mattiejj Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 er staat dat het 2 jaar voor gta : VC afspeelt bron: gamepro Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Echt een strakke voorkant hè? Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) De achterkant van het doosje staat nu ook op internet! bron: http://www.tesco.com/entertainment/product...ce+City+Stories Bewerkt: 22 oktober 2006 door Insanity Prawn Boy Reageren
VforV Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik moet zeggen, de achterkant ziet er maar povertjes uit. Die van LCS vind ik dan nog mooier. Bij VCS hebben ze zelfs gewoon die eerste screens erop gezet, die al overal op het internet staan... Hopelijk ziet het spel er mooier uit dan de cover. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik moet zeggen, de achterkant ziet er maar povertjes uit. Die van LCS vind ik dan nog mooier. Bij VCS hebben ze zelfs gewoon die eerste screens erop gezet, die al overal op het internet staan... Hopelijk ziet het spel er mooier uit dan de cover. Ik vind die van LCS er ook beter uitzien. Volgens mij hebben ze deze maar een beetje afgeraffeld. Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik vind de voor cover wel geslaagd. Die heeft goede kleuren en ziet er echt aantrekkelijk uit. Maar de achter cover is helaas niet wat het geweest is. Er is namelijk te veel wit in de cover. Er is geen zwart randje rond de afbeeldingen. En bovendien zijn het net de zelfde dan die op internet staan zoals VforV al vermelde. Die van LCS ziet er inderdaad beter uit. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik vind het wel geslaagd zo alleen misschien ietsjes te veel wit Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 De voor cover vond ik de beste van alle GTA's, maar deze achter cover, vindt ik een van de slechste! Het ziet er net uit alsof ze er geen moeite voor hebben gedaan. Ze zijn misschien te veel bezig met GTA 4... Met zo een mooi spel had het er VEEL beter moeten uitzien. Dus ik ben wel wat ontgoocheld. gta-freak2 Reageren
Advancegta Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Allereerst: Ik vind de voor cover zeer mooi maar de achterkant vind ik wat tegenvallen ; terwijl ik die van LCS wel weer heel mooi vond (Een nadeel daarvan was dat de tekst wat klein gedrukt stond)Op de achterkant staat natuurlijk de nodige informatie ; zo ook over multiplayer.Maar er is iets wat me opvald wat ik eigenlijk zeer raar vind. Kijken jullie eens naar dat rode vlak met daarin drie sub-vlakjes. Zoals je bij het derde pictogram ziet zie je twee psp's met daarbij een golfje ; dit betekent AD-HOC ondersteuning ; dus niet over het internet online Maar wat daaronder staat vind ik toch wel zeer raar.Daar staat namelijk een internet teken met daarbij het getal '2' dit zou moeten betekenen dat je GTA VCS AD-HOC met 6 spelers kan spelen en via Infastructure met 2 spelers. Opzich wel logisch aangezien de psp makkelijk online kan maar met 6 spelers er ongelofelijke lagg kan ontstaan maar met 2 moet het makkelijk mogelijk zijn.En de argumenten van: Nee er is gezegt dat het alleen AD-HOC is.Dan moet je maar eens op rockstars VCS site gaan kijken en dan bij Multiplayer en dan zullen jullie zien : Multiplayer details coming soon. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik vind de voorkant mooier dan de achterkant. De achterkant is iets te veel wit vind ik.. Ik vind die van LCS beter gelukt dan deze Reageren
maarte41 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) Dat teken staat op bij elk psp spel dat ik heb, ook bij de spellen die niet met infrastructure online kunnen zoals lcs. Het staat dus niet voor infrastructure. Voor wat het wel staat weet ik niet. Het teken van online infrastructure is trouwens een psp met een wereldbol naast. Bewerkt: 22 oktober 2006 door maarte41 Reageren
mattiejj Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Dat teken staat op bij elk psp spel dat ik heb, ook bij de spellen die niet met infrastructure online kunnen zoals lcs. Het staat dus niet voor infrastructure. Voor wat het wel staat weet ik niet.Het teken van online infrastructure is trouwens een psp met een wereldbol naast. volgens mij voor de regiocode, ik weet het niet zeker Reageren
Rayman800 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik vind de cover niet zo heel belangrijk maar wel de game en ik denk dat dat heel goed wordt. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik heb zelf ff zo'n hoesje gemaakt Reageren
M4X Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Ik heb zelf ff zo'n hoesje gemaakt Haha lol mooi gemaakt . Maar over de hoes: het is gewoon zo'n typisch Gta ding. Misschien geen kunstwerk, maar er is niks mis mee vind ik. Ze hadden er misschien wat betere screens op moeten zetten, zodat mensen hem sneller kopen, maar hier vind ik echt niks mis mee... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.