SilverRST Geplaatst: 29 april 2013 Rapport Geplaatst: 29 april 2013 Blue_V, heb je een concreet voorbeeld van wat je bedoelt? Een YouTube-linkje o.i.d.? Geen idee. Zal even kijken op Youtube. Welke concreet voorbeeld heb je nodig? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 29 april 2013 Rapport Geplaatst: 29 april 2013 Misschien een beeld van die scène of iets dergelijks? Of het misschien wat beschrijven, zodat we wat meer houvast hebben. Googlen op 'Rapid Fires 2006 soundtrack' of zoiets levert namelijk weinig op. Reageren
SilverRST Geplaatst: 29 april 2013 Rapport Geplaatst: 29 april 2013 Ja inderdaad. Daar zocht ik juist ook op en met weinig resultaten tot geen. Weet niet of het helpt maar het is precies deze film: http://en.wikipedia.org/wiki/Rapid_Fire_%282006_film%29 "Music by" helpt vast ook niks aangezien het een vrouwelijke stem was die zong. Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 mei 2013 Rapport Geplaatst: 4 mei 2013 Is het lied van Buch in de bajes een echt nummer of gewoon even een klen stukje. Het gaat om het deuntje als er staat: straks in Buch in de bajes. Om het even snel te horen; aflevering 6, 12:14. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 mei 2013 Rapport Geplaatst: 4 mei 2013 Op de site staat dat ze heel specifiek de muziek uitkiezen voor het programma. Om de aflevering terug te kijken moet je betalen, daar heb ik geen zin in. Maar kijk hier even, misschien dat je iets herkenbaars tegenkomt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 (bewerkt) Om de aflevering terug te kijken moet je betalen, Serieus? Da's best stom, ik kan het wel gwn gratis kijken, vaag... Op de site staat dat ze heel specifiek de muziek uitkiezen voor het programma. Maar kijk hier even, misschien dat je iets herkenbaars tegenkomt. Bedankt, maar hij staat er niet tussen. Ik heb trouwens een link: http://www.rtl.nl/xl...4d-0e86109864c6 Is het lied van Buch in de bajes een echt nummer of gewoon even een klen stukje. Het gaat om het deuntje als er staat: straks in Buch in de bajes. Om het even snel te horen; aflevering 6, 12:14. Met deze link dus --> http://www.rtl.nl/xl/#/u/b116a161-23d7-49fe-ba4d-0e86109864c6 Bewerkt: 5 mei 2013 door nyltje Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 Om de aflevering terug te kijken moet je betalen, Serieus? Da's best stom, ik kan het wel gwn gratis kijken, vaag... Ik zie het al, ik keek blijkbaar bij aflevering 7; je kan bij betaling een aflevering vooruit kijken.Het muziekstukje wat jij bedoelt, daar ging bij mij helaas geen belletje bij rinkelen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 mei 2013 Rapport Geplaatst: 5 mei 2013 Toch bedankt voor het proberen. Misschien heb ik dan nog iets wat je misschien weet. Ik zoek een spannend lied voor een trailer. En zo dat de er bij elke dreun een ander fragment komt. Zoiets als de trailer van Cod Mw3: En natuurlijk als iemand deze weet : Is het lied van Buch in de bajes een echt nummer of gewoon even een klen stukje. Het gaat om het deuntje als er staat: straks in Buch in de bajes. Om het even snel te horen; aflevering 6, 12:14. Met deze link dus --> http://www.rtl.nl/xl...4d-0e86109864c6 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Geplaatst: 13 mei 2013 1:30 tot ongeveer 1:45 Net ervoor is het AC/DC - Back In Black, wat is het nummer erna? Reageren
thebig Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Geplaatst: 13 mei 2013 Wel, als ik er naar luister, is dit het eerste nummer waar ik aan denk: http://www.youtube.com/watch?v=S8w4u-GbEw4 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Geplaatst: 13 mei 2013 Klinkt helemaal hetzelfde, kan niet anders dan dat het dat nummer is. Heel erg bedankt! Reageren
Venzio Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Heb ook weer een aanvraag: Het is een man die het nummer zingt, geen rock of iets meer een "normaal" nummer, en hij zingt iets van "And everyday I used to ...." en iets met: "I was falling falling (falling a river...?)" een beetje vaag, maar misschien dat iemand hem kent? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 (bewerkt) Heb ook weer een aanvraag: Het is een man die het nummer zingt, geen rock of iets meer een "normaal" nummer, en hij zingt iets van "And everyday I used to ...." en iets met: "I was falling falling (falling a river...?)" een beetje vaag, maar misschien dat iemand hem kent? Heb je echt niet meer lyrics? Het zegt me wel wat vaag omdat het nou net dat soort lyrics zijn die je vaak hoort in nummers. Ik probeer altijd zoveel mogelijk lyrics zelf te onthouden door ze typen in een conceptbericht in sms, dan weet Google zowat altijd het antwoord. Bewerkt: 14 mei 2013 door MegaPilot Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 mei 2013 Rapport Geplaatst: 14 mei 2013 Heb ook weer een aanvraag: Het is een man die het nummer zingt, geen rock of iets meer een "normaal" nummer, en hij zingt iets van "And everyday I used to ...." en iets met: "I was falling falling (falling a river...?)" een beetje vaag, maar misschien dat iemand hem kent? Heb je echt niet meer lyrics? Het zegt me wel wat vaag omdat het nou net dat soort lyrics zijn die je vaak hoort in nummers. Ik probeer altijd zoveel mogelijk lyrics zelf te onthouden door ze typen in een conceptbericht in sms, dan weet Google zowat altijd het antwoord. De lyrics zeiden mij ook wat en ik kwam uit op Ilse de Lange met The Great Escape...maar dat is geen man en klinkt ook niet zo, dus ik denk niet dat Venzio die zoekt Iets meer info zou dus inderdaad fijn zijn Reageren
Venzio Geplaatst: 15 mei 2013 Rapport Geplaatst: 15 mei 2013 Heb dat nummer weken geleden gehoord denk ik haha, dan komt het weer eens boven en dan zit ik ermee in mijn hoofd, helaas heb ik geen andere lyrics.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.