Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben zo verrekte bang dat als ik de Xbox 360 koop, dat ik spijt krijg dat ik de ps3 niet gekocht heb..

Zou ik me niet kunnen voorstellen, waarom zou je teleurgesteld zijn over de 360? 't is een prachtig ding :)

@ samshine: :(

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zo verrekte bang dat als ik de Xbox 360 koop, dat ik spijt krijg dat ik de ps3 niet gekocht heb..

Zou ik me niet kunnen voorstellen, waarom zou je teleurgesteld zijn over de 360? 't is een prachtig ding :)

*Negeert Crifox*, Ik was daar eerst ook bang voor. Maar toen ik op internet aan het rondkijken was naar informatie over veel games die op beide consoles gaan uitkomen ben ik tot de conclusie gekomen dat het ongeveer dezelfde games zijn. Zoniet dan heeft de een wel een goeie concurent voor die ene titel. Ik zeg gewoon doen en anders Lucas zijn advies opvolgen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zo verrekte bang dat als ik de Xbox 360 koop, dat ik spijt krijg dat ik de ps3 niet gekocht heb..

Zou ik me niet kunnen voorstellen, waarom zou je teleurgesteld zijn over de 360? 't is een prachtig ding :)

*Negeert Crifox*, Ik was daar eerst ook bang voor. Maar toen ik op internet aan het rondkijken was naar informatie over veel games die op beide consoles gaan uitkomen ben ik tot de conclusie gekomen dat het ongeveer dezelfde games zijn. Zoniet dan heeft de een wel een goeie concurent voor die ene titel. Ik zeg gewoon doen en anders Lucas zijn advies opvolgen...

Dat was geen advies. Als ik hem was zou ik het apparaat halen. Het is goedkoper en heeft goede spellen. Kun je bijna onmogelijk spijt van krijgen. En Grand Theft Auto IV komt er op, maar dat spreekt voor zich.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi allemaal.

woensdag krijg ik een xbox360(wat dan ben ik jarig).

wat vinden jullie van de xbox360

Even offtopic; staat dit niet in het foute forum (het moet toch in een game forum?)

On-topic;

De XBOX is niet echt mijn ding maar de XBOX 360 lijkt me wel cool, vooral als je ermee online gaat lijkt het me zeker de moeite waard ook zijn de graphix zeer goed en komen en zijn er al goede games op de XBOX 360.

Ik wens je veel speelplezier op je XBOX 360 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Assassin's Creed op Xbox 360 kent iets betere AI

Nieuws | 30 september 2006 - Ondanks dat de PlayStation 3 en Xbox 360-versies van Ubisoft haar aanstormende topper Assassin's Creed vrijwel identiek zijn, maakt de Xbox 360 het toch mogelijk om iets betere kunstmatige intelligentie aan het straatvolk te schenken.

Daarnaast is Ubisoft van plan een leuke twist te geven aan de Achievements in de Xbox 360-versie van het spel. Als de PlayStation 3-versie dus geen verbeteringen kent ten opzichte van de Xbox 360-versie, lijkt het er op dat de Xbox 360 dus de 'meerdere' versie krijgt.

Overigens krijgt Assassin's Creed géén multiplayer-modus, dat heeft Ubisoft eveneens bevestigd. Misschien in Assassin's Creed 2?

Bron: InsideGamer

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Bringing it Home gaat maar door

Na enkele dagen rust weet Microsoft ons vandaag weer compleet te verrassen met een nieuwe demo, en een gratis Xbox Live Arcade game. Zojuist heeft Electronic Arts namelijk de demo vrijgegeven van Need for Speed Carbon. De demo weegt ruim 1 gigabyte, en momenteel gaat de download nogal traag, maar verwacht spoedig een impressie van deze aankomende racegame, welke 3 november in de winkels zal belanden.

De gratis Xbox Live Arcade-titel is de adventure-game Totemball. Deze game is speciaal ontwikkeld voor gebruik bij de Xbox Live Vision. Jij beweegt jouw personage over het scherm door met je handen te bewegen. Je moet binnen een bepaalde tijdslimiet een aantal items zien te vinden, om zo door het spel heen te komen. De game is nu gratis te downloaden, en weegt zo'n 40MB.

by Ownage.nl

-------------

Need for speed ! :)

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe Details Assasins Creed :) (ook voor ps3 ;))

# Altair heeft in zijn rol als huurmoordenaar gefaald omdat het hem niet lukte de tempelier Robert de Sable te vermoorden. Daarom komt hij terecht in de laagste rank van huurmoordenaars binnen zijn organisatie.

# Altair ontvangt zijn missies van Sinan, de leider van de assassins. Hij vertelt Altair welke corrupte mensen hij moet vermoorden.

# De drie belangrijkste steden waar je je zult bevinden zijn Jeruzalem, Akko en Damascus.

# Tussen deze steden liggen woestijnen, bossen, met sneeuw bedekte bergtoppen, geheime plekken en groene weiden.

# Je kunt je reis van stad naar stad te voet afleggen, of op de rug van je paard.

# Op het scherm kunnen meer dan zestig NPC’s (Non Player Characters) tegelijk aanwezig zijn.

# Tijdens gevechten is er een automatisch block-systeem dat vijandelijke aanvallen afweert. Vertrouw hier overigens niet te lang op, want afweren en blokken verzwakken Altair met de tijd.

# Net als in de meeste RPG’s zal Altair na verloop van tijd betere wapens tot zijn beschikking hebben.

# Pas op, spoilers: Doorheen de geschiedenis ontvouwt zich een complot, dat verbonden is aan een man in de toekomst. Deze man volgt de avonturen van Altair door zijn ogen.[/font]

Assassin’s Creed moet in het eerste kwartaal van 2007 uitkomen voor de Xbox 360 en de Playstation 3.

Bron: http://www.insidegamer.nl

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

AI Assasssin's Creed niet beter op Xbox 360

Nieuws | 7 oktober 2006 - Op 30 september stond er een berichtje op InsideGamer dat veel heftige reacties wist op te roepen: de Xbox 360 versie van Assassin's Creed zou over betere AI beschikken dan de PlayStation 3 versie. Inmiddels is het artikel aangepast, en blijkt er iets heel anders:

And while the 360 hardware enables Ubisoft's team to use multiple threads to enhance the crowd's AI, the end result for the game on both systems will be the same. "While the method for distributing AI load is different on each platform, the AI code itself is the same. Players will experience the exact same crowd results on PS3 and Xbox360," Ubisoft explained.

Wel een heel slordig foutje van IGN... of een heel slordige uitspraak van Ubisoft. Enfin, de Achievements op de Xbox 360 versie krijgen nog steeds 'een leuke twist', de PS3 versie niet. Dat lijkt dan ook meteen het enige verschil te zijn.

Bron: insidegamer.nl

Jammer, gelukkig zijn de achievements nog gebleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...