Rullez Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik heb ook nog een vraagje, Als ik een HD Ready TV koop. Heb ik dus nog geen HD. Maarw at gata het kosten om van HD Ready Full HD te maken. Reageren
Black Force Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 HD ready en full HD zijn 2 apparte dingen en dus ook 2 apparte TV toestellen. HD ready is 720p/1080i en full HD is 720p/1080i/1080p. Dus als je eerst een HD ready koopt, wat ik je ook aanraad te doen, en daarna naar full HD wil, moet je dus weer een nieuwe televisie kopen. maar als je een HD ready, 720/1080i TV hebt, kan ik je vertellen dat je al supermooie beeldkwaliteit hebt. dus ik denk dat het zonde van je geld is om een full HDTV te kopen, maar ja, dat kan ik dus niet voor jouw gaan beslissen. Dus, als je echt het allerbeste wil, zul je moeten overwegen een full HDTV te kopen, anders kun je het beste een HD ready TV nemen. dat is ook omdat je het verschil van 720p naar 1080p pas merkt vanaf een bepaalde kijkafstand, die dacht ik zoiezo meer als 3 meter moest zijn. hopelijk heb ik je hierbij voldoende ingelicht, anders vraag je maar wat je nog wilt weten! Greetz, Black Force Reageren
Gta-killer Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik weet niet hoe grote TV je wil kopen maar Full HD raad ik je af als de tv kleiner als 82 cm is. Ik heb wel eens gehoord dat bij 82 cm of kleinere schermen je geen verschil tussen HD ready en Full HD kunt zien, omdat er bij HD ready al zoveel pixels per vierkante centimeter zitten dat je oog er gewoon niet merkbaar meer ziet. Volgens mij heb je ook bijna geen full hd TV's die kleiner zijn dan 82 cm. Ik heb zelf een 66 cm HD ready tv waar 1 dode pixel op zit, als je verder dan 1 meter van de TV zit kan je de dode pixel onmogelijk zien, die bijna 4 pixels van full HD waar op een HD ready tv maar 1 zou zitten kan je dus niet zien. Reageren
Marsmello Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Volgens mij is hij vanaf gister op de markt. Komt er één 360? falcon? Krijg ik hier nog meer info over? want op google vind ik niet veel daar over... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Volgens mij is hij vanaf gister op de markt. Komt er één 360? falcon? Krijg ik hier nog meer info over? want op google vind ik niet veel daar over... Wat ik van google begrijp is dat de xbox 360 falcon nieuwe chips krijgt die kleiner zijn en dus minder hitte opwekken. Dit zou het probleem van de te hete console dus voledig moeten oplossen, ik vraag me alleen af of ze met nieuwe chipset niet nieuwe problemen gaan krijgen, maar dit zullen we nog wel zien. Als je nu dus van plan bent om een xbox te kopen kan je dus beter tot het najaar wachten denk ik. Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Volgens mij is hij vanaf gister op de markt. Komt er één 360? falcon? Krijg ik hier nog meer info over? want op google vind ik niet veel daar over... Wat ik van google begrijp is dat de xbox 360 falcon nieuwe chips krijgt die kleiner zijn en dus minder hitte opwekken. Dit zou het probleem van de te hete console dus voledig moeten oplossen, ik vraag me alleen af of ze met nieuwe chipset niet nieuwe problemen gaan krijgen, maar dit zullen we nog wel zien. Als je nu dus van plan bent om een xbox te kopen kan je dus beter tot het najaar wachten denk ik. Maakt niet zo uit. Als je Xbox 360 kapot gaat over 4 weken en je laat hem repareren door MicroSoft steken ze de nieuwe moederbord er in omdat die al klaar is. Echterwel willen ze de Xbox 360's eerst verkopen die die nieuwe moederbord nog niet hebben.Want die nieuwe moederbord er nu in steken bij die Xbox 360 die nog moeten verkocht worden levert teveel werk op. Dus dan ben je al goed safe. Na reparatie wel. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Whoopie, hoe kom je erbij dat de Elite een 20 GB HDD heeft? De Elite heeft een 120 GB HDD, de 'Premium' heeft een 20 GB HDD. En de Core, het goedkoopste pakket, heeft géén opslagmedium en krijg binnenkort standaard een 256 MB memorystick. Ik was verward tussen Elite en Premium. Maar kan gebeuren toch Reageren
Las Vegas Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 mijn xbox was kapot en kreeg een nieuwe binne 1.5 week en 1 maand gratis xbox live, Goede service dus !!! Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 mijn xbox was kapot en kreeg een nieuwe binne 1.5 week en 1 maand gratis xbox live, Goede service dus !!! Ik ben blij dit eens te horen. Ik zou mijn Xbox ook eens moeten opsturen, maar ben bang voor de lange wachttijden. Hij geeft heel regelmatig bij het opstarten van een game "This disk can't read". Voornamelijk bij het Rainbow Six Vegas spel. Ik ben een datum aan het uitzoeken wanneer ik hem zou kunnen opsturen. Een datum, waar ik het in die tijd redelijk druk heb. Dan hoef ik hem niet te missen Reageren
The GamerII Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Lange wachttijden? Zeker niet. Je hebt hem binnen 2 weken weer of eerder. Zeker goede service Het schijnt ook zo te zijn dat je als je spellen kapot zijn, je spellen vergoed worden, en je nog wat fan items kan krijgen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Lange wachttijden? Zeker niet. Je hebt hem binnen 2 weken weer of eerder. Zeker goede service Het schijnt ook zo te zijn dat je als je spellen kapot zijn, je spellen vergoed worden, en je nog wat fan items kan krijgen Goede service? Ze moeten gewoon netzoals bij de PS3 een omruil garantie bieden waarbij je gewoon in de winkel kan ruilen. Overigens zijn de 3 jaren garantie wel fijn. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Lange wachttijden? Zeker niet. Je hebt hem binnen 2 weken weer of eerder. Zeker goede service Het schijnt ook zo te zijn dat je als je spellen kapot zijn, je spellen vergoed worden, en je nog wat fan items kan krijgen Goede service? Ze moeten gewoon netzoals bij de PS3 een omruil garantie bieden waarbij je gewoon in de winkel kan ruilen. Overigens zijn de 3 jaren garantie wel fijn. Heb je niet gewoon 2 garanties. WInkel Garanties en Fabrieks Geranties.... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Lange wachttijden? Zeker niet. Je hebt hem binnen 2 weken weer of eerder. Zeker goede service Het schijnt ook zo te zijn dat je als je spellen kapot zijn, je spellen vergoed worden, en je nog wat fan items kan krijgen Goede service? Ze moeten gewoon netzoals bij de PS3 een omruil garantie bieden waarbij je gewoon in de winkel kan ruilen. Overigens zijn de 3 jaren garantie wel fijn. Heb je niet gewoon 2 garanties. WInkel Garanties en Fabrieks Geranties.... Op ps3 en xbox 360 zit dacht ik alleen maar fabrieksgarantie op. Meeste electronice hebben alleen maar fabrieksgarantie zoals TV's. @bovenaan quote. Maar wie wil er nu een sticker waar xbox 360 op staat Reageren
Rullez Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Lange wachttijden? Zeker niet. Je hebt hem binnen 2 weken weer of eerder. Zeker goede service Het schijnt ook zo te zijn dat je als je spellen kapot zijn, je spellen vergoed worden, en je nog wat fan items kan krijgen Goede service? Ze moeten gewoon netzoals bij de PS3 een omruil garantie bieden waarbij je gewoon in de winkel kan ruilen. Overigens zijn de 3 jaren garantie wel fijn. Heb je niet gewoon 2 garanties. WInkel Garanties en Fabrieks Geranties.... Op ps3 en xbox 360 zit dacht ik alleen maar fabrieksgarantie op. Meeste electronice hebben alleen maar fabrieksgarantie zoals TV's. @bovenaan quote. Maar wie wil er nu een sticker waar xbox 360 op staat Ik heb op mijn tv 3 jaar garantie. 2 jaar fabrieks gerantie en nog 1 jaar van de winkel. Bij de winkelgarantie kan ik hem inruilen voor een nieuwe en bij de fabrieksgerantie word hij gerepareerd. Reageren
meetlatsback Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Koop gewoon een ps3, blu-ray speler, maakt geen krassen op cd's, hdmi zo ingebouwd, en je moet geen draadloze ontvanger kopen van 70€ om internet te hebben, en het netwerk is gratis, de graphics van de firsth gen games hebben dezelfde graphics als een game die nu uitkomt op de 360,.... kzouw gewoon een ps3 kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.