Boris H. Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik heb gelezen dat de 360 1 USB ingang heeft en ergens anders lees ik weer dat ie er 3 heeft. Hoeveel USB ingangen heeft hij nu? Want ik ben van plan er een aan te schaffen voor GTA IV. Gratz, Boris H. Reageren
RTS Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik heb gelezen dat de 360 1 USB ingang heeft en ergens anders lees ik weer dat ie er 3 heeft. Hoeveel USB ingangen heeft hij nu? Want ik ben van plan er een aan te schaffen voor GTA IV.Gratz, Boris H. Hij heeft er 3! Reageren
Boris H. Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ok, dus ik kan bijv mijn MP3-speler gewoon aan de voorkant aansluiten? En nog een vraag, ik las ergens dat als je hem 2ehands koopt je geen Xbox live silver hebt? Is dit zo en kun je het anders nog gratis krijgen? Boris H. Reageren
RTS Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ok, dus ik kan bijv mijn MP3-speler gewoon aan de voorkant aansluiten? En nog een vraag, ik las ergens dat als je hem 2ehands koopt je geen Xbox live silver hebt? Is dit zo en kun je het anders nog gratis krijgen?Boris H. Ja je MP3 kan er gewoon in aan de voorkant of achterkant (bij mij past ie alleen achterin de 360). En Live Silver heb je altijd gratis, dus dit lijkt me onzin. Live Gold is de betaalde versie en die zit er niet bij, alleen de eerste maand gratis als je je aanmeld op Live, maar hoogstewaarschijnlijk is die dan al verlopen bij een tweedehands Xbox360. Reageren
Boris H. Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik heb net een X360 gekocht en ben aan het uittesten wat ie allemaal kan Ik ga nu proberen op het internet aan te sluiten en mijn MP3 aan te sluiten. Xbox360 FTW! Boris H. Reageren
White Gold Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Jeej, iedereen koopt een 360 met de IV trailer . Doe ik zelf namelijk ook binnenkort . Alleen nog even m'n geld innen... Maar even een vraag die me dwars zit. Ik wil straks als ik m'n 360 heb het internet op. Hoe gaat dat dan? Ik heb met m'n pc een draadloos modem en router. Moet ik daar m'n 360 ook op aansluiten? En als ik online ga, kan ik dan zelf bepalen wanneer Gold ingaat? Want anders dan ga ik pas online als ik het echt wil. Greetz, WG. Reageren
Boris H. Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik heb gisteren een X360 gekocht. Toen ik de internetkabel erindeed had ik meteen internetverbinding. Om op marketplace te komen, online te spelen en alles moet je eerst een Account maken. Zodra je je account hebt gemaakt heb je automatisch 1 maand Xbox live gold. Je moet dus zodra je een account hebt meteen een maand Xbox live gold hebben. Veel plezier ermee! Boris H. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Over een week krijg ik mijn X360 van mijn ouders als paascadeau en dat ik zo goed spaar. Een hele goede keuze volgens mij, want ik heb al veel titels klaarstaan die mijn collectie mogen vergroten Maar ik had nog enkele vragen: Xbox Live Silver Ik heb er al wat informatie over opgezocht maar ik blijf er te weinig informatie over hebben. Moet je er nu voor betalen om het altijd te kunnen behouden en hoe kom je eraan? Xbox Live Verbruikt het veel van je internet. Live spelen is natuurlijk leuk, maar verbruikt zeker heel veel internet. Aangezien wij hier nu al 4mb hebben verbruikt op een dag is het wel veel. Xbox Live Accesoire? Heb je speciale accesoires nodig om op Xbox live te kunnen. Of kan dit gewoon via je internetkabeltje Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Over een week krijg ik mijn X360 van mijn ouders als paascadeau en dat ik zo goed spaar. Een hele goede keuze volgens mij, want ik heb al veel titels klaarstaan die mijn collectie mogen vergroten Maar ik had nog enkele vragen: Xbox Live Silver Ik heb er al wat informatie over opgezocht maar ik blijf er te weinig informatie over hebben. Moet je er nu voor betalen om het altijd te kunnen behouden en hoe kom je eraan? Live Silver is gratis. Silver is puur om demo's en dergelijke te downloaden van Marketplace en meer, maar je kunt er niet online mee gamen. Om een silveraccount te krijgen hoef je je als het goed is alleen maar te registreren. Xbox Live Verbruikt het veel van je internet. Live spelen is natuurlijk leuk, maar verbruikt zeker heel veel internet. Aangezien wij hier nu al 4mb hebben verbruikt op een dag is het wel veel. Ik weet niet precies hoeveel dataverkeer Xbox Live in beslag neemt, maar ik denk zo'n 500 kb/s. Om met m'n PS2 online te gamen heb ik zo'n 300 kb/s nodig, ik denk dat Xbox Live meer nodig heeft. Maar ik weet het absoluut niet zeker. Xbox Live Accesoire? Heb je speciale accesoires nodig om op Xbox live te kunnen. Of kan dit gewoon via je internetkabeltje Als je gewoon bedraad internet hebt heb je geen accesoires nodig om online te kunnen, anders moet je een Wireless Network Pack kopen. Wel heb je om online te kunnen gamen een Xbox Live Goldkaart nodig. Deze kosten 60 euro en dan kun je een jaar lang online gamen. Voor sommige downloads heb je Xbox Live Points nodig. Deze kosten zo'n 26 euro per 2100 punten. Reageren
MNC3 Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) De snelheid die je nodig hebt hangt van game tot game af. Met hoe meer je er op bent hoe meer je nodig hebt. Ik heb 10mbps download en 254kbps upload. En daar heb ik meer dan genoeg aan. Terwijl kan ik wachten ot ik mij xbox terug krijg. Ups is hem pas dinsdag komen halen. Nu is hem al sinds gisteren in duitsland nu 113 dagen nog wachten waarschijnelijk. Bewerkt: 5 april 2007 door MNC3 Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Bijna 1000 klachten over Xbox 360 Bijna 1000 mensen hebben klachten over de spelcomputer Xbox 360. Het systeem zou krassen maken op dvd's. Dat meldt het tv-programma Kassa dat de klachten verzamelde. Miljoen apparaten Kassa heeft zelf ook onderzoek gedaan. Ook daaruit blijkt de beschadiging. Volgens Kassa zijn er tussen de één en twee miljoen apparaten die de problemen veroorzaken. Deze zouden tussen mei en december 2006 gemaakt zijn. Microsoft Microsoft, dat de Xbox 360 produceert, heeft nog niet gereageerd, omdat het de tv-uitzending niet gezien heeft. Bericht van www.rtlnieuws.nl ----- Haha .. tsjaa die xbox 360 he .. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Dat heb ik ook bij mn Gears Of War. Ik heb zojuist eff XboX live Support gebeld en ze zeggen dat het aan dingen in de omgeving liggen ofzo. En "kunnen" ze me geen neiuwe CD geven... Reageren
SamShine Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 ...Haha .. tsjaa die xbox 360 he .. Kom op zeg, het is algemeen bekend dat de Xbox 360 nogal wat problemen kent, maar hier zo op reageren is niet nodig. Het is juist zo bekend omdat de mensen die er last van hebben brengen die heel erg overdreven naar buiten, de mensen die hier geen last van hebben doen dit niet. Waardoor het lijkt alsof er heel erg veel problemen zijn. Iet s redelijker reageren kan naar mijn idee best. Overigens vind ik dat Microsoft er wat aan moet gaan doen, want dát dit soort problemen uberhaupt voorkomen vind ik nogal zwak van hun.. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik heb gehoord dat het probleem veroorzaakt word door 2 soorten Disc-Drives. De ene zou een soort van kussentjes hebben die de DVD's hier tegen beschermen. De andere, die voor de problemen zorgt, zou deze 'beschermings kussentjes' niet hebben en daardoor de DVD's beschadigen. Hierbij komt ook nog naar boven dat het probleem zich alleen voordoet als je de XboX 360 rechtop zou hebben staan. Anders zou het probleem zich veel minder voor doen. Geen idee of het waar is maar áls het dat is zou ik als ik een 360 Owner was hem voor de zekerheid even horizontaal zetten, neem het zekere voor het onzekere. Dan zou ik, als ik Microsoft was, de 360's met de slechte drives (Aannemend dat ze ze kunnen opsporen) terug halen en het probleem fixen want anders keren de gebruikers zich tegen hun. Dit zou ookal aan de gang zijn, de mensen willen andere mensen oproepen om samen in protest te gaan. Bron: Gehoord uit best betrouwbare bronnen maar je weet natuurlijk nooit zeker.. Reageren
SamShine Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik heb gehoord dat het probleem veroorzaakt word door 2 soorten Disc-Drives. De ene zou een soort van kussentjes hebben die de DVD's hier tegen beschermen. De andere, die voor de problemen zorgt, zou deze 'beschermings kussentjes' niet hebben en daardoor de DVD's beschadigen. Hierbij komt ook nog naar boven dat het probleem zich alleen voordoet als je de XboX 360 rechtop zou hebben staan. Anders zou het probleem zich veel minder voor doen.Geen idee of het waar is maar áls het dat is zou ik als ik een 360 Owner was hem voor de zekerheid even horizontaal zetten, neem het zekere voor het onzekere. Dan zou ik, als ik Microsoft was, de 360's met de slechte drives (Aannemend dat ze ze kunnen opsporen) terug halen en het probleem fixen want anders keren de gebruikers zich tegen hun. Dit zou ookal aan de gang zijn, de mensen willen andere mensen oproepen om samen in protest te gaan. Bron: Gehoord uit best betrouwbare bronnen maar je weet natuurlijk nooit zeker.. Je verhaal klopt volledig, het licht voornamelijk aan de 1e generatie disc-drives, de Hitascha drives als ik het me goed kan herrineren. Deze missen inderdaad een stootkussentje waardoor als de disc te hard tegen de lens aankomt er een kras in kan komen. Ik heb zelf al mijn consoles horizontaal staan, zowel mijn Playstation 2 als mijn Xbox 360, en verder nooit behoefte gehad deze overeind te zetten. Dat ziet er minder mooi uit... En inderdaad, Microsoft moet ze gewoon terughalen, aan de hand van de serienummers die elke Xbox 360 heeft, ism Xbox Live moet dat zéker makkelijk gaan. Doe het Microsoft, voor het te laat is. Erbij blijvend dat er erg veel overdreven word. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.