Jump to content

Cover van Vice City Stories bekend!

Recommended Posts

Geplaatst:

weet je daar heb jij eigenlijk groot gelijk in

en als die kerel op die boot cortez is dan moet het zich ook voor VC afspelen

• Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~Lance Vance

9

• .::FLIPKIP::.

9

• Pietje II

7

• Ivo Forelli

7

Geplaatst:

Het verleden is dus wat er voor 2006 is gebeurd, bij GTA LCS is het ook stories, gebeurt in 1998, dat is dan wel letterlijk verleden, maar als je kijkt dat het spel in 2005 uitkomt, en het speelt in 1998, scheelt dat dus 7 jaar, wat dat betreft kan het jaartal ook 1999 zijn, 7 jaar voordat het spel zélf uitkomt.

Volgensmij heeft het jaartal ook geen enkele wiskunde volgorde.

GTA	-	Jaartal uitgave	-	jaartal spel
--------------------------------------------------
GTA		  1997				  -	   1997
L1969		1999				 -		1969
GTA2		 1999				 -		2013
GTA3		 2001				 -		2001
VC			 2002				-		 1986
Adv.		   2004				-		 2000
SA			 2004				 -		 1992
LCS			2005				-		 1998
VCS			2006			   -		  ????

Als je dat tot een ritme probeert te brengen is het eerst:

1997 » 1969 = 28 jaar eerder

1969 » 2013 = 44 jaar later

2013 » 2001 = 12 jaar eerder

2001 » 1986 = 15 jaar eerder

1986 » 2000 = 14 jaar later

2000 » 1992 = 8 jaar eerder

1992 » 1998 = 6 jaar later

Het enige wat je er misschien uit zou kunnen halen is dat het jaartalverschil met betrekking tot de volgende in de loop van GTA langzamerhand steeds minder wordt, maar of Rockstar dat zélf doorheeft weet je nog niet eens. Ik denk dat we het jaartal pas weten als R* het zélf bekend maakt.

Geplaatst:

ik denk gewoon dat het voor 1986 plaats vind. Want LCS is hetzelfde land als GTA3, maar GTA3 gebeurd later in 2001, LCS in 1998 dus eerder. VCS is ook hetzelfde land als gewoon vice city. En als het na 1986 gebeurd, waarom zou het dan vice city stories heten?

medion :cya:

Geplaatst:

Ik denk owk dat ut voor Vice City afspeelt 8) en ik denk dat je ook van die zijmissies voor de ''biker gang'' kun doen want in LSC stont er ook een biker[srry ben de naam kwijt vn de gang] en daar kun vje ook misies voor doen

:sigaar: Baluhhhh :bier:

Schootje

Geplaatst:

En wat dan nog, met Stories kan net zo goed bedoelt worden dat het dingen die na Vice City gebeuren uitlegd, er zijn nog genoeg mensen waar ze nog een verhaal achteraf aan vast zouden kunnen knopen. En dat LCS zich voor GTA3 afspeelt geeft nog niks, zoals je al gezien hebt doet R* helemaal niks met logische ritme qua jaartallen.

Geplaatst:

Dit kan ja, Baffie. Verhalen in het engels is Stories. Verhalen van hoe het is gebeurd.

Persoonlijk hoop ik dat het zich in 1979 of 1983 afspeelt.

Mooie cover trouwens. :Y

Artwork nog steeds van Stephen Bliss.

Mvg

Flitskikker

Geplaatst:

Raar maar waar, ik krijg het gevoel dat het zich in 2004 gaat afspelen.

Waarom? GTA3 is eigenlijk het hoofdgame van de GTA reeks waaruit de andere games komen (VC, SA, LCS).

GTA3 is in 2001, (bijna) iedereen wordt geïntroduceerd en dan krijgen we de prequels.

Vice City, 1986.

6 jaar later San Andreas in 1992.

Nog eens 6 jaar later Liberty City Stories in 1998.

Mijn gok: weer 6 jaar later in 2004 voor Vice City Stories.

Inderdaa, Stories is voor het verleden, maar denk eens na, het is nu 2006, dus 2004 is het verleden voor de gamer zelf, want voor het spel maakt het niet uit wat eigenlijk in-game het heden is.

Geplaatst:
Waar slaat dat nu weer op, hoe wil je dat weten? Ze kunnen net zo goed het spel ná Vice City af laten spelen, tot nu toe kun je nog niks weten, als er op de cover mensen zouden staan die in GTA Vice City het leven zouden laten, zou je zoiets met zekerheid kunnen zeggen, maar aangezien zowel de vermoedelijke Cortez, Umberto Robina en Mitch Baker allemaal Vice City overleven, kun je dat nooit weten. Er worden nu wel gissingen over de personage's op de boot gedaan, maar in elke GTA worden ook weer nieuwe personen geïntroduceerd, die zullen ook wel op de voorkant staan hoor!

Nog iets, op de covers van zowel GTA3, GTA VC, GTA LCS en GTA SA staat iemand die niet in het spel voorkomt, die vrouw die tegen de auto aanstaat, kan dus ook makkelijk helemaal niet in het spel voorkomen.

Ik wil wel even zeggen dat het mijn mening was, tuurlijk weet ik niet wanneer GTA: Vice City Stories zich gaat afspelen. Maar als ik mag speculeren (wat ik ook gedaan heb), en dus kijk naar de personage's op de cover, (en natuurlijk weet ik niet of het allemaal wel klopt, zoals ik al zei is speculeren ook gewoon heel leuk) dan zou ik zelf tot op de conclusie komen dat GTA: VCS zich voor GTA: Vice City gaat afspelen.

maar waarom heet het dan stories :? dat staat voor het verleden! dus dat lijkt mij niet..

Ja, maar naar mijn idee kan een verhaal met 'stories' in de titel ook net zogoed in de toekomst afspelen. Stories zijn immers 'verhalen', en een verhaal over iets kan net zogoed in de toekomst afspelen.

Nou lijkt dit misschien weer heel tegenstrijdig op mijn mening hierboven, dat GTA: VCS volgens mij zich voor GTA: Vice City gaat afspelen, maar toch zou het kunnen, in mijn opinie.

En wat dan nog, met Stories kan net zo goed bedoelt worden dat het dingen die na Vice City gebeuren uitlegd, er zijn nog genoeg mensen waar ze nog een verhaal achteraf aan vast zouden kunnen knopen. En dat LCS zich voor GTA3 afspeelt geeft nog niks, zoals je al gezien hebt doet R* helemaal niks met logische ritme qua jaartallen.

En ik vind dat je daar gelijk in hebt. R* heeft inderdaad nog nooit iets logisch gedaan, :puh: maar toch blijf ik bij mijn mening, (en natuurlijk kan ik dat helemaal niet weten, zoals ik al zei is speculeren ook heel leuk) dat het of rond 1983 zich gaat afspelen (dus drie jaar voor GTA: VC, net zoals bij GTA: LCS), of het gaat zich in de jaren '70 afspelen, met name 1979, omdat dan de '80ies pas worden ingeluid.

Maar dan nog, we zitten nu wel te speculeren met als bron de coverimage, maar het is inderdaad ook gewoon een feit dat je van een coverimage nooit écht iets kan aannemen. (Althans, als je met Rockstar Games te maken hebt dan :puh:) Zoals ik al zei blijft speculeren leuk, en zoals ik het op mijn manier doe, en als ik dan kijk naar de coverimage, lijkt mij mijn mening het beste passen. Maar dan nog zou er één klein tegenargumentje mijn hele mening weer door de war kunnen schoppen, niks is zeker. We zullen in ieder geval het wel zien, ik heb veel zin in GTA: Vice City Stories, wat jullie? :)

Geplaatst:

Misschien is die grotere legerbasis - die Rockstar geschrapt heeft in de gewone Vice City - nu wel in het spel.

Je weet maar nooit.

Ik hoop het wel. :Y

Mvg

Flitskikker

Geplaatst:

@flitskikker;

Ja dat zouw vet zijn 8)_O_ Alleen dan moet het denk ik na VC afspelen want dan hebben ze het grotergemaakt want het lijkt me stug dat ze ut kleiner make :puh:

Groet'n: Schootje :bier:

Geplaatst:

ja... daar dacht ik ook al aan, er is een grote kans, ik schat 55 % en verder... hoop ik dat rockstar een wat betere kwaliteit aan vcs heeft gegeven... in lcs was het niet zo super mooi :{

Geplaatst:

Ik hoor hier veel mensen zeggen dat het waarschijnlijk is dat VCS zich eerder afspeelt dan VC. Hoezo dat? De tijden zijn waarschijnlijk gekozen op interessantheid, wat R* dacht dat het meeste geld zou opleveren.

Over de cover, ik vind de kerel met de bril totaal niet op Salvatore lijken, hij lijkt me meer Mexicaans ofzo. Umberto herken ik wel, maar het kan net zogoed een totaal ander persoon zijn.

De vrouw die tegen de auto staat valt me een beetje tegen vergeleken met de rest van het plaatje, die vind ik niet zo mooi gedaan.

Cortez herken ik ook totaal niet in die gast op de boot, het lijkt me een willekeurige boot met willekeurige mensen erop.

Geplaatst:
Dit kan ja, Baffie. Verhalen in het engels is Stories. Verhalen van hoe het is gebeurd.

Persoonlijk hoop ik dat het zich in 1979 of 1983 afspeelt.

Mooie cover trouwens. :Y

Artwork nog steeds van Stephen Bliss.

Mvg

Flitskikker

Sorry maar jij praat jezelf nu tegen.

Verhalen van hoe het is gebeurd zeg jij, het lijkt me dan toch dat jij de speler bent die in dat verhaal zit (dus in het verleden) en niet degene die het verhaal vertelt.

Geplaatst: (bewerkt)

het klopt dat voor 2006 het verleden is. Maar vice city gewoon speelt in 1986. Dus eigenlijk voor 1986 is het verleden, erna niet. Dus ik denk dat het verhaal voor 1986 zal afspelen.

medion :cya:

Bewerkt: door medion

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...