-MessiaX- Geplaatst: 15 mei 2013 Rapport Geplaatst: 15 mei 2013 Heb ook weer een aanvraag: Het is een man die het nummer zingt, geen rock of iets meer een "normaal" nummer, en hij zingt iets van "And everyday I used to ...." en iets met: "I was falling falling (falling a river...?)" een beetje vaag, maar misschien dat iemand hem kent? " Normale " muziek bestaat niet Probeer een beetje voor je zelf op antwoorden te komen, zodat wij ook wat meer ijkingen tot herkenning hebben. Heb je het nummer vaker gehoord? Zo ja, dan kan het een bekender nummer zijn. Waar hoorde je het nummer? Hoorde je het op de radio, in een reclamespotje? Hoe definieer ik " normale " muziek? Is het rustige muziek ( laag tempo ) of was het wat snellere muziek. Wat was de instrumentale bijdrage? Hoorde je veel ( instrumentale ) muziek, behalve tekst. Heb je ook nog een deuntje in je hoofd zitten en met welke instrumenten werd dat deuntje bespeeld. De man die het zong, met wat voor soort stem zong ie het? Een zware stem, een lichte stem. En met wat voor accent zong ie. Enige song wat nog een beetje in mijn hoofd op kwam, wat er een beetje op lijkt (al is het niet qua lyrics): Proud Mary, en de versie van Creedence Clearwater Revival Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 mei 2013 Rapport Geplaatst: 17 mei 2013 LOL! Ik dacht ook aan Proud Mary, maar omdat de lyrics helemaal niet kloppen, postte ik het niet. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 mei 2013 Rapport Geplaatst: 27 mei 2013 (bewerkt) Kan iemand me helpen met deze? Ik dacht zelf aan The Jack van AC/DC voor de linkse gitaarspeler..Of is het een mixje van het moment en bestaat dit nummer gewoonweg niet in deze combinatie? http://www.youtube.com/watch?v=XARrpBbLpXc Zelf gefilmd overigens. Bewerkt: 27 mei 2013 door MegaPilot Reageren
xoex23 Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Geplaatst: 8 juni 2013 (bewerkt) Het nummer dat speelt van 0:00 tot 0:04 waar Manolev de VI zit te lezen, weet iemand deze?Edit: Ik heb hem al Bewerkt: 8 juni 2013 door xoex23 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 (bewerkt) 1:52 - 1:56Het is een superbekend nummer, de naam ontgaat me helaas..@ ninja's hieronder: Dankje! Bewerkt: 19 juni 2013 door MegaPilot Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 In die paar seconden herken ik volgens mij van Alex Gaudino... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 Alex Gaudino - Destination Calabria Edit Excuus 1 - Trage laptop zeg... Excuus 2 - Bah, een fanatieke nieuwe GM Reageren
thebig Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 Onze leider bij Raad de Artiest moest weer per se zijn eer verdedigen en het nog eens posten. Of zou het hem soms om de clip te doen zijn? Reageren
boy1990 Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 Heey, ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe het liedje heet wat ik zoek. Lastig uit te leggen, het is in ieder geval een super bekend nederlandstalig nummertje Wordt vaak in de kroeg gedraaid bij het uitgaan, refrein gaat 'rengedeng rengedeng rengedeng rengedeng hoehoeee' , ik kom alleen niet op de rest van de tekst, hooop dat iemand voor mij dit mysterie oplost;) rengedeng kan trouwens ook ringeling zijn of zoiets. Reageren
Venzio Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Geplaatst: 22 juni 2013 (bewerkt) Heey, ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe het liedje heet wat ik zoek. Lastig uit te leggen, het is in ieder geval een super bekend nederlandstalig nummertje Wordt vaak in de kroeg gedraaid bij het uitgaan, refrein gaat 'rengedeng rengedeng rengedeng rengedeng hoehoeee' , ik kom alleen niet op de rest van de tekst, hooop dat iemand voor mij dit mysterie oplost;) rengedeng kan trouwens ook ringeling zijn of zoiets. Ik denk dat je 'kedeng kedeng' bedoelt? Dat is Guus Meeuwis - Per spoor: Bewerkt: 22 juni 2013 door Venzio Reageren
Dippie Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Geplaatst: 25 juni 2013 Het kan niet anders dan dat het Per Spoor van Guus Meeuwis is. Met dat nummer zat ik vroeger altijd mee te blèren >>> Door Guardian1980: Ben je bekend met de uitdrukking mosterd na de maaltijd?<<< Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 (bewerkt) Ik zoek een nummer die ik tijdens m'n vakantie hoorde. Het is een mama appelsap nummer, dat betekent dat mensen iets zingen en dat je iets grappigs hoort in het nederlands. Dit is een voorbeeld: De mama appelsap is: Het was er één, het waren er twee, ik zag er drie, en meer zag ik niet. Ik heb het deuntje zo goed mogelijk proberen na te maken, maar ik ben daar niet zoooo heel goed in. Hier kan je hem beluisteren: http://www63.zippysh...93150/file.html Ik heb ook iets met Paint gemaakt en daarin kun je zien wanneer een woord op welk ritme gezegd wordt. Dit is 'm: Ik hoop dat jullie weten wat voor nummer het is! Nyltje Misschien heel laat, maar ik heb het nummer eindelijk gevonden. Voor de geïnteresseerde: Weet iemand het liedje hier: http://vinescope.com...risbee-195.html En deze: http://vinescope.com...-it-is-190.html Thanks Myron! ⇓ Bewerkt: 30 juni 2013 door nyltje Reageren
myron.b Geplaatst: 27 juni 2013 Rapport Geplaatst: 27 juni 2013 (bewerkt) De eerste is : D-wayne - Ammo Die tweede is: Sidney Samson - Come On Let's Go Bewerkt: 27 juni 2013 door myron.b Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 4 juli 2013 Rapport Geplaatst: 4 juli 2013 Kan iemand mij helpen? Probleem isdit. Bij de film London Boulevard is er rond 1:28:00 een muziekje, en ik wil graag weten van wie die muziek is. Please iemand help mij... Reageren
thebig Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Geplaatst: 5 juli 2013 Het zou handig zijn als je het fragment opzocht zodat we het konden beluisteren. Anders moeten we eerst aan die film geraken voor we je mogelijk kunnen helpen. Ik heb toch eens gezocht op 'London Boulevard Soundtrack List' en kwam op deze link uit. Het is een lijst van 13 liedjes die in London Boulevard zijn gebruikt, ik weet niet zeker of die compleet is. Wellicht zit het liedje dat jij zoekt ertussen, anders is het speciaal voor die film gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.