Venzio Geplaatst: 25 december 2012 Rapport Geplaatst: 25 december 2012 Dat is dus Der Alte Dessauer - Original Zillertaler. Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 december 2012 Rapport Geplaatst: 27 december 2012 Ik heb ook iets met Paint gemaakt en daarin kun je zien wanneer een woord op welk ritme gezegd wordt. Dit is 'm: Ik hoop dat jullie weten wat voor nummer het is! Nyltje dat is het jammere als je het zo opzegt, dan moet iemand anders het nummer precies ook zo ge-mamma'appelsapt hebben Ja maar zo heb ik het alleen onthouden! xD Reageren
commando Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Geplaatst: 28 december 2012 Ik heb ook iets met Paint gemaakt en daarin kun je zien wanneer een woord op welk ritme gezegd wordt. Dit is 'm: Ik hoop dat jullie weten wat voor nummer het is! Nyltje dat is het jammere als je het zo opzegt, dan moet iemand anders het nummer precies ook zo ge-mamma'appelsapt hebben Ja maar zo heb ik het alleen onthouden! xD Ik heb het in ieder geval niet zo ge-mamma'appelsapt. Hopelijk hoor je het nummer nog een keer, en kan je wat van de originele songtekst onthouden Reageren
myron.b Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Geplaatst: 31 december 2012 Hoe heet de track in het begin? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 1 januari 2013 Rapport Geplaatst: 1 januari 2013 Hallo iedereen, Laatst een keer ergens gehoord, een liedje met flinke gitaar erin. De hiphopper rapte er best wel snel erna. De rockster zong iets met fire dacht ik zo. Het liedje komt als het goed is uit 2012. Heeft iemand een idee? Dank u alvast! Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Fillmpje* Hoe heet de track in het begin? Deze? Ik heb er nog 1 die het ook kan zijn: Bewerkt: 5 januari 2013 door nyltje Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Hoe heet het nummer in de intro van Cheatlikachamp (Gawley)? Niemand? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Hoe heet het nummer in de intro van Cheatlikachamp (Gawley)? Niemand? Volgens z'n Facebook moet het dit zijn: En na controle klopt dat ook. Op (onder andere) 1:10 krijg je het fragment. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Dank je wel! Biertje komt nog... Reageren
Dotz Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Ik heb een ''raar'' verzoekje.. Een paar jaar geleden, zo rond 2010, 2011, wist ik de naam van een liedje over Geert Wilders op Youtube. Het liedje was gezongen op de melodie van ''Eigen Huis van René Froger'. Een stuk uit de tekst dat ik me nog kan herinneren is ''Heb je soms geen fijne jeugd gehad?''. Ik kan me overigens niet meer herinneren of het lied pro- of anti-Geert Wilders' en zijn ideeën was (). Iemand enig idee waar ik het over heb? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 maart 2013 Rapport Geplaatst: 7 maart 2013 Ik heb een ''raar'' verzoekje.. Een paar jaar geleden, zo rond 2010, 2011, wist ik de naam van een liedje over Geert Wilders op Youtube. Het liedje was gezongen op de melodie van ''Eigen Huis van René Froger'. Een stuk uit de tekst dat ik me nog kan herinneren is ''Heb je soms geen fijne jeugd gehad?''. Ik kan me overigens niet meer herinneren of het lied pro- of anti-Geert Wilders' en zijn ideeën was (). Iemand enig idee waar ik het over heb? Zoeken op Google op Geert Wilders René Froger Eigen Huis levert dit op: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hVTxFHUakrc Is dat 'm? Reageren
Dotz Geplaatst: 8 maart 2013 Rapport Geplaatst: 8 maart 2013 Waarom heb ik dat toch niet gevonden? Ik heb op van alles gegoogled maar dat heb ik blijkbaar overgeslagen.. Bedankt iig! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 19 maart 2013 Rapport Geplaatst: 19 maart 2013 Mensen, ik hoop dat jullie hiermee kunnen helpen. Dit nummer vind ik heel vet en wil ik zo graag op me iPod hebben. Het is een nummer dat wordt gespeeld bij de film Officer Down. In de film begint het nummer ongeveer bij 22:30. Als iemand weet, please help me hiermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.