SpacyColours Geplaatst: 25 maart 2013 Rapport Geplaatst: 25 maart 2013 De muziek op de achtergrond in deze video (Jaja "hey die is van 9gag!" heel leuk): De aanwijzingen die ik uit de reacties heb zijn "Quigly Down Under", "True Grit", "The Comancheros", "Mariachi" en "Iets met John Wayne". Dit zijn allemaal 'klinkt een beetje als'-versies maar ik wil graag dit precieze nummer weten (zonder die schep-geluiden dan). Ben nog steeds op zoek en het is nog steeds onbekend.... iemand heeft uit pure wanhoop een alleraardigst alternatief gemaakt door stukjes zonder stepgeluiden uit die video te loopen, maar het liefst hoor ik natuurlijk gewoon de originele versie van dat lied. Reageren
-MessiaX- Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 (bewerkt) !!!Ladies and Gentlemen: We got him!!! ( ps. u wilt niet weten wat voor moeite ik er voor heb gedaan, daarom vertel ik het ook niet ) Bewerkt: 28 maart 2013 door -MessiaX- Reageren
SpacyColours Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Geplaatst: 28 maart 2013 Geweldig, dank je wel!!! _O_ Reageren
myron.b Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Geplaatst: 5 april 2013 (bewerkt) Ik zoek een lied wat wat veel op de radio werd gedraaid. Het was een liedje met 2 mannen dacht ik, Ik heb sommige woorden/teksten nog onthouden. Er kwam een rapper volgens mij in voor en die song: "We couldnt break it, couldnt break it." Ook song iemand erin: "And this..and you and me." en toen kwam er muziek dat ging zovan: tu tu tu tududududuuuuwww en toen werd het herhaald. Het ziet er misschien allemaal vaag uit maar dit is wat ik onthouden heb. @Hieronder, dat is hem helaas niet. Bewerkt: 6 april 2013 door myron.b Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 april 2013 Rapport Geplaatst: 13 april 2013 @myron is dit hem misschien: Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 april 2013 Rapport Geplaatst: 21 april 2013 Wat voor soort muziek was het? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 april 2013 Rapport Geplaatst: 29 april 2013 Gisteren op het werk hoorde ik dit nummer op de radio: Maar het deuntje kwam me bekend voor wat je hoort als je de link opent, het is zeker geen nieuw deuntje, weet iemand hoe het liedje daarvan heet? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 29 april 2013 Rapport Geplaatst: 29 april 2013 (bewerkt) Bewerkt: 29 april 2013 door SpacyColours Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 april 2013 Rapport Geplaatst: 29 april 2013 Serieus?! Dat nummer luister ik minimaal 1 keer per week, dat ik er zelf niet op was gekomen. Bedankt in ieder geval! Reageren
SilverRST Geplaatst: 29 april 2013 Rapport Geplaatst: 29 april 2013 Handige topic. Zo heb ik een liedje die ik heb gehoord in een film. De film heet Rapid fire. Op google schijnt er veel verschillende Rapid Fires te zijn maar deze is een 2006 versie. Het gaat over de langste achtervolging na een bank te hebben beroofd. Ik vind het liedje dat gedraaid werd op het einde heel mooi, als de film zelf afgelopen is, maar weet niet hoe het liedje heet en wie de auteur is. Misschien dat iemand het toevallig weet? Dit is de film: http://www.imdb.com/title/tt0426138/ Reageren
myron.b Geplaatst: 29 april 2013 Rapport Geplaatst: 29 april 2013 Wat voor soort muziek was het? Het heeft dezelfde deun als Give me everything tonight. Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 april 2013 Rapport Geplaatst: 29 april 2013 Blue_V, heb je een concreet voorbeeld van wat je bedoelt? Een YouTube-linkje o.i.d.? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.