TekaLoca Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Iemand ervaring met die Wireless headsets van Microsoft? Mijne is kapot dus ik denk er aan een nieuwe te gaan halen maar ik hoor van hier en daar dat hij nogal veel problemen met zich mee neemt? Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Nou je kan geen kabel breuken meer krijgen. Maar weet je ook wat voor problemen? M'n Controller is ook draadloos, nooit wat mis mee. Dan zou dat toch ook niet met de draadloze headset zo zijn? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Ik heb 'm nu al gekocht en hij is aan het laden, maar ik hoorde vooral dat er veel echo's waren en ruis.. Dat soort dingen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Dat weet ik niet, maar de microfoon is wel gevoelig. Maar voor de rest weet ik het niet. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2011 Waarom plan je niet even een testsessie voor je nieuwe headset? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) Naah, als ik met een Clan Event meedoe, en jij bent er niet voel ik zo'n leegte :$ Overigens werkt de headset perfect. Alleen kan het irritant worden als mijn TV ietwat hard staat/ik muziek op heb staan want je hoort echt zowat alles op de achtergrond, hé Bewerkt: 8 augustus 2011 door TekaLoca Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Dat is wel vervelend Teka. Als het goed is belt de winkel vandaag dat m'n headset er is. Tenminste dat hebben ze me belooft. Maar is het ook mogelijk als ik de draadloze headset aan m'n PC aansluit dat ie hem dan ook oplaad? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Net effe weer Forza 3 gespeeld, damn, heb die game gemist, maar nu net de pret begon heb ik weer een RROD Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Morgen even kijken voor een Capture Card. Ga ik ook Gameplay Uploaden van andere games dan Black Ops. Ik koop hem nog niet direct. Heb alles uitgerekend. Gaat me voor die Capture Card rond de 40 euro kosten. Reageren
PrioX Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Xbox LIVE ligt plat.. Status: Klik Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Xbox LIVE ligt plat.. Status: Klik Hij doet het weer, ik las dit net. Staat er dat ik op XBL ben ingelogd. Reageren
PrioX Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Hij werkt nog niet voor 100%.. Hij toont vrienden offline die eigenlijk gewoon online staan, je kan party's niet joinen, online matches zoeken gaat erg traag, het dashboard is erg traag.. Zo gaat het bij mij tenminste.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Er komt bij mij steeds de heletijd hoeveel vrienden er online zijn. Matches zoeken gaat ook erg traag. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Klopt, heb ik ook last van. Had ik trouwens deze week al eerder. Tijdens het spelen van gears 3. Reageren
Follow Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Mijn console is sinds een uurtje aangemeld voor de closed preview van de komende dashboard update.. Ontvang de update zelf binnenkort. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.