooier. Bij VCS hebben ze zelfs gewoon die eerste screens erop gezet, die al overal op het internet staan... Hopelijk ziet het spel er mooier uit dan de cover. :puh:

Ik vind die van LCS er ook beter uitzien. Volgens mij hebben ze deze maar een beetje afgeraffeld. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de voor cover wel geslaagd. Die heeft goede kleuren en ziet er echt aantrekkelijk uit. Maar de achter cover is helaas niet wat het geweest is. Er is namelijk te veel wit in de cover. Er is geen zwart randje rond de afbeeldingen. En bovendien zijn het net de zelfde dan die op internet staan zoals VforV al vermelde. Die van LCS ziet er inderdaad beter uit.

Link to comment
Delen op andere websites

De voor cover vond ik de beste van alle GTA's, maar deze achter cover, vindt ik een van de slechste!

Het ziet er net uit alsof ze er geen moeite voor hebben gedaan. Ze zijn misschien te veel bezig met GTA 4...

Met zo een mooi spel had het er VEEL beter moeten uitzien. Dus ik ben wel wat ontgoocheld.

gta-freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst: Ik vind de voor cover zeer mooi maar de achterkant vind ik wat tegenvallen ; terwijl ik die van LCS wel weer heel mooi vond (Een nadeel daarvan was dat de tekst wat klein gedrukt stond)Op de achterkant staat natuurlijk de nodige informatie ; zo ook over multiplayer.Maar er is iets wat me opvald wat ik eigenlijk zeer raar vind.

715267_GS_L_B.jpg

Kijken jullie eens naar dat rode vlak met daarin drie sub-vlakjes.

Zoals je bij het derde pictogram ziet zie je twee psp's met daarbij een golfje ; dit betekent AD-HOC ondersteuning ; dus niet over het internet online :N

Maar wat daaronder staat vind ik toch wel zeer raar.Daar staat namelijk een internet teken met daarbij het getal '2' dit zou moeten betekenen dat je GTA VCS AD-HOC met 6 spelers kan spelen en via Infastructure met 2 spelers. Opzich wel logisch aangezien de psp makkelijk online kan maar met 6 spelers er ongelofelijke lagg kan ontstaan maar met 2 moet het makkelijk mogelijk zijn.En de argumenten van: Nee er is gezegt dat het alleen AD-HOC is.Dan moet je maar eens op rockstars VCS site gaan kijken en dan bij Multiplayer en dan zullen jullie zien : Multiplayer details coming soon.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat teken staat op bij elk psp spel dat ik heb, ook bij de spellen die niet met infrastructure online kunnen zoals lcs. Het staat dus niet voor infrastructure. Voor wat het wel staat weet ik niet.

Het teken van online infrastructure is trouwens een psp met een wereldbol naast.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Dat teken staat op bij elk psp spel dat ik heb, ook bij de spellen die niet met infrastructure online kunnen zoals lcs. Het staat dus niet voor infrastructure. Voor wat het wel staat weet ik niet.

Het teken van online infrastructure is trouwens een psp met een wereldbol naast.

volgens mij voor de regiocode, ik weet het niet zeker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ff zo'n hoesje gemaakt :puh:

img1271tw1.jpg

Haha lol mooi gemaakt ;) . Maar over de hoes: het is gewoon zo'n typisch Gta ding. Misschien geen kunstwerk,

maar er is niks mis mee vind ik. Ze hadden er misschien wat betere screens op moeten zetten, zodat mensen hem sneller kopen, maar hier vind ik echt niks mis mee...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...